peter22 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 wiaderko konserwacji i bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Jasne. Bitex, pędzel i jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek pm-motorsport Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Mamy autko gotowe i wyspawane teraz trzeba rozłozyc i poskładac na gotowo nie tylko poszlismy w moc ale i w ekologie o to tez trzeba dbac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Z czego te koncówki wydechu ? sa czad idealne do repliki Alpiny B10 !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek pm-motorsport Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Orginał rs4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Wydech wygląda elegancko :good: jak ktoś nie w temacie będzie jechał za SID'em to przez te orginalne końcówki pomyśli że to seria RS4 :kox: . Jutro na żywo zobacze to autko teraz zostało to co najlepsze moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Orginał rs4 Aha to juz wiem na czym sie audi wzorowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SID Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 koniec tego miesiąca planowany termin strojenia tongue.gif Prace wymagały troche czasu a co chwila coś się w projekcie zmieniało. Co już ukonczone: - blok 2,8l rozwiercony dla większych tłoków wink.gif - wał 2,8l przygotowany, wyważony - silnik złożony, wał, kute tłoki, korby, głowice - głowice obrobione, wypolerowane kanały + patenty pm-motorsport cool.gif - silnik dzięki nowym tłokom został odprężony biggrin.gif - koło jednomasowe pm-motorsport - sprzęgło spiec i docisk Radzikowski - podkładki pod kolektor ssący pm-motorsport - skrzynia RS4 zamontowana - podpora skrzyni biegów pm-motorsport - ukonczony duzy przedni IC o nietypowych kształtach, wydajności do 650-700 PS tongue.gif - ukonczone wszelkie orurowania IC, dolotu - zmodyfikowana chłodnica klimatyzacji - zmodyfikowany przedni pas pod IC tongue.gif - nowa chłodnica wody wykonana specjalnie dla nowego IC i zmienionego pasa przedniego - nowy dodatkowy wiatrak chłodnicy wody - cały nowy wydech, jeden tłumnik i katalizator, koncówki RS4 - nowe kolektory wydechowe odpowiednie dla większego turbo - pompa Bosch 044 zamontowana - i inne Co zostało do zrobienia: - nowa większa chłodnica oleju - juz czeka - dodatkowa chłodnica skrzyni - juz czeka - nowe świece - owinięcie wydechu, kolektorów bandażem temp. - odizolowanie termiczne dolotu - zamontowanie wtrysku metanolu i zbiornika - zamontowanie turbo timera - zamontowanie wskaznika cisnienia paliwa i kupno mieszanki paliwa DEFI - montaż podpory mostu, podpory wału, nowych HI poduszek pod silnik - zmiana na zegar RS4 - dodatkowy dolot dla filtra - hamulce 365x34mm osobisście w srode zamontuje cool.gif - dojazd/dotarcie do Wrocławia smile.gif - powrót maski carbon z nowym zapięciem i może wlotami - i inne Co się robi: - chłodnica wody, klimy, IC, kolektory poszły do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek pm-motorsport Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Kolektor różnie się od seryjnych pewnie średnicą, większa średnica to silnik się będzie lżej u góry kręcił. Flansze na zdjęciach pewnie jeszcze nie splanowane. Czyli rury od turbo 2,5" potem przechodzi w 3" , ale trochę się dziwię, że w S4 będzie tylko jedna rura z tyłu. Ciekawe jaki będzie pomruk, bo na dwóch osobnych wydechach pomruk w S4 jest miodzio Ta korozja to przeważnie widać, że w miejscach w których przechodził wydech. Elementy nagrzewały się i stygły + warunki drogowe i to zaowocowało korozją. Po co te dwa wypusty przy rurach od turbo? Przecież WG jest w turbinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 IC jest naprawde spory i bardzo orginalny miałem okazje widzieć nie dawno na własne oczęta :wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 to pewnie pod sondy jak znam zycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SID Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 dzis auto dostało większe hamulce 365x34mm(w poczekalni nowe lepsze tarcze) i kierownice powietrza, na dniach dojdą dodatkowe kierownice ze zderzaka do łask wróciła maska carbon jak dobrze pójdzie w nast. wekeend strojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktokolwiek Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Mhmm, tarcze budzą szacunek. Jaka będzie felga? Wejdzie pod te hamulce 18" ta co była? Czy walisz większą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SID Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 auto juz stoi na tych hamulcach i felgach 18'' na inne felgi 18'' może byc problem gdyz felgi od RS maja dodatkowy "garb" do wewnątrz felgi ale i tak uważam iż ham. są za małe dalej - wychodzę z założenia iż czym większe tym lepsze :> na wiosne zawitają felgi 19'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Jak te są za małe...to jakie planujesz założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SID Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Jak te są za małe...to jakie planujesz założyć? najlepiej z nowych rs6 400 lub 420 mm ceramike :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktokolwiek Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 I obowiązkowo spadochron hamujący z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SID Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 I obowiązkowo spadochron hamujący z tyłu pracujemy już nad tym widze że jakieś przecieki są z warsztau Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A3 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Jak z nowego RS6 ceramike to trzeba felge 20 cali Poza tym potrzebne Ci aż tak duże hamulce...?...aż tak mocno katujesz auto...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się