narty_jezusa 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Witam mialem ostatnio "malą" kolizje po ktorej bylem zmuszony do zakupu pasa przedniego wraz z chlodnica. Od tego zaczely sie wszystkie problemy . Wiec tak gosciu od ktorego kupowalem pas wraz z chlodnica powiedzial mi ze czesci sa z A4 1.9 TDI, mam ten sam model aczkolwiek w mojej wersji są dwa wentylatory, a w wersji ktora zakupilem jest miejsce tylko na jeden a w miejsce drugiego wstawione sa kratki. Pytanie moje czy musze wycinac teraz otwor i wstawiac ten drugi czy moge zostawic tak jak jest. Dodam ze nie mam klimy w aucie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 jesli masz klimatyzacje musisz wstawic 2 wentylator Link to comment Share on other sites More sharing options...
@vant 1 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 jesli masz klimatyzacje musisz wstawic 2 wentylator Dodam ze nie mam klimy w aucie. Kolega napisał,że nie ma klimy więc powinieneś miec jeden wentylator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalik 2 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 jesli masz klimatyzacje musisz wstawic 2 wentylator Dodam ze nie mam klimy w aucie. Kolega napisał,że nie ma klimy więc powinieneś miec jeden wentylator. Ja też nie mam klimy i mam dwa wentylatory. Jeden kręci się cały czas, bo jest na wiskozie, a drugi elektryczny wspomagający ten pierwszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narty_jezusa 0 Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 Nie chciałbym niepotrzebnie robić sobie roboty, ale silnika przegrzac tez bym nie chciał... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigrazor 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 W 90 km był tylko 1 wentylator a 110 i więcej montowano już dwa więc będziesz musiał się trochę narobić Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalik 2 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Nie chciałbym niepotrzebnie robić sobie roboty, ale silnika przegrzac tez bym nie chciał... Przez 2 lata użytkowania auta ani razu nie załączył mi się ten drugi wentylator elektryczny. Na liczniku wskaźnik temperatury nigdy nie przekroczył 90 st. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandzior 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 W 90 km był tylko 1 wentylator a 110 i więcej montowano już dwa więc będziesz musiał się trochę narobić Ja mam 1Z i mam dwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 sorki nie doczytalem, ale przy tych upalach raczej przydal by sie wspomagacz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigrazor 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 W 90 km był tylko 1 wentylator a 110 i więcej montowano już dwa więc będziesz musiał się trochę narobić Ja mam 1Z i mam dwa. i pewnie klimatyzacje - widziałem wersje "gołą" i miała 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbi TDI 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 W 90 km był tylko 1 wentylator a 110 i więcej montowano już dwa więc będziesz musiał się trochę narobić Ja mam 1Z i mam dwa. i pewnie klimatyzacje - widziałem wersje "gołą" i miała 1 W AFNie moze być jeden wentylator jesli bedzie bez klimy, bez znaczenia czy to bedzie 90KM czy 110KM zaden wentylator wspomagający nie jest potrzebny przy sprawnym układze chłodzenia ale przyznam że kilka razy widziałem model bez klimy z dwoma wentylatorami pewne jest jedno Jest klima musza być dwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narty_jezusa 0 Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 Byc moze auto bylo bite i dostalo pas wraz z chlodnica z wersji z klima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz76 2 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Podaj VIN to Ci powiem czy powinien być jeden czy dwa wentylatory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narty_jezusa 0 Posted July 3, 2009 Author Share Posted July 3, 2009 wauzzz8dzva116266 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk-Mateusz 0 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 drugi wentylator jesli nie jest w aucie w klima ma za zadanie wspomaganie chłodzenia wentylatorowi który jest na wiskozie, wentylator elektryczny zalacza sie przy odpowiedniej temperaturze ok 100st. Jesli nigdy sie komus nie załoczył znaczy ze jest uszkodzony, mozna wymieniac cały badz rozebrac i wymienic szczotki (koszt 20zł) (jesli ofc jest zasilanie na nim a sam on nie dziala) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluesmen 0 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Grzegorz76 (swoją drogą szlachetny ten rocznik) masz taką tabelkę jakąś, wykaz czy jak to zwał z możliwością odczytania VIN w ostatnich sześciu cyfrach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz76 2 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Grzegorz76 (swoją drogą szlachetny ten rocznik) masz taką tabelkę jakąś, wykaz czy jak to zwał z możliwością odczytania VIN w ostatnich sześciu cyfrach? Niestety, nic takiego nie posiadam. [br]Dopisany: 03 Lipiec 2009, 18:14_________________________________________________ wauzzz8dzva116266 Masz hak holowniczy oryginalny? Wentylator dodatkowy elektryczny w Twoim aucie powinien być jeżeli : 1. Auto posiada klimatyzację 2. Auto wyposażone jest fabrycznie w hak holowniczy, chodzi tu pewnie o obciążenie silnika. Zatem, jeżeli nie posiadasz klimatyzacji oraz nie korzystasz regularnie z haka holowniczego to możesz sobie ten wentylator darować. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi.wielun 0 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Ja nawet gdybym nie miał klimy przy takiej robocie zakładał bym dwa,bo nigdy nie wiadomo gdzie człowieka powieje ze swoją furą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sztomel 6 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 ja bym dodał jeszcze jeden (wewnątrz kabiny) - dla ostudzenia zapałów kierowcy i wcale nie mam tu na myśli kolegi narty_j. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narty_jezusa 0 Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 hak mam ale juz teraz wiem ze jest fabryczny nie uzywam go wcale to sobie daruje ten drugi coller. Dzieki i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluesmen 0 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 [/quot ja bym dodał jeszcze jeden (wewnątrz kabiny) - dla ostudzenia zapałów kierowcy i wcale nie mam tu na myśli kolegi narty_j. Widziałem takie pod zapalniczkę w markecie jakaś wyprzedaż :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
domelq 2 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 [/quot ja bym dodał jeszcze jeden (wewnątrz kabiny) - dla ostudzenia zapałów kierowcy i wcale nie mam tu na myśli kolegi narty_j. Widziałem takie pod zapalniczkę w markecie jakaś wyprzedaż :> Dołóżcie jeszcze dla pasażerów, to oni się najbardziej pocą i mają największą temperaturę jak Wy prowadzicie :gwizdanie: Ssorki za OT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now