Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycięcie katalizatora i montaż tłumika (fotostory)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rurka to rurka (dosłownie). Nie wiem jak w benzynie, ale do diesla nie zaleca się stosowania strumienicy.

maki1000 rurka może być prosta :gwizdanie: .

Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego przy dieslu nie zaleca się montowania strumienicy, tylko przelot ???

Opublikowano

Panowie a czy montowal ktos inny tlumik końcowy w klekocie niz oryginalny?

Jest jakas roznica ??

Opublikowano

Sluchjcie a montowal juz ktos przelot w dizelku?

moze sie pochwalic fotkami itd.

no i czy ten tlumik zamiast katalizatora (pierwszy post) jest konieczny ? mozna bezposrednio za plecionka ciagnac juz rure 2,5 cala :decayed:

Opublikowano

pier**l ten tłumik wstawiaj rurkę :decayed:

Ja sobie zrobiłem to tak:

Zdj_cie066.jpg

:naughty:

Opublikowano

Witam. Panowie mam takie pytanie. Poszła mi plecionka zaczyna się już robić czarna od spalin, i słyszałem że w AHU są jakieś problemy z wyjęciem tej rury z katalizatorem bo jest inny układ egr i turbiny niż w AFN, czy może już ktoś z was przerabiał ten temat w AHU i da jakieś dobre rady był bym wdzięczny bo na dniach muszę się za to zabrać :)

Opublikowano

Witam ja mam AJM i mam już po wycinane tłumiki tylni i środkowy ale jeszcze chce wywalić kata bo będę podnosić moc czy mógł by ktoś wysłać link do tej plecionki zamiast kata ? Nie mam pojęcia jak to wygląda. ..

---------- Post dopisany 18-02-2014 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 17-02-2014 at 11:22 ----------

witam jeszcze raz ja znalazłem coś takiego dobre to będzie ? czy to nadal jest katalizator ?

AUDI A4 VW PASSAT 1.9TDI TURBO DIESEL STAINLESS STEEL EXHAUST DECAT DE CAT PIPE | eBay

Opublikowano
Witam. Panowie mam takie pytanie. Poszła mi plecionka zaczyna się już robić czarna od spalin, i słyszałem że w AHU są jakieś problemy z wyjęciem tej rury z katalizatorem bo jest inny układ egr i turbiny niż w AFN, czy może już ktoś z was przerabiał ten temat w AHU i da jakieś dobre rady był bym wdzięczny bo na dniach muszę się za to zabrać :)
W AHU jest trochę roboty żeby to wyjąć, mi chcieli demontować turbo, ale sam osobiście wolę wyjąć półoś i wyciągnąć pod spód,wyjęcie półosi zajmuje 15 min, z wykręceniem turbo i rozebraniem wszystkiego napewno dłużej.
Opublikowano

Ja zrobiłem to tak kupiłem rurę plecionkę i nowy łącznik z dołu.

Koszty:

-plecionka wzmacniana 40zl

-rura 1m 40zl

-łacznik z dołu 20zl

-farba na wy spawany element 30zł

Ogółem jeden dzień roboty, śrubki spsiałem dzień wcześniej wd40 i puściły bez problemu.

Wspawałem w zrobionym drewnianym stelażu i ładnie mi się wpasowało.

Tak jak wyżej koledzy pisali nie ma problemu wyjąć w afn całego elementu

P5260527.jpg

P5240513.jpg

P5240515.jpg

P5260530.jpg

Opublikowano

zestaw u gruchota 200zl a stary kat dostalem 150zl wiec po uj sie brudzic :naughty:

Opublikowano

Siemanko. Jutro przymierzam się do wycięcia kata i wymiany plecionki. Nie mieli 55x120, więc kupiłem 55x105, to nie przeszkadza, co nie? ;D

Opublikowano (edytowane)

http://allegro.pl/audi-a4-vw-passat-b5-1-9-tdi-tlumik-katalizator-i5567859867.htmlcoś takiego będzie dobre?

chyba że ktoś byłby chętny i wyspawać mi takie cudo :D cena do dogadania :D

stary katalizator można normalnie sprzedać na złomie i dostanie się koło 100 ?

Edytowane przez Majkeltaker
Opublikowano

http://allegro.pl/audi-a4-vw-passat-b5-1-9-tdi-tlumik-katalizator-i5567859867.htmlcoś takiego będzie dobre?

chyba że ktoś byłby chętny i wyspawać mi takie cudo :D cena do dogadania :D

stary katalizator można normalnie sprzedać na złomie i dostanie się koło 100 ?

Właśnie też na to patrzałem. Tyle, że mam silnik AHH i nie jestem pewien czy będzie pasować. Może ktoś potwierdzić?

Opublikowano

Panowie a przy łączeniu rur od spodu jest tez jakas uszczelka? Chodzi mi o te łączenie co trzeba odkrecić od dołu mniej wiecej na wysokosxi lewarka zmiany biegów

Opublikowano

Tak jest tam uszczelka .

Opublikowano

Witam własnie jestem tez po operacji wycięcia wkładu katalizatora,została wspawana rurka w puszke kata i teraz pytanie, został mi wkład katalizatora gdzie i ile mogę dostać za ten wkład z AFN a?????

Opublikowano

U mnie chyba coś się oderwało w katalizatorze bo strasznie brzęczy, na przeglądzie mechanik powiedział że to katalizator. Chciałbym pozostawić wszystko tak jak w fabryce ale widziałem że ceny katalizatorów są strasznie duże. Zastanawiam się co robić. Jak radzicie, wspawać gołą rurę? Czy będzie inny dźwięk, czy coś się zmieni w charakterystyce? Myślę też aby zamienić z drugiego Audi które mam ale tam jest silnik 1.6 też benzyna, ja posiadam 1.8, czy będzie pasować z 1.6 katalizator?

Opublikowano

Panowie powiedzcie czy po wywaleniu kata z AFN'a trzeba coś robić z ECU, jakoś go oszukiwać programować itp? Czy już po tej operacji wszystko odrazu śmiga?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...