Szewczenko7 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 spanky, tak jak napisales w Polkowicach (miasteczko oddalone ode mnie jakies 12 km) tam jest fabryka VW montuja silniki i fotele i potem na Poznan Takze silniczek zmontowany w Polsce dlatego na bloku widnieje napis Poland i jest to PD-ek wsio jasne
ptasiekm Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Trochę mi wszysy powoli pomagacie wyjaśnic co może być grane w moim Audi. Nie mam odniesienia (porównania) do mocy jaką posiada to auto bo dotąd jeżdziłem benzyniakami. Informację jaką podał mi sprzedający to moc 116 KM, ale czy to prawda skoro zełgał w temacie oryginalności silnika ??? Moc ma sporą, pali 5,8 l ropki. Rzeczywiście mieszkam 60 km od Plkowic i wim że tam produkują diesle TDI to mogłoby tłumaczyć jego Polish - pochodzenie. Tylko teraz mechanik (elektryk) ma problem bo też nie wie co to dokładnie jest i ..... wiecie chodzi o zakup jakichkolwiek części wiąze się z ryzykiem "niedopasowania" Czy jeśli wieczorkiem zamieszczę na forum numer silnika i datę produkcji ktoś będzie w stanie zbadać historię silnika a może też przebieg no i sprecyzować od czego pochodzi ???? Wiecie jak to jest dla mnie to góra pieniędzy i z duszą na ramieniu bezradnie się miotając szukam pomocy w wyjaśnieniu. Chyba mam paskudny charakter bo z założenia ufam ludziom pewnie dlatego że sam staram się w życiu postępować szczerze czyli zawsze mówię prawdę.
Gość Murzyn Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Murzyn napisał/a:w 2002 byly jeszcze 115? w A4 napewno nie cuber napisał/a: w 2002 roku były juz 101 i 130 w 1,9 tdi ( tak mi się wydaje ) w gamie Audi juz nie było .... ale np. w Seacie tak .... (bodajże o oznaczeniu AUY ) tak, tylko jeszcze zastanowmy sie czy w jakims seacie sa ukladane wzdluznie cos mi sie wydaje ze nie za bardzo Czy jeśli wieczorkiem zamieszczę na forum numer silnika i datę produkcji data juz jest 2002 nr napewno pomoze nam dojsc do tego z czego zawineli ten silnik
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Czy jeśli wieczorkiem zamieszczę na forum numer silnika i datę produkcji ktoś będzie w stanie zbadać historię silnika a może też przebieg no i sprecyzować od czego pochodzi ???? podaj trzyliterowy kod silnika (np.AJM,AUY,ATJ) i bedzie wiadomo co kupiles ....
ptasiekm Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Dodam tylko, że napewno nie ma mocy 101 KM bo jezdziłem kiedyś autem wujka z taką mocą, więc mój "nieszczęsny" nabytek ma sporo większą moc. O siedemnastej idę do elektryka odebrać .... zrobię zdjęcia, pospisuję numery i jeszcze raz poproszę Was o ocenę sytuacji. A może go oddać spowrotem ? [ Dodano: 18-04-2007, 15:03 ] ....panky..... ten kod mam tylko na nalepce w książce serwisowej i na nalepce obok koła zapasowego - "AHU" i to wszystko co wiem. Chyba że gdzieś na silniku jest coś takiego wybite, tylko powiem najszczerzej jak potrafię : nie wiem gdzie jeszcze tego symbolu szukać
Wihajster Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 A może go oddać spowrotem ? szkoda by bylo jesli jest wszystko oki ps.a moze wsadzili AWX-a
Gość Murzyn Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 gdzie szukac oznaczenia silnika -> gdzies na silniku tyle wiem, ale nie moge nigdzie odnalesc wybitego. Jest naklejka TUTAJ, u Ciebie jej jednak nie widze TEN numer to nie nr silnika
ptasiekm Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Rozmawiałem telefonicznie z elektrykiem, skrzynia biegigów jest oryginalna od Audi. [ Dodano: 18-04-2007, 15:19 ] Murzyn skoro nie mam tej naklejki to oznacza że nie mam szans na znalezienie numeru silnika ?
