turdzi Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 A mi wczoraj przyszlo dugo oczekiwane kolo jednomasowe Juz nie moge sie doczekac az go zaloze.W wypadku 2.0 TDI tarcza jest z tlumikami wiec powinno byc OK.
turdzi Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 zrobilem na zamowienie , jak cos moge dac namiar gdzie ci dorobia kazde kolo jak im dostarczysz wzor.
Łaszczu Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 ja mam tak samo tylko z tym ze mam sportowe sprzeglo z jednomasem i tarcza sprzegla bez sprezynek (ktore sa odpowiedzialne za przejmowanie drgan)... moze masz do jednomasa zalozona tarcze od dwumasa ktora niema tych sprezynek... Zakładałem identyczny zestaw jak z linka. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_zamiana_kola_dwumasowgo_na_kolo_jednomasowe_afn_1z-t81238.0.htmlDo dziś sprawy nie rozwiązałem. Najgorsze że nie mam pojęcia co może być tego przyczyna
Diablo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Witajcie. Chcę założyć koło jednomasowe od 1Z bo dwumas mi padł po 50tyś km. tylko zastanawiam czy podejdzie do mojego AHH chwalone sprzęgło od galaxy VR6 podobno sachs 3000 384 001 pasuje i czy to mi wystarczy, czy macie jakieś inne propozycje?
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Witajcie. Chcę założyć koło jednomasowe od 1Z bo dwumas mi padł po 50tyś km. tylko zastanawiam czy podejdzie do mojego AHH chwalone sprzęgło G60 od VR6 i czy to mi wystarczy, czy macie jakieś inne propozycje? nie podejdzie od VR6 teraz jest dobra alternatywa zakładajac sprzęgło od AWX do AFN/AVG
Armi Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Lepiej jednomasa bo wywalić ~1200zł na dwumasa a 100zł na jednomasa to różnica.
kalik Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Lepiej jednomasa bo wywalić ~1200zł na dwumasa a 100zł na jednomasa to różnica. Niektórym spada komfort jazdy na jednomasie, były takie osoby co wracały do dwumasy. Ja śmigam już 1,5r na jednomasie i jestem bardzo zadowolony, auto jest po delikatnym programie na 130 kM.
Armi Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Komfort spada ale przy 110KM i odpowiednio wyższym momencie obrotowym. Przecież, koło jednomasowe było montowane w wielu wersjach 90KM i ich właściciele nie narzekali A pytający ma silnik 90KM
Diablo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 już zgłupiałem na różnych forach wertuje, czytam i jedni piszą, że do A6 zakładali, i że do A3 a inni że nie podejdzie. Piszą że od galaxy VR6 sprzęgło pasuje, inni żeby tylko tarczę od VR6 założyć a docisk od 1Z i już sam nie wiem co myśleć. Chcę po zmianie sprzęgła zmienić turbo na większe i Witek chce z niego zrobić 180 koników i to już pewnie będzie blisko 400Nm już teraz przy 338Nm jest problem dla tego muszę najpierw wzmocnić sprzęgło. A co z tym sprzęgłem od AWX czy ono wytrzyma takie obciążenia?
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 już zgłupiałem na różnych forach wertuje, czytam i jedni piszą, że do A6 zakładali, i że do A3 a inni że nie podejdzie. Piszą że od galaxy VR6 sprzęgło pasuje, inni żeby tylko tarczę od VR6 założyć a docisk od 1Z i już sam nie wiem co myśleć. Chcę po zmianie sprzęgła zmienić turbo na większe i Witek chce z niego zrobić 180 koników i to już pewnie będzie blisko 400Nm już teraz przy 338Nm jest problem dla tego muszę najpierw wzmocnić sprzęgło. A co z tym sprzęgłem od AWX czy ono wytrzyma takie obciążenia? odwaznie idziesz z ta mocą ale dla 180km to bedziesz miał ze 380nm to nie pompowtryski jaj chcesz jednomasa montować to i tak najlepiej bedzie jak sprzęgło oddasz do wzmocnienia bo ono też nie pożyje długo :gwizdanie: a co konkretnych modeli to pisz do Mrogala on ostatnio założył sprzęgło na jednomasie
Diablo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 czyli lepiej założyć jednomasa z 1Z i dać stare sprzęgło do wzmocnienia czy kupić oryginal z mocniejszej wersji?
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 czyli lepiej założyć jednomasa z 1Z i dać stare sprzęgło do wzmocnienia czy kupić oryginal z mocniejszej wersji? jeśłi sie zdecydujesz na jednomas to sprzęgło mozesz kupić juz zajechane(zawsze to taniej) boi tak pójdzie do wzmocnienia, bo fabryczne nie pociagnie długo tej mocy ja u siebie jeśłi padnie seryjne AFN to oddaje do wzmocnienia, albo zakładam AWX, to wytrzymuje momenty rzędu 380nm w B6kach po sofcie wiec tutaj też sie sprawdzi Nie ma oryginałów jednomasowych z mocniejszej wersji [br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 17:34_________________________________________________ Komfort spada ale przy 110KM i odpowiednio wyższym momencie obrotowym. Przecież, koło jednomasowe było montowane w wielu wersjach 90KM i ich właściciele nie narzekali A pytający ma silnik 90KM było w B4kach i chyba 1Z w B5 reszta turlała sie na dwumasie juz(AHU,AHH) no chyba ze sie myle
Diablo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 ten zestaw AWX to tylko z dwumasem działa, czyli wystarczy kupić cały zestaw do AWX i wszystko pasuje?
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 ten zestaw AWX to tylko z dwumasem działa, czyli wystarczy kupić cały zestaw do AWX i wszystko pasuje? tak chłopaki zakładali same sprzęgła na stare dwumasy w AFN/AVG wszystko pasuje P&P
Diablo Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Powiem szczeże że się zraziłem do dwumasu i chyba jestem bardziej skłonny przejść na G60, Mrogal odpisał że od VR6 chyba podejdzie i sam już nie wiem, wyżej otrzymałem odpowedź że nie. Czy ktoś na 100% może mi odpowiedzieć dlaczego nie podejdzie lub podejdzie?
CZIKITA Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam kolegów po fachu znalazłem post o wymianie skrzyni biegów z 5 biegowej na 6 biegową i chciałem podpytać ludzi którzy już przetarli ścieżki . Konkretnie chodzi o to że mam a4 b5 AFN 1.9 110 kucy i na trasie brakuje biegu więc załatwiłem sobie skrzynię 6 wybieraki itp z silnika 2.5 TDI no ale narodził się problem jak to połączyć jakie koło zamachowe zamontować a konkretnie od jakiego modelu bo mamy problem sprzęgło jakie 240 czy 230 i pasuje to zrobić na sztywnym kole tylko niewiem konkretnie jakie koło bo lobię dać w parnik na prawdę ostro i 2mas się szybko rozleci niestety ale jeśli niema innego wyjścia czy moje stare sprzęgło wytrzyma tak do 150 kucyków ? Proszę o dokładny opis części z góry dzięki ;(
yamahayzfr13 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 KamilPolakiewicz... i jak CI wyszło z tą skrzynią? jaki zamach dałeś i jakie sprzęgło?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się