adams78 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Mój za cholerę po zaciągnięciu ręcznego nawet przy 20km/h nie zatrzyma tylnich kół jezeli auto masz na biegu to nie ma siły aby zablokowało tylne koła, za mała siła, poniewaz ta siła musiałaby blokowac poprzez Torsen-a również przód na powierzchni o dobrej przyczepności nie dasz rady, co innego na lodzie albo sniegu Delikatnie mijasz się z prawdą Zawróć na ręcznym i dopiero coś napisz Piszę to jako praktyk, nie filozuję
Kowi87 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 No ja niewiem dzisiaj próbowałem zaciagnać reczny podczas jazdy i d*pa zwolniło tylko, ale sie nie zatrzymało, a na sprżegle to normalnie łapie i blokuje tylna oś, ale co to za zabawa jak nie ma czym wyciagnąć tak jak to w osce sie robiło Dalej twierdze że ręczny w Q służy do parkowania :polew:
adams78 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Właśnie na tym polega zabawa, aby tył wpadł w poślizg, a potem ogień i lecisz bokiem Co kto lubi :gwizdanie:
dansli Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 No ja niewiem dzisiaj próbowałem zaciagnać reczny podczas jazdy i pupa zwolniło tylko, ale sie nie zatrzymało, a na sprżegle to normalnie łapie i blokuje tylna oś, ale co to za zabawa jak nie ma czym wyciagnąć tak jak to w osce sie robiło Dalej twierdze że ręczny w Q służy do parkowania :polew: bo musisz zaciagnac mocno i gwałtownie i wtedy na śłikim na pewno zarzuci podobnie jak adams wiem to z doświadczenia a co do wyciagania jak kowi mowi to wystarczy tylko umiejetnie gazem i kierą operowaćwtedy jeszcze lepszy efekt jest niz w osce bo oska wyciaga za szybko a w Q jak umiesz to calutki zarket bokiem lecisz bo tył pomaga i trzyma auto byś leciał nonstop bokiem :D tylko trzeba umiec i troche poćwiczyc:D
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 to ja musze chyba linke sprawdzic, bo zaciagałem i ni huhu koło nie zblokowało, a zakręt mozna bokiem przelecieć operujac jedynie gazem i kierą i nie potrzebny do tego ręczny
dansli Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 ale do zawracania w miejscu potrzebny, a pozatym by dobrze i szybko przejsc zakret to musisz juz przed zakretem odpowiednio sie ustawic
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Mój za cholerę po zaciągnięciu ręcznego nawet przy 20km/h nie zatrzyma tylnich kół jezeli auto masz na biegu to nie ma siły aby zablokowało tylne koła, za mała siła, poniewaz ta siła musiałaby blokowac poprzez Torsen-a również przód na powierzchni o dobrej przyczepności nie dasz rady, co innego na lodzie albo sniegu Delikatnie mijasz się z prawdą Zawróć na ręcznym i dopiero coś napisz Piszę to jako praktyk, nie filozuję nie mijam sie z prawdą, sprawa z recznym wyglada tak jak opisałem
zbychzz Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Mój za cholerę po zaciągnięciu ręcznego nawet przy 20km/h nie zatrzyma tylnich kół jezeli auto masz na biegu to nie ma siły aby zablokowało tylne koła, za mała siła, poniewaz ta siła musiałaby blokowac poprzez Torsen-a również przód na powierzchni o dobrej przyczepności nie dasz rady, co innego na lodzie albo sniegu Delikatnie mijasz się z prawdą Zawróć na ręcznym i dopiero coś napisz Piszę to jako praktyk, nie filozuję nie mijam sie z prawdą, sprawa z recznym wyglada tak jak opisałem tu prawda po stronie devastation - jak na biegu zaciągniesz ręczny to zapomnij o zarzucaniu tyłkiem (to staly napęd toresen nie co innego). Nie pisz pierdół jak nie znasz się na rzeczy i NIE WPRWADZAJ W BŁĄD! tyłkiem to ci zarzuci przy ręcznym ale bez biegu (luz lub wciśnięte sprzęgło)
