Piotrek98igo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 o kur.... :polew: :polew: tea cos mi sie wydaje ,ze dobrek cie omamil gadkami o spalaniu :D
MrTea Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 gdyby fabryka chciała żeby auto było mocniejsze to by takie zrobiła. Podzespoły są przewidziane na taką moc jak seria więc po co ryzykować z chipowaniem itd i zwiększać szanse że się coś wysra? .. To tyle z mojej strony.. I tak Was nie przekonam do swoich racji ..
Sysiek Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Chcesz to sobie jezdzil seria, nikt Ci nic nie kaze tylko proponuje, nikt nie kaze robic Ci setupu takiego jak ma Piotrek, a to ze sie cos czasami moze wysrac? normalne, nawet na seri moze Ci wy***ac korbe bokiem (czyt. b7 dzodza) strzelic pasek po 50k jak u mnie, wysrac sie turbina a pozniej dostac samo zaplonu jak u Ciebie, silnik nie jest przezroczysty i nie widzisz co sie w nim dzieje, zobaczysz dopiero jak sie wysra i napewno nie ma na to wplywu soft czy wymiana podzespolow silnika na wydajniejsze ... Herbata, ten slupek co Ty masz wystepowal w wersjach 100 konnych 115 130 i 150 wiec odpowiedz sobie sam na to co napisales w ostatnim poscie
Piotrek98igo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Tea to zapraszamy na kupe.eu :polew:
MrTea Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Piter, zawsze mi sie wydawało że można z Tobą pogadać.. jednak wyszło inaczej .. kupa.eu? no i chyba tak zrobię, zawsze jeszcze mi zostaje VAG-czewa.. .. Sysiek, rozumiem Cie.. ale to tylko auto , ma przewieźć mnie z punktu a do punktu b .. z resztą Pan Marian G. z ul. Piastowskiej mówił że każdy element który nie jest zastosowany seryjnie przy danym modelu silnika może mieć wpływa na jego pracę, i nie powinno się nic przerabiać. EOT.
Piotrek98igo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 moge pogadac,ale nie moge sluchac tych bredni,napisz jeszcze ze tamto turbo ci padlo ,bo zes kata wycial
MrTea Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 nie ma sensu dyskutować. Moje auto seryjne za 10 lat będzie śmigać a Wasze "tjuningowane" juz dawno bedą gnić na szrocie. To tyle..
Piotrek98igo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 nie ma sensu dyskutować. Moje auto seryjne za 10 lat będzie śmigać a Wasze "tjuningowane" juz dawno bedą gnić na szrocie. To tyle.. :polew: :polew:cos mi sie wydaje ze ktos wszedl na konto herbaty i te glupoty pisze :mysli:
MrTea Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 tak, napewno Pan Marian G. z piastowskiej albo Dobrek ;]
Sysiek Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Piter, zawsze mi sie wydawało że można z Tobą pogadać.. jednak wyszło inaczej .. kupa.eu? no i chyba tak zrobię, zawsze jeszcze mi zostaje VAG-czewa.. .. Sysiek, rozumiem Cie.. ale to tylko auto , ma przewieźć mnie z punktu a do punktu b .. z resztą Pan Marian G. z ul. Piastowskiej mówił że każdy element który nie jest zastosowany seryjnie przy danym modelu silnika może mieć wpływa na jego pracę, i nie powinno się nic przerabiać. EOT. Ale o czym Ty teraz piszesz bo nie rozumiem? BRD wcale nie jest duzo wiekszym turbem od tego co bylo wsadzane do ARL`a druga sprawa AL`ki byly seryjnie wsadzane do tego slupka co Ty masz wiec co w tym nie seryjnego? Aha, ARL wychodzil tez z FMIC
Piotrek98igo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Tea,a mozesz powiedziec skad taki nagly zwrot?
malin85 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Wymiana czesci na wydajniejsze laczy sie pewnym obciazeniem silnika wiec jestem w stanie to zrozumiec. Po tej wypowiedzi pewnie dolacze do grona MOTO ZGREDOW
Piotrek98igo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Wymiana czesci na wydajniejsze laczy sie pewnym obciazeniem silnika wiec jestem w stanie to zrozumiec. Po tej wypowiedzi pewnie dolacze do grona MOTO ZGREDOW ale co znowu za obciaganie
MAGIC87 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 nie było mnie 6 h i taku burdel... łoo fak.... co tu sie dzieje
Tomasz Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 nie było mnie 6 h i taku burdel... łoo fak.... co tu sie dzieje wszystko Twoja wina bo tylko chodzisz i śpiewasz MOC MOC MOC
MAGIC87 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Magic zaczął modzić, na poaczątku tylko program, pożniej wyszło że coś jest nie tak z silnkiem, teraz nie wiadomo ile kasy trzeba w auto włożyc. u mnie juz seria biedna była... dwa auto kupiłem i wiedziałem ze idzie na soft, duzo czytałem na klubseata.pl u mnie nic sie nie wysrało przez wzrost mocy. auto jest upalane dosc czesto....
MrTea Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Wymiana czesci na wydajniejsze laczy sie pewnym obciazeniem silnika wiec jestem w stanie to zrozumiec. Po tej wypowiedzi pewnie dolacze do grona MOTO ZGREDOW Dobrze że chociaż malin mnie rozumie. Z resztą po części ze swojego doświadczenia. Kupił A4 zaczał modzić i problemy się zaczęły..
MAGIC87 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Piotrze ja szanuje twoja decyzje, powrot do serii ok. ale nie mozna pisac głupot. mi sie nic nie wysrało przez mody z moca. Jedynie poducha pod skrzynia. ale to z mojej winy i stylu jazdy, bo nakur... lewarkiem jak widłami w oborze
Piotrek98igo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Piotrze ja szanuje twoja decyzje, powrot do serii ok. ale nie mozna pisac głupot. mi sie nic nie wysrało przez mody z moca. Jedynie poducha pod skrzynia. ale to z mojej winy i stylu jazdy, bo nakur... lewarkiem jak widłami w oborze nie mowiles ze masz obore
MAGIC87 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 nie mowiles ze masz obore mysli juz nie pamietasz jak krowe chciałes mi :jerk: :jerk:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się