bidzio1 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Panowie regeneracja turbo gdzie polecacie?
goldi Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Bartek ustaw sobie kąt synchronizavji na zero albo -1 i wtedy zobaczysz czy cos się zmieni.Jezeli regulacją pompowtryskiwaczy nie pomorze to pew ie walek do wymiany
szczuraz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Możesz sprobowac turbojulita. Kiedyś robili dobre hybrydy nie wiem jak teraz. Tapniete z HGW 2
goldi Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Wczoraj wy***ali RNS z a4 b6 u nas we wrocku
goldi Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Nie znam chyba osobiście dostalem info na fejsie to dodalem komentarz niech się cieszy że ma jeszcze auto ale jestem nie dobry
szczuraz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Emil kiedy będziesz na spocie bo bym dystanse zabral. I co z tylnym zawiasem ? Tapniete z HGW 2
nitroo Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dobrze, że w końcu nie kupiłem RNS
Gość cwiara Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Pany... Krótko i na temat: potrzebuje dobrego mechanika we Wrocławiu. Dzisiaj podpialem kompa po wymianie rozrządu. Rozrząd ustawiony - 3.3 / - 3.6 dzwonie do mechanika a on ze ma być od - 6 do +6... Zwróciłem mu uwagę na korekty na wtryskach, zapewnił ze costam poreguluje, ale korekty dalej ledwo w normie a na jednym cylindrze - 2.99. Jedno mnie zastanawia - mówił ze sprawdzał wałek i jest ok - pytanie czy to prawda. Także ratujcie pany. Kąt synchronizacji ma być ustawiony na 0 i nie słuchaj żadnych pseudo mechaników. Przecież to chwila roboty. W autach z programem warto ustawić kąt na -1. Na korekty na pompkach wpływa wiele czynników nie tylko wałek, min.: regulacja luzu na dzwigienkach, stan oringow na pd, kompresja na cylindrach i same pompki. Jeśli wałek ok to trzeba szukać dalej.
oca69 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Pany... Krótko i na temat: potrzebuje dobrego mechanika we Wrocławiu. Dzisiaj podpialem kompa po wymianie rozrządu. Rozrząd ustawiony - 3.3 / - 3.6 dzwonie do mechanika a on ze ma być od - 6 do +6... Zwróciłem mu uwagę na korekty na wtryskach, zapewnił ze costam poreguluje, ale korekty dalej ledwo w normie a na jednym cylindrze - 2.99. Jedno mnie zastanawia - mówił ze sprawdzał wałek i jest ok - pytanie czy to prawda. Także ratujcie pany. goldi Ci ogarnie ustawienie. U Magdy brata w pasku w avf robił i ustawil na 0 Choć cwiara to już w ogóle mistrz . Podczas robienie glowicy walek wyjęty. Włożył na swoje miejsce odpalamy kompa a tam 0 Edytowane 15 Stycznia 2015 przez oca69
Gribsem Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Coś mnie się spierdaczylo. Turbo ładuje mi tylko na wysokich obrorach. Jak przepialem z jedynki na dwójkę i gwałtownie puscilem sprzęgło nagle przestał ładować z dołu Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Gribsem
arre Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 masz zle ustawiony rozrzad i ze sprzegla strzelasz?
Gribsem Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 To nie był strzał tylko gwałtowniej puscilem. Ale niekoniecznie może mieć to związek. To było tuż po tym jak ruszyłem z pod domu (pierwszy zakręt) wiec mogło nie ładować od startu. Poszedłem na trening i po treningu dalej to samo wiec nie był to chwilowy notlauf - szczególnie ze turbo ladowalo u góry i to zdrowo.
chopin Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 To nie był strzał tylko gwałtowniej puscilem. Ale niekoniecznie może mieć to związek. To było tuż po tym jak ruszyłem z pod domu (pierwszy zakręt) wiec mogło nie ładować od startu. Poszedłem na trening i po treningu dalej to samo wiec nie był to chwilowy notlauf - szczególnie ze turbo ladowalo u góry i to zdrowo. Jak diagnozę o perfekcyjnym stanie wałka dostałeś od tego samego cieniasa co mówi że zakres jest od -6 do +6 to gratuluję. Sprawdziłbym to jeszcze raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się