rav Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Witam ale do zawracania w miejscu potrzebny, ... Na śliskim (śnieg) ręczny do zawócenia w miejscu wcale nie jest potrzebny. Wystarczy utrzymywać odpowiednie obroty silnika i odpowiednio manwrować kierownicą, a tył auta sam zawraca. Osobiście przy napędzie Quattro stronię od zaciągania ręcznego podczas jazdy. Jak narazie wystarcza mi odpowiednie operowanie pedałem gazu i kierownicą . Napęd Quattro nie jest może tak idealny jak aktywny dyferencjał sterowany elektronicznie, ale mi jego niedoskonałości po wyłaczeniu ESP całkiem się podobają ____________________ Pozdrawiam Rafał
GRYFI Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Sprawa jest prosta: ręczny w q tylko po wysprzęgleniu i tak jak wyzej- poco skoro można się bawić gazem a co do rodzaju napędu: golf ma silnik poprzecznie i 4x4 haldexa(dołączany) tak jak audi a3 i tt a4,a6,a8,passat b5 mają silniki wzdłużnie i stały napęd obu osi torsena
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Sprawa jest prosta: ręczny w q tylko po wysprzęgleniu i tak jak wyzej- poco skoro można się bawić gazem a co do rodzaju napędu: golf ma silnik poprzecznie i 4x4 haldexa(dołączany) tak jak audi a3 i tt a4,a6,a8,passat b5 mają silniki wzdłużnie i stały napęd obu osi torsena Amen
Kowi87 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Od poczatku tego wątku tak mówiłem że reczny nie zblokuje tylnej osi bez wcisniętego sprzegła I dalej twierdze że ręczny w Q służy do parkowania
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Od poczatku tego wątku tak mówiłem że reczny nie zblokuje tylnej osi bez wcisniętego sprzegła nie ma innej mozliwości :> :> :> :> :>
piotrsob1 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Nawet mi przez myśl nie przeszło żeby w q do dobrej zabawy używać ręcznego............. Niech się nim bawią ci co mają ośkę :>
soolek Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Quattro quattrem, ale bez ręcznego nie złożysz się przed zakrętem, żeby całkowicie pokonać go bokiem. Chyba, że rozbujasz auto, ale to już wyższa szkoła jazdy o którą większości tu nie podejrzewam. Ręczny jest potrzebny do prawdziwej zabawy. Kręcenie boczków po placyku jest fajne, ale ... każdy coś takiego potrafi.
Kowi87 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Co nie wejdzie bokiem w zakręt bez ręcznego, wejdzie wejdzie wystarczy ze szarpnie sie kierą i doda gazu to tak samo jak z RWD, przecież w tylno napędowcach nie trzeba uzywać ręcznego żeby poszedł bokiem to tak samo w Q sie autko zachowuje U mnie jest tak że jak wezme pedał w podłoge jadąc prosto to juz dupe na którąś strone ściąga
soolek Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mówię o złożeniu się (postawieniu się bokiem) przed zakrętem, a nie w trakcie.
Kowi87 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Mówię o złożeniu się (postawieniu się bokiem) przed zakrętem, a nie w trakcie. Ale jaki to da cel, jak go sie rozbuja i dobrze skontruje to bedzie tak samo jak na ręcznym, niewiem u mnie jest paru ziomków co mają Q nikt nie używa ręcznego, a bokiem wchodzi i wychodzi z zakrętu - ale czasem mozna sie przejechać ;(
soolek Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Przy pewnej prędkości napedem Q już nie postawisz samochodu bokiem tak szybko jak ręcznym. Jak się uda, to skombinuję jakiś filmik...
Kowi87 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Przy pewnej prędkości napedem Q już nie postawisz samochodu bokiem tak szybko jak ręcznym. Jak się uda, to skombinuję jakiś filmik... Przy wiekszej predkosci to tylko na placu bo na normalnej drodze to wiecej niz pewne że wyleci sie z drogi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się