Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie EGR


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Wyciągał ktoś EGR w silniku 1Z??

przecierz jest chyba identyczny jak w AFN więc w czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img149.imageshack.us/img149/7179/turbo001af8.jpg

przecierz dojście jest ok. Nie możesz dojść do dolnej śruby od strony kolektora ssącego? Nie bardzo wierze że zrobili by takiego babola żeby sie nie dało.[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 11:14_________________________________________________ale dobra dobra jedna rzecz. Ty chcesz wyciągac cały dolot czy EGR bo to jest różnica :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w takim razie chyba będzie trzeba ściągać kolektor wydechowy ale niech sie dla pewności odezwie jakiś mechanik albo ktos z 1Z.

Zamieszanie zrobiłes bo napisałes najpierw o zdejmowaniu EGR a nie dolotu całego. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś podać numery części (uszczelek i oringów) które należy wymienic przy czyszczeniu egr i kolektora? Silnik AFN 1999 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś podać numery części (uszczelek i oringów) które należy wymienic przy czyszczeniu egr i kolektora? Silnik AFN 1999 rok

tutaj masz uszczelkę od kolektora ssącego 028 129 717 D ASO # 27.24 zł

uszczelki pod EGR 068 131 547 B ASO # 10,44zł , 069 131 547 D ASO # 12,02zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, w weekend rozkręciłem i wyczyściłem EGR. Jest mały problem. Do EGR dochodzi kawałek rury gumowej, która dalej idzie do drugiej rury a ta z kolei do intercoolera :P;) U mnie ten kawałek co jest połączony z EGR nie jest mocowany objemką ale taką jakby spinką dziwną, którą należy podnieść trochę do góry aby odblokować złącze i wyjąć rurę. Podobna spinka łączy dwie te rury od intercoolera do EGR (prawa strona silnika stojąc przodem). I ta spinka jedna mi pękła i ledwo łapie rurę przy EGR. Mógłby mi ktoś sprawdzić w ETCE numer tej spinki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, w weekend rozkręciłem i wyczyściłem EGR. Jest mały problem. Do EGR dochodzi kawałek rury gumowej, która dalej idzie do drugiej rury a ta z kolei do intercoolera :P;) U mnie ten kawałek co jest połączony z EGR nie jest mocowany objemką ale taką jakby spinką dziwną, którą należy podnieść trochę do góry aby odblokować złącze i wyjąć rurę. Podobna spinka łączy dwie te rury od intercoolera do EGR (prawa strona silnika stojąc przodem). I ta spinka jedna mi pękła i ledwo łapie rurę przy EGR. Mógłby mi ktoś sprawdzić w ETCE numer tej spinki ??

Jeżeli chodzi Ci o taką "klamrę" jak w poniższej aukcji

http://allegro.pl/klamra-zawleczka-audi-a3-vw-golf-passat-polo-i1618020131.html

To taki ma nr. 1J0 145 769 ( B ) ... cena w ASO ~ 6.61 PLN :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie Proszę czy zaślepienie EGR nie wpływa negatywnie na silnik ?? Czy poza brakiem syfu są jakieś inne korzyści i czy w moim silniku AJM nie będzie to powodowało błędów lubo jakiś nieprawidłowości??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi Ci o taką "klamrę" jak w poniższej aukcji

Dokładnie o tą ;) dzięki :hi: podjadę dziś do ASO może będą mieli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, w weekend rozkręciłem i wyczyściłem EGR. Jest mały problem. Do EGR dochodzi kawałek rury gumowej, która dalej idzie do drugiej rury a ta z kolei do intercoolera :P;) U mnie ten kawałek co jest połączony z EGR nie jest mocowany objemką ale taką jakby spinką dziwną, którą należy podnieść trochę do góry aby odblokować złącze i wyjąć rurę. Podobna spinka łączy dwie te rury od intercoolera do EGR (prawa strona silnika stojąc przodem). I ta spinka jedna mi pękła i ledwo łapie rurę przy EGR. Mógłby mi ktoś sprawdzić w ETCE numer tej spinki ??

Jeżeli chodzi Ci o taką "klamrę" jak w poniższej aukcji

http://allegro.pl/klamra-zawleczka-audi-a3-vw-golf-passat-polo-i1618020131.html

To taki ma nr. 1J0 145 769 ( B ) ... cena w ASO ~ 6.61 PLN :wink4:

Ja za taką ostatnio płaciłem 2.21 w ASO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co to czyścić nie lepiej to usunąć??? :gwizdanie:

usunąć to se możesz zęba jak cię będzie bolał :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zasyfiony EGR może mieć wpływ na spalanie? moje audi 1,9 BRB łyka 8 l /100 w mieście sprawdzałem po przejechaniu 3000tyś km więc wiarygodnie . Może jakieś inne sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zasyfiony EGR może mieć wpływ na spalanie? moje audi 1,9 BRB łyka 8 l /100 w mieście sprawdzałem po przejechaniu 3000tyś km więc wiarygodnie . Może jakieś inne sugestie.

:vaglogi::cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem tylko VAG bo ani rusz,,,,chodzi o to że mało mam czasu kupiłem disla wmiare młodego 4lata miało być tanio 6,5na sto a tu 8 ..Wieczorem mam czas o tym pomyślec więc pisze z tąd moje lamerskie pytanie....Jakieś sugestie proszę fachowców bym mógł w warsztacie nie wyjśc na laika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień dane w profilu ... w jeździe miejskiej 8 może spalić :cool1: ... jak chcesz coś wiecej sie dowiedzieć to niestety ale musisz porobić logi , wróżek tu raczej nie znajdziesz :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...