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Rozmawiałem telefonicznie z elektrykiem, skrzynia biegigów jest oryginalna od Audi. [ Dodano: 18-04-2007, 15:19 ] Murzyn skoro nie mam tej naklejki to oznacza że nie mam szans na znalezienie numeru silnika ? spróbuj pospisywac kilka numerów z róznych czesci silnika (osprzet,osłony itp,itd), podaj je na forum ... moze uda sie namierzyc kod silnika po tych numerach za pomoca ETKI ....
Gość Murzyn Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Murzyn skoro nie mam tej naklejki to oznacza że nie mam szans na znalezienie numeru silnika ? gdzies jest napewno. powinien byc wybity, a nie tylko na naklejce. Niestety nie wiem gdzie. postaram sie jeszcze poszukac
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 numery silnika sa na laczeniu bloku silnika ze skrzynia biegow obok chlodnicy oleju po prawej stronie .... :exclaim:
Gość Murzyn Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 spanky, mozesz to zaznaczyc na jakims foto w realu W PD jest tak malo miejsca, ze ciezko sie czegokolwiek dopatrzyc
Tukan Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Wg mnie jest to PD ale czy 115 nie wiem ja np mam wejscie na weza od podcisnienia w EGR z innej strony! A tak poza tym jest wszystko tak samo(no ja mam gruszke kolo EGR)
ptasiekm Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f2a355cee34159b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/238876d5f21c49b8.html
pre_pl Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 wychodzi, ze to głowica z silnika AJM
ptasiekm Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12587db076377966.html na silniku są numery: 038021AA 80HBH 038103373 VW4 P10 V411 a w tym wytłoczonym kole jest 1234 a po przeciwnej stronie 02 Czy to możliwe że mam głowicę od jednego modelu a resztę od innego ??
spanky Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Czy to możliwe że mam głowicę od jednego modelu a resztę od innego ?? modl sie zeby tak nie było ....
ArkadiuS Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Nie zazdroszcze Ci bo jakiś wynalazek masz. Ważne, ze smiga i sie trzyma ramy . Powiedz ile masz w dowodzie kW?
adadur Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 AJM to wcale nie przypomina - inaczej wygląda z lewej jak i prawej a na pokrywie zaworowej AJM nie ma tego wężyka wuchodzącego kolankiem u góry tylko jest jakby z boku - kółko jest ale jako nadlew bez otworu, pokrywa ma inne przetłoczenia. napewno to PD i jeśli to całość to obstawiał bym że jest motor 100KM z nodelu B6. Serwisy ASO często praktykowały takie przekładki silnika (tam jest one częścia wymianną od zawsze a u nas od niedawna), przykładowo koleś miał sprowadzone B3 z silnikiem TDI wcześniej siedział tam TD.Co ważne w silniku prakuje dżwigienki sterowania EGRem oraz wężyka podciśnienia który wychodzi z góry EGRa i biegnie powiedzmy gdzieś za filtr paliwa. Co do Filtru paliwa nie posiada on układu regulacji temperatury jak to jest w AJMie.
ptasiekm Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Witam W dowodzie mam 85 kw i napewno jest na pompowtryskiwaczach a co do mocy nie wiem jak to stwierdzić ale koła się gotują na 3-im i 4-tym biegu, muszę uważać żeby mocno nie cisnąć gazu. [ Dodano: 19-04-2007, 11:37 ] Elektryk stwierdził że immobiliser jest wyrwany i go nie ma, zegary są od passata i nie czytają temperatury, a blacharz stwierdził że był uderzony bardzo delikatnie w lewy przedni błotnik.... sam nie wiem co o tym myśleć, przez ostatni tydzień postarzałem się chyba o 3 lata.... w sobotę pojadę do ASO... jak dożyję (zawał w wieku 37 lat to już nie sensacja) zgubiła mnie naiwność i wiara w szczerość innych ludzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się