daniels 2 Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 po co to czyścić nie lepiej to usunąć??? :gwizdanie: usunąć to se możesz zęba jak cię będzie bolał dzisiaj jednemu usunąłem 2 bo głupio pieprzył... :bicz3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziczek 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 witam koledzy próbował któryś z Was czegoś takiego: http://allegro.pl/czyszczenie-zaworow-egr-turbo-cleaner-valvoline-i1731941479.html warto w coś takiego zainwestować? pytam z ciekawości, bo kuzyn dzisiaj tego użył i wydaje się być bardzo zadowolony. z góry dziękuje za opinie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 witam koledzy próbował któryś z Was czegoś takiego: http://allegro.pl/czyszczenie-zaworow-egr-turbo-cleaner-valvoline-i1731941479.html warto w coś takiego zainwestować? pytam z ciekawości, bo kuzyn dzisiaj tego użył i wydaje się być bardzo zadowolony. z góry dziękuje za opinie pozdrawiam I jak tego chcesz użyć ? Zaaplikować w EGR i odpalić silnik ? ... Cały ten syf ( z EGR'u i kolektora ssącego ) pójdzie do komory spalania :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 witam koledzy próbował któryś z Was czegoś takiego: http://allegro.pl/czyszczenie-zaworow-egr-turbo-cleaner-valvoline-i1731941479.html warto w coś takiego zainwestować? pytam z ciekawości, bo kuzyn dzisiaj tego użył i wydaje się być bardzo zadowolony. z góry dziękuje za opinie pozdrawiam wystarczy dobry zmywacz do hamulców. tylko taki do usuwania tłustych osadów bo sa jeszcze do usuwania rdzy. Psikasz i syf prawie do czysta spływa. witam koledzy próbował któryś z Was czegoś takiego: http://allegro.pl/czyszczenie-zaworow-egr-turbo-cleaner-valvoline-i1731941479.html warto w coś takiego zainwestować? pytam z ciekawości, bo kuzyn dzisiaj tego użył i wydaje się być bardzo zadowolony. z góry dziękuje za opinie pozdrawiam I jak tego chcesz użyć ? Zaaplikować w EGR i odpalić silnik ? ... Cały ten syf ( z EGR'u i kolektora ssącego ) pójdzie do komory spalania :gwizdanie: oczywiste jest że egr trza odkręcić i wyczyścić, potem wysuszyć i dopiero założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Tak mój błąd właśnie chciałem zapytać kto wie coś 1Z bo no nie mogę dostać się do tych śrub bo jak nic są za turbiną w AHU odkręciłem i wyjąłem kolektor dolotowy bez odkręcania czego kolwiek innego da radę tylko dobre klucze :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazello 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Tak mój błąd właśnie chciałem zapytać kto wie coś 1Z bo no nie mogę dostać się do tych śrub bo jak nic są za turbiną w AHU odkręciłem i wyjąłem kolektor dolotowy bez odkręcania czego kolwiek innego da radę tylko dobre klucze :gwizdanie: W AHU to wygląda trochę innaczej niż w 1Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 A mnie leciutko cieknie EGR, orientował sie ktoś ile może kosztować nowy do AVF ? Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vertus69 14 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 A mnie leciutko cieknie EGR, orientował sie ktoś ile może kosztować nowy do AVF ? Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia. 350-380 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blant88 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 A mnie leciutko cieknie EGR, orientował sie ktoś ile może kosztować nowy do AVF ? Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia. ja bym go zaślepił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 ja bym go zaślepił A czy to pomoże w jego uszczelnieniu ... Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia. Po drugie jest już zaślepiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Tak zaślepiony blachą przy łączeniu na dole. Ale sama klapa gaszenia widze że sie jeszcze poci olejem. Nie wiem czy kupować nowy EGR żeby mieć z tym spokój czy co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Jak kupisz nowy to chwilowo będzie spokój ale za chwilę znowu zacznie cieknąć , jedyne wyjście to wyczyszczenie dolotu z oleju ( głównie IC ) ew. całkowite usunięcie zaworu EGR ( wstawienie flanszy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blant88 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 ja bym go zaślepił A czy to pomoże w jego uszczelnieniu ... Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia. Po drugie jest już zaślepiony a to przepraszam nie doczytałem :> wybacz Robercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 ja bym go zaślepił A czy to pomoże w jego uszczelnieniu ... Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia. Po drugie jest już zaślepiony a to przepraszam nie doczytałem :> wybacz Robercie Wymiana na nowy EGR czy też jego zaślepienie nic nie pomoże , jeżeli masz oliwę w dolocie ( a głównie w IC ) ... Może pomóc wyeliminowanie oleju w dolocie ew. wstawienie flanszy zamiast tegoż zaworu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rt87 0 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Witam. Posiadam u siebie nieco inny EGR, wie ktoś jak go wykręcić bez uszkodzenia czegokolwiek i wyczyścić? z tego co mi się wydaje to takie cuś: a to widok spod mojej maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Witam. Posiadam u siebie nieco inny EGR, wie ktoś jak go wykręcić bez uszkodzenia czegokolwiek i wyczyścić? z tego co mi się wydaje to takie cuś: a to widok spod mojej maski A po co ty chcesz wymienić ten zawór :mysli:z tego co ja wiem to jest elektroniczny poprawić jak się myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Witam. Posiadam u siebie nieco inny EGR, wie ktoś jak go wykręcić bez uszkodzenia czegokolwiek i wyczyścić? z tego co mi się wydaje to takie cuś: a to widok spod mojej maski A po co ty chcesz wymienić ten zawór :mysli:z tego co ja wiem to jest elektroniczny poprawić jak się myle Z tego co zrozumiałem to kolega chce go wyczyścić Jak najbardziej masz racje w tym egzemplarzu EGR jest już sterowany elektronicznie nie podciśnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rt87 0 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Czyli da się go wyczyścić jak we wcześniejszych przypadkach? Czy tylko wymiana na nowy? Bo autko dziwnie mi pali. Czasami od razu załapie jak to się mówi na pół obrotu a czasami muszę chwilę pokręcić. Zdarzy się że niby zapali ale dławi się bardzo i zgaśnie, puści dymek. Do tego delikatnie mi szarpie autem, np przy zmianie biegów, brak takiej płynności. Na dodatek planuję wymienić dwumasę bo to też już jest na wykończeniu. Na ciepłym silniku chyba częściej się to zdarza aniżeli na zimnym. Znajomy mi mówił że to może być czujnik temperatury silnika i że nawet jak kupie nowy to też trafia się bubel (twierdził że wymieniał to komuś i dopiero za drugim kupnem czujnika było dobrze). Zna ktoś taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Może to być czujnik temp. , buble się trafiają i to dość często , przez to taki czujnik kupuje się tylko ORI w ASO A tak nawiasem mówiąc i będzie wszystko wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rt87 0 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Więc zrobiłem test silnika VAGiem i wyskoczyły mi takie błędy: 19558 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16618 Turbodoładowanie - przekroczona wartość graniczna nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 16567 Czujnik temperatury paliwa A wysokie napięcie - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 17055 Zawór przełączający E możliwości lub zamknięty nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY z tym że wiedziałem o tym że turbawka nadaje się do przeczyszczenia bo przy nabieraniu prędkości załączał mi się tryb awaryjny, ponoć za duże ciśnienie dostaje tak wygląda dolot do egr a tak rurka wewnątrz zrobiłem też jakiś test na działanie egr i wydaje mi się że jest w porządku widziałem dużo bardziej zasyfione te dojścia do egr i wydaje mi się że to nie egr powoduje słaby start silnika... ja osobiście stawiam na ten czujnik temperatury silnika... z tego co wiem znajduje się z tyłu silnika (od strony przedniej szyby) Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się