POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Oczywiście wartości poglądowe, bo są różne na różnych obrotach i stopniu obciążenia. Ale jak widzi 850 to nie myśli wcale. [emoji12] http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-8886.html Tu pod koniec gostek to trochę opisał. Edytowane 9 Listopada 2014 przez POWER-KRIS
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) czyli wygląda na to, że trzeba wywalić rure odmy poza dolot i po problemie. Tylko, że pisząc delikatnie do d*py takie rozwiązanie. To tak jak nalać koło pisuaru - lać się już nie chce ale podłoga olana Widzisz, o tym zapomniałem, ale to chyba będzie za mało , żeby nie waliło kontrolką Zaraz zaraz, bo i ja już się gubię, wypięcie odmy będzie działać nie w tą stronę co trzeba, bo jeszcze zwiększy przepływ przez MAF Edytowane 9 Listopada 2014 przez piotrsob1
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Jeżeli już to by trzeba było wstawić bypas na trasie obudowa filtra i aż wpiac za przeplywke żeby trochę powietrza brało poza nią. [emoji12] Pytanie tylko jaka średnica by była dobra, lub na niej zawór kulowy na testy. Jezu ale drut. Szkoda że nie mam 2004 bo już bym na uszach łaził a by poszło.
COXymoX Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 wypięcie odmy będzie działać nie w tą stronę co trzeba, bo jeszcze zwiększy przepływ przez MAF Czytając wątek od początku można wnioskować, że odpięcie rury odmy nie wywala błędów. Powoduje natomiast odseparowanie par oleju od układu dolotowego co skutkuje brakiem wycieków z otworów zaworu oraz czystym dolotem. Czystym tzn pozbawionym oleju bo syf z egr-a zostanie Jeżeli już to by trzeba było wstawić bypas na trasie obudowa filtra i aż wpiac za przeplywke żeby trochę powietrza brało poza nią. Dobra, nie ma co drążyć. Olewam temat i niech pluje. Poszukam jeszcze jakiegoś magika co mi ewentualnie wyłączy to gówno programowo ale jeśli krzyknie więcej niż dwie setki to zleję temat całkowicie............jak zawór stanie to go wymienię i będzie spokój na jakiś czas
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Ale możesz spowodować że zamarzną opary na pokrywie zaworów jak w silnikach 1.4 1.6 i wywali uszczelki. U nas turbo wysysa to skutecznie czyszczac otwory w odpowietrzniku pokrywy zaworów.
COXymoX Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Słuchajcie, podsumowując - w moim roczniku zaślepienie EGR-a spowoduje zapalnie check-a podobnie jak dzieje się to przy odpięciu i zaślepieniu rurki podciśnienia (zawór w pozycji zamkniętej). Po zaślepieniu zaworu nie będzie zmian ciśnienia w dolocie podobnie jak po odłączeniu podciśnienia. Jeśli tak to zaślepienie bez programowej dezaktywacji zaworu nie ma sensu w moim przypadku......... U nas turbo wysysa to skutecznie czyszczac otwory w odpowietrzniku pokrywy zaworów .....zasyfiając skutecznie cały dolot
COXymoX Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 No nie nie i dlatego nie brałem pod uwage rzeźbienia z odmą
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 No nie nie i dlatego nie brałem pod uwage rzeźbienia z odmąDlaczego nie?Ja mam u siebie separator oleju z lublina rovera itp. Zdjęcia są wstecz oczywiście. A jeśli chcesz sam "zobaczyć" przepływ to wejdź vagiem w BS 003. Zawór będzie się zamykał i otwierał na zmianę a przepływka będzie pokazywać zmienne wartości. Tak właśnie się sprawdza czy EGR działa. I tak jak koledzy napisali od 2003 wywali błędem jak odepniesz, zaślepisz czy co tam mu zrobisz. Trzeba w sterowniku silnika to wyciulać :-) wysłane z Commodore 64
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 On mówi o Oil Catch Tank jakby co. [emoji12]
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 A Wy jeszcze się droczycie ? Chyba na prawdę musicie się spotkać na ubitej ziemi
COXymoX Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Dobra, kończymy. Wysłałem w trzy miejsca zapytania o dezaktywacje zaworu. Jak cena będzie spoko to wyłącze i zaślepie potem zawór i dziury w nim. A jak cena będzie zaporowa to poczekam do śmierci zaworu i go wymienie
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 A Wy jeszcze się droczycie ? Chyba na prawdę musicie się spotkać na ubitej ziemi Raczej na kresce :-)wysłane z Commodore 64
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Na 1/4 lub 1/8 jak najbardziej, dalej mnie jego 6 skrzynia zabije. [emoji23]
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 No ciekawe jakby to wyszło AWX kontra AVF z multitronikiem!? Bo z ręczną skrzynią to sam się przekonałem jak mnie kolega objeżdżał jak chciał na 1, 2 i 3 wysłane z Commodore 64
eskey90 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 WITAM. dwa misiace temu zalozony nowy egr z racji tego ze ciekl. niedawno zaczal mi strasznie kopcic na czarno. jak ruszalem z 1 biegu to trzeba bylo dodac wiecej gazu bo by zgasl.Do 2 tys obrotow totalny mul, noga w gaz do dechy to silnik po okolo 7 sekundach dopiero kopa dostawal. wymienilem ic bo byl pekniety, dodatkowo nowa turbina. po wymianie tego wszystkiego dalej lipa. zauwazylem ze jak odepne wezyk podcisnienia z egr i go przytkam srubka to automatycznie przestaje kopcic i od poczatku obrotow ciagnie znakomicie. moze doradzicie gdzie dalej szukac?
marekg Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jeśli chodzi o kopcenie to dobrze sprawdzić przewody dolotowe. Co do mulenia to polecam sprawdzić układ podcisniniowy w tym szczególnie zawór n18 za prawym reflektorem. Skoro sam egr jest wymieniony a jego odpiecie jednak polepsza prace silnika to znaczy, ze kuleje samo sterowanie egr-em czyli podciśnienia. Stad muł.
eskey90 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tylko troche dziwne ze jak jezdze z odpietym egr to za cholere nie zakopci,moc jest. Zakladam wezyk spowrotem na egr od razu mul i czarne chmury. Oczywiscie musze sprawdzic ten n18. A jakie zadanie ma czujnik na ukladzie dolotowym bo widze ze przewod jest zaizilowany tasma?
elmer80 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 mareg dobrze radzi także n18 do wymiany. Z odpietym EGR nie kopci i tak ma być. To o co pytasz to pewnie map sensor. Odwin izolację i sprawdź czy przewody całe ale pewnie jest ok bo byłby zawsze mulowaty bez tego czujnika wysłane z Commodore 64
eskey90 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Czyli wymieniajac zawor i podlanczajac spowrotem wezyk kopcenie powinno tez ustac? Zawor n75 to ten sam co n18 czy sa tam dwa zaworki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się