ptasiekm Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Opublikowano 1 Maja 2007 Pogubiłem się mam Audi z pażdziernika 1999r. więc chyba po I lifcie, klimatronik wyświetla mi 87 kodów, jeśli temperatura nagrzewnicy jest na 51C to w takim razie też dochodzi do 90 stopni i koniec ?(do czego służy nagrzewnica ?) ... z jakiegoś postu tutaj na stronce wydrukowałem sobie kody ale tylko do 60-ąt pare, skoro mam wersję po lifcie skąd wezmę kody do tego klimatronika co mam ? Ile kilometrów trzeba średnio przejechać aby w taki dzionek jak dziś nagrzać motor do 90 stC ?
Gość Murzyn Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 poczytaj temat o termostacie w TDI to wszystkiego sie dowiesz.
ptasiekm Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Opublikowano 3 Maja 2007 Szukam kogoś (fachowca, znawcę, miłośnika) z okolic Leszna, Głogowa, Nowej Soli, Rawicza ...... kto Vag-iem sprawdzi mi motorek tudzież sąsiednie urządzenia. Mechanicy z całym szacunkiem ograniczają się do wąskiego zakresu diagnozowania.... jak awaria usunieta to wołają w drogę!!! A mi potrzeba kogoś takiego jak Wy, kogoś kto z miłością i dbałością podchodzi do szczegółów.... kto podepnie kompa i powoli sprawdzi wszystkie ciśnienia, wtryski itp...
Szewczenko7 Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Pogubiłem się mam Audi z pażdziernika 1999r. więc chyba po I lifcie, Auto masz po II lifcie
DieselPower Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 latwo poznac czy po I czy po II lifcie.. Wystarczy spojrzec na klamki.. A4 z pierwszego liftu ma takie klamki jak Audi 80 Auto z drugiego ma wystające i bardziej okrągłe(podobne do tych w A6)
Piotrek98igo Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 chyba łatwiej spojrzeć na przód samochodu:maska,zderzak,lampy
pet3r Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 chyba łatwiej spojrzeć na przód samochodu:maska,zderzak,lampy to sa czesci, ktore mogly byc latwo wymienione przez poprzedniego wlasicicela, wymiana klamek chyba nie jest mozliwa bez ciecia, spawania i szpachlowania.
M@rcus Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 chyba łatwiej spojrzeć na przód samochodu:maska,zderzak,lampy to sa czesci, ktore mogly byc latwo wymienione przez poprzedniego wlasicicela, wymiana klamek chyba nie jest mozliwa bez ciecia, spawania i szpachlowania. Dokładnie - zawsze patrze na klamki...
ptasiekm Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Opublikowano 4 Maja 2007 Mam ogromną prośbę !!!! Jeśli łaska proszę podajcie mi z ETK-i numer licznika (zegarów) do Audi A4 1,9 TDI 116 KM X.1999r. mam w tej chwili założony o oznaczeniu : 8DO920900H i jest zepsuty, muszę nabyć nowy tylko nie wiem czy mam oryginalny i jesli kupię z innym oznaczeniem a będzie wyglądał identycznie to czy zapasuje ??? podpowiedzcie jeśli wiecie .........................za pomoc z góry dziękuję..................
YATES Opublikowano 4 Maja 2007 Opublikowano 4 Maja 2007 Ja mam A4 2000 rok,silnik AJN 115 KM numer licznika 8D0920930 firmy JAEGER ( rowniez zepsuty) :frown:
ptasiekm Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Opublikowano 4 Maja 2007 YATES, zależy co masz zepsute, mi błędnie wskazuje temperaturę, od razu wskakuje na 72 (ciepły czy zimny ganze gal)- widocznie ktoś grzebał a wskazania z zegarów mają wpływ na grzanie świec no i nie wiem kiedy i jaka jest rzeczywista temperatura, jak odłączę czujnik to znowu mi klimatronik nie pokazuje temp. ale za to świece mi grzeje bo ciągle widzi temp domyślną - 10 C jak mam załączony licznik a autko się podgrzeje to mam na liczniku 110 stopni i gaśnie mi silnik ... coś go odłącza.... zwariuję z tym autem.. [ Dodano: 05-05-2007, 07:15 ] ..........................Ponawiam prośbę ...................................... Mam ogromną prośbę !!!! Jeśli łaska proszę podajcie mi z ETK-i numer licznika (zegarów) do Audi A4 1,9 TDI 116 KM X.1999r. mam w tej chwili założony o oznaczeniu : 8DO920900H i jest zepsuty, muszę nabyć nowy tylko nie wiem czy mam oryginalny i jesli kupię z innym oznaczeniem a będzie wyglądał identycznie to czy zapasuje ??? podpowiedzcie jeśli wiecie .........................za pomoc z góry dziękuję..................
pre_pl Opublikowano 5 Maja 2007 Opublikowano 5 Maja 2007 do numeru : 8D-X-400 000 8D0 919 861 FX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) 8D0 919 861 GX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) z dodatkowymi przyrządami 8D0 919 881 XH - zestaw zegarów do diesla (260km/h) z FISem Od numery : 8D-Y-000 001 8D0 920 900 MX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) 8D0 920 900 RX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) z zegarem cyfrowym 8D0 920 900 NX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) z radiowym zegarem cyfrowym i dodatk. przyrządami 8D0 920 900 SX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) z zegarem cyfrowym i dodatk. przyrządami 8D0 920 931 TX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) z radiowym zegarem cyfrowym i FISem 8D0 920 932 FX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) z zegarem cyfrowym i FISem Od 8D-1-000 001 8D0 920 932 FX - zestaw zegarów do diesla (260km/h) z zegarem cyfrowym i FISem
ptasiekm Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Opublikowano 5 Maja 2007 pre_pl, wielkie dzięki tylko jak się do tego odnieść, czy te w przedziałach gdzie jest mój obecny licznik też będą spełniały swoją rolę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się