Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie EGR


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

po co to czyścić nie lepiej to usunąć??? :gwizdanie:

usunąć to se możesz zęba jak cię będzie bolał :cool1:

dzisiaj jednemu usunąłem 2 bo głupio pieprzył... :bicz3:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

koledzy próbował któryś z Was czegoś takiego: http://allegro.pl/czyszczenie-zaworow-egr-turbo-cleaner-valvoline-i1731941479.html

warto w coś takiego zainwestować? pytam z ciekawości, bo kuzyn dzisiaj tego użył i wydaje się być bardzo zadowolony.

z góry dziękuje za opinie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

koledzy próbował któryś z Was czegoś takiego: http://allegro.pl/czyszczenie-zaworow-egr-turbo-cleaner-valvoline-i1731941479.html

warto w coś takiego zainwestować? pytam z ciekawości, bo kuzyn dzisiaj tego użył i wydaje się być bardzo zadowolony.

z góry dziękuje za opinie

pozdrawiam

I jak tego chcesz użyć ? Zaaplikować w EGR i odpalić silnik ? ... Cały ten syf ( z EGR'u i kolektora ssącego ) pójdzie do komory spalania :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

koledzy próbował któryś z Was czegoś takiego: http://allegro.pl/czyszczenie-zaworow-egr-turbo-cleaner-valvoline-i1731941479.html

warto w coś takiego zainwestować? pytam z ciekawości, bo kuzyn dzisiaj tego użył i wydaje się być bardzo zadowolony.

z góry dziękuje za opinie

pozdrawiam

wystarczy dobry zmywacz do hamulców. tylko taki do usuwania tłustych osadów bo sa jeszcze do usuwania rdzy. Psikasz i syf prawie do czysta spływa.

witam :hi:

koledzy próbował któryś z Was czegoś takiego: http://allegro.pl/czyszczenie-zaworow-egr-turbo-cleaner-valvoline-i1731941479.html

warto w coś takiego zainwestować? pytam z ciekawości, bo kuzyn dzisiaj tego użył i wydaje się być bardzo zadowolony.

z góry dziękuje za opinie

pozdrawiam

I jak tego chcesz użyć ? Zaaplikować w EGR i odpalić silnik ? ... Cały ten syf ( z EGR'u i kolektora ssącego ) pójdzie do komory spalania :gwizdanie:

oczywiste jest że egr trza odkręcić i wyczyścić, potem wysuszyć i dopiero założyć :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mój błąd właśnie chciałem zapytać kto wie coś 1Z bo no nie mogę dostać się do tych śrub bo jak nic są za turbiną

w AHU odkręciłem i wyjąłem kolektor dolotowy bez odkręcania czego kolwiek innego da radę tylko dobre klucze :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mój błąd właśnie chciałem zapytać kto wie coś 1Z bo no nie mogę dostać się do tych śrub bo jak nic są za turbiną

w AHU odkręciłem i wyjąłem kolektor dolotowy bez odkręcania czego kolwiek innego da radę tylko dobre klucze :gwizdanie:

W AHU to wygląda trochę innaczej niż w 1Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie leciutko cieknie EGR, orientował sie ktoś ile może kosztować nowy do AVF ?

Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie leciutko cieknie EGR, orientował sie ktoś ile może kosztować nowy do AVF ?

Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia.

350-380 PLN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie leciutko cieknie EGR, orientował sie ktoś ile może kosztować nowy do AVF ?

Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia.

ja bym go zaślepił :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym go zaślepił :wink4:

A czy to pomoże w jego uszczelnieniu :cool1::no::wink4:

...

Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia.

Po drugie jest już zaślepiony :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zaślepiony blachą przy łączeniu na dole.

Ale sama klapa gaszenia widze że sie jeszcze poci olejem.

Nie wiem czy kupować nowy EGR żeby mieć z tym spokój czy co...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupisz nowy to chwilowo będzie spokój ale za chwilę znowu zacznie cieknąć , jedyne wyjście to wyczyszczenie dolotu z oleju ( głównie IC ) ew. całkowite usunięcie zaworu EGR ( wstawienie flanszy )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym go zaślepił :wink4:

A czy to pomoże w jego uszczelnieniu :cool1::no::wink4:

...

Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia.

Po drugie jest już zaślepiony :cool1:

a to przepraszam nie doczytałem :> wybacz Robercie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym go zaślepił :wink4:

A czy to pomoże w jego uszczelnieniu :cool1::no::wink4:

...

Zaślepiłem ale jeszcze czasami kapnie na klapie gaszenia.

Po drugie jest już zaślepiony :cool1:

a to przepraszam nie doczytałem :> wybacz Robercie :tongue4:

:wink4::good:

Wymiana na nowy EGR czy też jego zaślepienie nic nie pomoże , jeżeli masz oliwę w dolocie ( a głównie w IC ) :wink4: ... Może pomóc wyeliminowanie oleju w dolocie ew. wstawienie flanszy zamiast tegoż zaworu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam u siebie nieco inny EGR, wie ktoś jak go wykręcić bez uszkodzenia czegokolwiek i wyczyścić?

z tego co mi się wydaje to takie cuś:

zaworegrpierburg501003.jpg

a to widok spod mojej maski

20111026121.jpg

A po co ty chcesz wymienić ten zawór :mysli:z tego co ja wiem to jest elektroniczny poprawić jak się myle :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam u siebie nieco inny EGR, wie ktoś jak go wykręcić bez uszkodzenia czegokolwiek i wyczyścić?

z tego co mi się wydaje to takie cuś:

zaworegrpierburg501003.jpg

a to widok spod mojej maski

20111026121.jpg

A po co ty chcesz wymienić ten zawór :mysli:z tego co ja wiem to jest elektroniczny poprawić jak się myle :tongue4:

Z tego co zrozumiałem to kolega chce go wyczyścić :cool1:

Jak najbardziej masz racje :good: w tym egzemplarzu EGR jest już sterowany elektronicznie nie podciśnieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli da się go wyczyścić jak we wcześniejszych przypadkach? Czy tylko wymiana na nowy?

Bo autko dziwnie mi pali. Czasami od razu załapie jak to się mówi na pół obrotu a czasami muszę chwilę pokręcić. Zdarzy się że niby zapali ale dławi się bardzo i zgaśnie, puści dymek. Do tego delikatnie mi szarpie autem, np przy zmianie biegów, brak takiej płynności. Na dodatek planuję wymienić dwumasę bo to też już jest na wykończeniu. Na ciepłym silniku chyba częściej się to zdarza aniżeli na zimnym. Znajomy mi mówił że to może być czujnik temperatury silnika i że nawet jak kupie nowy to też trafia się bubel (twierdził że wymieniał to komuś i dopiero za drugim kupnem czujnika było dobrze).

Zna ktoś taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to być czujnik temp. , buble się trafiają i to dość często , przez to taki czujnik kupuje się tylko ORI w ASO

A tak nawiasem mówiąc :vaglogi: i będzie wszystko wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc zrobiłem test silnika VAGiem i wyskoczyły mi takie błędy:

19558 Nie znany kod błędu

zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY

16618 Turbodoładowanie - przekroczona wartość graniczna

nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY

16567 Czujnik temperatury paliwa A wysokie napięcie

- BŁĄD SPORADYCZNY

16685 Brak zapłonu cylinder 1

nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY

17055 Zawór przełączający E możliwości lub zamknięty

nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY

z tym że wiedziałem o tym że turbawka nadaje się do przeczyszczenia bo przy nabieraniu prędkości załączał mi się tryb awaryjny, ponoć za duże ciśnienie dostaje

tak wygląda dolot do egr

20111028122.jpg

a tak rurka wewnątrz

20111028123.jpg

zrobiłem też jakiś test na działanie egr i wydaje mi się że jest w porządku

test_audi.jpg

widziałem dużo bardziej zasyfione te dojścia do egr i wydaje mi się że to nie egr powoduje słaby start silnika...

ja osobiście stawiam na ten czujnik temperatury silnika... z tego co wiem znajduje się z tyłu silnika (od strony przedniej szyby)

Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...