keżor Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Dzo , zobacz co sie stało z Twoim turbem odkręciła sie nakrętak co trzyma wirnik dobrze że mi dałeś 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów
Tomiii Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 a to co kupiliscie jakis uzywany czy co ? czemu sie zj**.,,. za duzo juz kilometrów ? okular kupiony nówka ale mechaniory nie umieją go poprawnie założyć
Marcin_1.8T Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Jeśli chodzi o katalizatory, i modyfikacje tłumików to ja z kolegą się tym zajmujemy. Niezaleznie czy chodzi o moc czy o sam dźwięk. Ostatnio kolega robil jakiegos CRX z Japan Squad i gościu zadowolony był.
MAGIC87 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Dzo Jaro4444 napisal ze moze to byc pompa tandemowa... jeszcze mówi zebym sprawdził filtr paliwa... chociaz w to watpie
tymonA4 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Jeśli chodzi o katalizatory, i modyfikacje tłumików to ja z kolegą się tym zajmujemy. Niezaleznie czy chodzi o moc czy o sam dźwięk. Ostatnio kolega robil jakiegos CRX z Japan Squad i gościu zadowolony był. to ile za wy cieńcie plus wymiana plecionki
michal_g84 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 postaram się dziś podjechać na spociora
Marcin_1.8T Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 to ile za wy cieńcie plus wymiana plecionki 70 - 100 bez części.
tymonA4 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 a masz części bo ja bym sie pisał na plecionkę i kata
MAGIC87 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Piortek jezdzi jak wariat :gwizdanie: z mjego punktu widzenia brakowało z 20 cm....
michal_g84 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 to musisz mieć strasznie małego :gwizdanie:
Dzo-Dzo Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Magic a kur.. pompa tandemowa to co to jest jak nie vacum pompa buraczku :-) jezeli nie ma paliwa na wysokich obrotach to pompa nie daje takiego cisnienia na pompki wiedz mowilem ci ze trzeba zacząc od tej wlasnie pompy dziadu maly
MrTea Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 myślę żeby u siebie coś zrobić z zawieszeniem, szukam jakiś sprężyn max -30mm ... możecie polecić coś z tych co są na allegro?
Piotrek98igo Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 madzik a tam pierdzielisz ale adrenalinka byla
Marcin_1.8T Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 a masz części bo ja bym sie pisał na plecionkę i kata Wieczorem ci powiem. Wycięcie kata to nie problem bo jakaś rura będzie, tylko plecionke poszukam.
MrTea Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 pojebalo ich z tym katalizatorem, pojechalem dzisiaj do kadexu facet powiedział że msze auto zostawić rano a odebrac po poludniu bo to cała dniówka zejdzie, podobno trzeba turbine wyciągać, i kilka innych elementów.. już mam kur... dość tych wszystkich magików.. no i najlepsze bo okazało się że wstawienie rury i robota to minimum 150zł . i generalnie nie chce im się z tym paprać...
Sysiek Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Piotr widzialem dzisiaj ta A4 i sobie pomyslalem, boze Ty widzisz i nie grzmisz MrTea owszem kat nie jest w najciekawszym miejscu ale po co turbo wyjmowac?!?!
Marcin_1.8T Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 tymonA4 Częsci niewiem jak tam stoją teraz, rurka to grosze a plecionke sobie zobacz ile kosztuje. Robocizna tak jak mówiłem ok. 70 zł, jak bedzie przejebane z dostępem to wtedy troche więcej ale napewno nie wiecej jak 100 zł. Ale u ciebiej ak dobrze kojarze jest spoko z dojściem. MrTea Na PW ci opdisałem co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się