tomaszstn Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Kurde, fajny meczyk, szkoda że nie mogę się nadupczyć bo na to się patrzeć nie da
Arturoo Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 dzięki Pany THX za spota i kebabaArturoo za odprowadzenie niestety na winklach musiałem odpuścić bo balony drogi się nie trzymią dzięki również .............. ............ musiałem zrobić margines by Cię nie blokować gdybyś chciał jednak jechać :decayed::decayed: Gorączke mam 39 i na dodatek ząb mnie boli jak cholera.... Załatwiłem się na cacy standardowe objawy nagłego ubytku alkoholu w organiźmie :grin::grin: po 2 latach :decayed:
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Ale ja dalej nie wiem po co ten temat rozkminialiśmy... Zerknij na ten wątek dokładniej http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/b5-ajm-170-km-368nm-mtronic-91810/index3.html Jest tam kilkukrotnie wspomniane o doładowaniu rzędu 1,4-1,5 bara Starych logów niestety nie odnajdę - ew możesz zapytać dejfa - może będzie pamiętał daniel ale tys jest nie możliwy stanley ma zadane 1,5 bara tak jak ja i robilismy to u tego samego gościa więc na bank miał 1,5 i mogę to potwierdzić wieć widac żę się da polak potrafi A to Ty tez masz AJM? Niemozliwy bo? Pytam, jak napisalem, tylko dlatego że to pierwsdzy raz widze, a uwierz sporo tego tematu przerobilem nim kupilem nowa turbine. Tylko dlatego chcialem wiedziec:hi: odgrzałem kotleta, niech się fachowcy i fachowcy wypowiedzą i w sumie dalej nie wiem po co to drążymy... że w AJM nie można zapodać 1,4-1,5 bara? Moze wyjasnie jeszcze raz skoro takie to nie zrozumiale. W moim drazeniu tego tematu chodzi o to, ze powszechnie jest opinia roznych ludzi ktorzy z tym dzialali, ze dla gt1749v cisnienie zadane, szczegolnie w wyzszej partii obrotow wieksze niz 1.25 bara to zabojstwo. Wiec teraz sa dwie opcje: Albo miales w super stanie turbo i ze swietnej produkcji ,dlatego wytrzymalo takie cisnienie bez awaryjnie Albo te turbiny jednak wytrzymuja wiecej. Jesli 2 opcja byla by prawdziwa, to po co pchac sie w przerobke na awx/avf skoro mozna osiagnac na nich to samo bez zbednych kosztow. Nie wiem czemu taki problem z tego sie tu wytworzyl, skoro nie ma tu nic zlosliwego, czysta ciekawosc ktora komus moze sie przydac.
akjam Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Siema! Wódeczka się znowu leje... P.S. dzięki za spota! Krolu ?!
stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Tylko skąd wzięla się ta powszechna opinia... Czy ktoś próbował zrobić coś z tym więcej, czy napisał to jeden kolo, a później wszyscy jak papugi..... Na tym forum było już obalonych kilka niemożliwych tematów Np. że nie da się wsadzić do B5 większych tarcz niż 312 A jednak, po kilku latach wyszło co innego.... Czy też ile Nm wytrzymuje dwumas itp itd Jak robiłem program to chciałem, żeby było coś więcej niż większość dziadkowych softów z forum - takie moje zdanie
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Tylko skąd wzięla się ta powszechna opinia... Czy ktoś próbował zrobić coś z tym więcej, czy napisał to jeden kolo, a później wszyscy jak papugi.....Na tym forum było już obalonych kilka niemożliwych tematów Np. że nie da się wsadzić do B5 większych tarcz niż 312 A jednak, po kilku latach wyszło co innego.... Czy też ile Nm wytrzymuje dwumas itp itd Jak robiłem program to chciałem, żeby było coś więcej niż większość dziadkowych softów z forum - takie moje zdanie Nie wiem czy czytales dzial tuningu, tam taka opinia krazy, ja nie jestem tunerem, zeby to sprawdzac Do tego wlasnie daze, jesli mozna , to po co pchac sie w koszty, sam kupiles awx bo uznales ze jest wydajniesza, a moze wystarczylo kupic to samo, za polowe ceny awx?
stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Tylko skąd wzięla się ta powszechna opinia... Czy ktoś próbował zrobić coś z tym więcej, czy napisał to jeden kolo, a później wszyscy jak papugi.....Na tym forum było już obalonych kilka niemożliwych tematów Np. że nie da się wsadzić do B5 większych tarcz niż 312 A jednak, po kilku latach wyszło co innego.... Czy też ile Nm wytrzymuje dwumas itp itd Jak robiłem program to chciałem, żeby było coś więcej niż większość dziadkowych softów z forum - takie moje zdanie Nie wiem czy czytales dzial tuningu, tam taka opinia krazy, ja nie jestem tunerem, zeby to sprawdzac Do tego wlasnie daze, jesli mozna , to po co pchac sie w koszty, sam kupiles awx bo uznales ze jest wydajniesza, a moze wystarczylo kupic to samo, za polowe ceny awx? ceny turbin są w podobnej cenie jak zrobię kilkaset km to będę wiedział czy jest jakaś różnica
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 uzywke 1749v kupisz za 200-300zl i przejsciowka tez odpada
stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 uzywke 1749v kupisz za 200-300zl i przejsciowka tez odpada 1. w jakim stanie? 2. z gwarancją ?
turzol Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 dopiero zawitałem w domu. btw thx za mini-spota
danielom Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 uzywke 1749v kupisz za 200-300zl i przejsciowka tez odpada 1. w jakim stanie? 2. z gwarancją ? u mnie na polce lezy, gwarancji bym pewnie nie dal poza rozruchowa, a stan moglbys sam ocenic
Maxito Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 dzięki za spota . dziś był spot wersja mini:grin:
Miszka82 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 ja pier**le a tu dalej o tych turbinach :polew::polew:
Miszka82 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 napinacze zwykłe rolki do napinaczy to im jeszcze daleko
stanley Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 uzywke 1749v kupisz za 200-300zl i przejsciowka tez odpada 1. w jakim stanie? 2. z gwarancją ? u mnie na polce lezy, gwarancji bym pewnie nie dal poza rozruchowa, a stan moglbys sam ocenic no właśnie, jeszcze tydz temu na swoją też bym dał gwarancję rozruchową
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się