Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

witam, czy ktos z wroclawia doswiadczony w tej kwestii podjalby sie zalozenia relingow w a4 b6 avant?

nie masz ori mocowań i chcesz wiercić dziury w dachu czy jak ?

ale upał.. kolejne piwko trzeba sączyć...

ja z 2 godziny wstawiam fure na podjazd i też rozpoczynam rozrzedzanie krwi :naughty:

W b6 wierci sie listwy, nie dach jak w b5. Owszem, obecnie nie mam relingow wcale. Na forum jest instrukcja jak sie to robi, ale nie mam ani narzedzi, ani warunkow.

---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ----------

witam, czy ktos z wroclawia doswiadczony w tej kwestii podjalby sie zalozenia relingow w a4 b6 avant?

nie masz ori mocowań i chcesz wiercić dziury w dachu czy jak ?

ale upał.. kolejne piwko trzeba sączyć...

ja z 2 godziny wstawiam fure na podjazd i też rozpoczynam rozrzedzanie krwi :naughty:

W b6 wierci sie listwy, nie dach jak w b5. Owszem, obecnie nie mam relingow wcale. Na forum jest instrukcja jak sie to robi, ale nie mam ani narzedzi, ani warunkow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

japierdole.jpg ALE WSTYD :facepalm:

W b6 wierci sie listwy, nie dach jak w b5.

widzę że z modelu na model coraz gorzej... niedługo jak nie zamówisz przy kupnie to założą ci dodadkowe wzmocnienia żeby coś przypadkiem pnp nie siadło :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Później się wszyscy dziwimy, dlaczego każdy naród się z nas napierdala... Mój booooosz... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldi nie kompromituj się :whistling: To wyszło tak jak z Palikotem... "Zagłosuję na ten twór tak dla jaj" - pomyślało 100 000 głosujących :OMG:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ----------

Pany jak legalnie można ominac akcyze 19 % za kupno samochodu powyżej 2 litrów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ----------

Pany jak legalnie można ominac akcyze 19 % za kupno samochodu powyżej 2 litrów ?

Nad czym tam myślisz powyżej 2L ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl lepiej nad 2,7BiT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 v6 a6 c5

Jak w tipie to motor nie często spotykany i nie wszyscy go ogarniają... widzę chcesz maksymalizować koszta :decayed:

Zrób swapa w tym na 1.8 t i będzie najlepiej a nie kombinujesz....

Ten motor ma tylko 220 PS. Policz sobie ile pali Ci 2.0 a ile będzie palił 3.0 Tym bardziej, że poruszasz się na krótkich odcinkach i nie dogrzewasz silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na krótkich to nawet bym tego 1,8 nie katował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 v6 a6 c5

Ile chcesz za swojego ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu, Karol chyba chce fure zmienić? Na swapa byś bude brał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 v6 a6 c5

Jak w tipie to motor nie często spotykany i nie wszyscy go ogarniają... widzę chcesz maksymalizować koszta :decayed:

Zrób swapa w tym na 1.8 t i będzie najlepiej a nie kombinujesz....

Ten motor ma tylko 220 PS. Policz sobie ile pali Ci 2.0 a ile będzie palił 3.0 Tym bardziej, że poruszasz się na krótkich odcinkach i nie dogrzewasz silnika

Nie stać mnie na swapa, po za tym już Tobie mówiłem, że wogóle sie nie znam na rzeczy we Wro to bym musiał zapłacić jak za zboże.

2.0 dużo pali w mieście przy korkach. 3.0 i 220 ps w zupełności mi wystarczy. Ja nie patrze na spalanie przy małych odcinkach, przełkne nawet jak spali 15 litrów w mieście. Auto ma jechać a nie się toczyć. Załadowałem swojego po brzegi, wózek w bagażniku + 4 osoby i auto wogóle nie jechało.

---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

3.0 v6 a6 c5

Ile chcesz za swojego ??

Poszło PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu, Karol chyba chce fure zmienić? Na swapa byś bude brał?

Zapytałem z ciekawości.. ja tylko TDI bo mało pali i jedzie a nie jakieś wynalazki.

---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ----------

3.0 v6 a6 c5

Jak w tipie to motor nie często spotykany i nie wszyscy go ogarniają... widzę chcesz maksymalizować koszta :decayed:

Zrób swapa w tym na 1.8 t i będzie najlepiej a nie kombinujesz....

Ten motor ma tylko 220 PS. Policz sobie ile pali Ci 2.0 a ile będzie palił 3.0 Tym bardziej, że poruszasz się na krótkich odcinkach i nie dogrzewasz silnika

Nie stać mnie na swapa, po za tym już Tobie mówiłem, że wogóle sie nie znam na rzeczy we Wro to bym musiał zapłacić jak za zboże.

2.0 dużo pali w mieście przy korkach. 3.0 i 220 ps w zupełności mi wystarczy. Ja nie patrze na spalanie przy małych odcinkach, przełkne nawet jak spali 15 litrów w mieście. Auto ma jechać a nie się toczyć. Załadowałem swojego po brzegi, wózek w bagażniku + 4 osoby i auto wogóle nie jechało.

15 to on spali tocząc się :decayed: nie pchaj się w ten motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornet to co mam kupić z benzyny w takim razie ? Co polecasz. Turbo nie chce bo w niemczech to same padaki z tymi turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornet to co mam kupić z benzyny w takim razie ? Co polecasz. Turbo nie chce bo w niemczech to same padaki z tymi turbo.

Turbo to najmniejszy problem w aucie. Już kiedyś szczur Ci pisał co i jak. Jak chcesz być pewniejszy auta to leć do salonu ale też nie masz gwarancji że turbo nie padnie.

Nie wiem dlaczego boisz się tak tego turbo.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornet to co mam kupić z benzyny w takim razie ? Co polecasz. Turbo nie chce bo w niemczech to same padaki z tymi turbo.

Turbo to najmniejszy problem w aucie. Już kiedyś szczur Ci pisał co i jak. Jak chcesz być pewniejszy auta to leć do salonu ale też nie masz gwarancji że turbo nie padnie.

Nie wiem dlaczego boisz się tak tego turbo.....

Niemiec kupuje turbo żeby dać w piz*ę, sa bardziej dojechane niż zwykłe wolnossące silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornet to co mam kupić z benzyny w takim razie ? Co polecasz. Turbo nie chce bo w niemczech to same padaki z tymi turbo.

Turbo to najmniejszy problem w aucie. Już kiedyś szczur Ci pisał co i jak. Jak chcesz być pewniejszy auta to leć do salonu ale też nie masz gwarancji że turbo nie padnie.

Nie wiem dlaczego boisz się tak tego turbo.....

Niemiec kupuje turbo żeby dać w piz*ę, sa bardziej dojechane niż zwykłe wolnossące silniki.

:facepalm: turbo to część wymienna :decayed:

Z resztą.... kupisz co będziesz chciał... dziwne że 4.2ssak dostawał baty od 1.8T :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...