wojtek26 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Wiatm mam pytanie czy wym turbinki od AWX-a coś da czy to tylko pieniądze wyrzucone w błoto
martin a4 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 gadalem z kolesiami od CompSport i powiedzieli ze wieksza turbina daje tylko bezpieczenstwo i ze w AFN i nie warto przekraczac 140KM wiec niewiem :eek: :eek:
audia4s4 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 nie warto duzo wyciskac z motoru
wojtek26 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Chodzi mi tylko o samą turbinę bez softu czy to coś da czy szkoda sobie głowe zawracać
Sprinter Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Bez softu nie da kompletnie nic.
Gość Murzyn Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Bez softu nie da kompletnie nic. oczywiscie ze da - wiekszego laga
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Chodzi mi tylko o samą turbinę bez softu czy to coś da czy szkoda sobie głowe zawracać da .... wiekszy potencjał do dalszych modów ....... bez zmiany softu w ECU nie odczujesz roznicy
Szewczenko7 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Do tego jeszce wtryski kolego i bedzie calkiem ciekawie :twisted:
Gość Murzyn Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 nie odczujesz roznicy jak nie odczuje, jak wieksze turbo trdniej napedzic....
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 nie odczujesz roznicy jak nie odczuje, jak wieksze turbo trdniej napedzic.... jezeli masz na mysli wiekszy lag po zmianie turbo na wieksze to nie zawsze jest on odczuwalny ... .... (zasłyszane od uzytkowników AFN+turbulum AWX bez korekty softu) p.s generalnie masz racje,jeżeli juz to bedzie to odczucie negatywne ... :twisted: Do tego jeszce wtryski kolego i bedzie calkiem ciekawie :twisted: na jakie ... chyba masz na mysli hybrydy bo z seryjnych ciezko bedzie cos znalezc a jak juz mowimy o mocniejszych wtryskach to juz kłania sie pompa wtryskowa 11mm,IC itd/itp... wiec jak widac nie jest to takie hop-siup ...
pablo8004 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Wczoraj wlaśnie zmienilem turbulum w swojej niuni. Założyłem AWX właśnie i wywaliłem kata. Poprawa jest minimalna przy ok 2.5 tys obr. do konca. Dół jest gorszy niż w serii, zwlaszcza przedział miedzy 1.5 tys a 2.2 tys. W każdym razie różnica jest ledwo zauważalna. W poniedziałek jade na soft do rogalottiego :biggrin:
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Dół jest gorszy niż w serii, zwlaszcza przedział miedzy 1.5 tys a 2.2 tys. : tzw lag ... p.s gdzie kupiles turbulum (czy fabrycznie nowe ) i ile dales (moze byc na PW)
pablo8004 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Turbawke kupilem od kolegi, mial montowac ja sobie ale zmienia fure i mu sie nie nada, jest z 2004r i przelezala rok nieuzywana. Kosztowala mnie 750zl, czyli normalna cena mi sie wydaje. Wizualnie prawie jak nowka wyglada i po zamontowaniu wszystko jest oki. Mam nadzieje, ze tak zostanie :twisted:
spanky Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 . Wizualnie prawie jak nowka wyglada i po zamontowaniu wszystko jest oki. Mam nadzieje, ze tak zostanie :twisted: to teraz tylko korekta softu i cieszyc sie moca TDI ..... :twisted:
pablo8004 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 No jednak daje cos same turbulum od 130-ki. Po regulacji doladowania na fabrycznym sofcie 131KM i 254Nm. Nie wiem jaka mialem serie, byc moze z niezlym bonusem, dlatego tak wyszlo.
spanky Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 No jednak daje cos same turbulum od 130-ki. Po regulacji doladowania na fabrycznym sofcie 131KM i 254Nm. Nie wiem jaka mialem serie, byc moze z niezlym bonusem, dlatego tak wyszlo. dlatego dało ...
Sprinter Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 No jednak daje cos same turbulum od 130-ki. Po regulacji doladowania na fabrycznym sofcie 131KM i 254Nm. Nie wiem jaka mialem serie, byc moze z niezlym bonusem, dlatego tak wyszlo. dlatego dało ... Hehehe, ale jakim fabrycznym sofcie jak już grzebnięty w sensie doładowania ? :biggrin:
Gość MorgothDBMA Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Czyli masz juz czipa powiadasz? :twisted:
etronic Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8537&start=25 To moje wyniki po przelozeniu turbiny i na sofcie zachowawczym by sprawdzic jak bedzie turbo sie sprawowac. Niedlugo dalsze poprawki softu
Rogalotti Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 U Pablo ktoś już wcześniej podkręcił dawke mechanicznie na pompie, dlatego grosik do grosza (turbo, paliwko, luźniejszy wydech) i auto jeździ lepiej. Swoją drogą samo turbo nawet po regulacji dawało wiecej powietrza na seryjnym sofcie. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się