jaco79 Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Witam wszystkich klubowiczów! Mam problem ze swoim samochodem, a dokładniej z jego silnikiem. A mianowicie: samochód nabiera mocy po czym po chwili ją traci, w między czasie tłumik puszcza czarną chmurę dymu. Powtarza się to kilka razy, mniej więcej od 1800 do 4000 obrotów. Proszę o rady i odpowiedź jeśli ktoś wie co się może dziać. POZDRAWIAM FANÓW AUDI!
vikis4 Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Z tego co piszesz wynika,że masz nieszczelność w dolocie (do weryfikacji) typowe objawy... Druga sprawa-VAG też wiele wyjaśni,ale najpierw dolot,potem się zobaczy...
jaco79 Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 dzieki za odpowiedz.Sprawdzilem dolot jest szczelny zauwazylem tez gdy sciagne kostke elektryczna z przepływomieza przestaje kopcic.Jesli mozesz to powiec co to jest VAG jestem ciemny z tej dziedziny.pozdrawiam
grabson765 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 pewnie problem z przeplywomierzem i masz za bogata dawne temu kopci najlepiej to
vikis4 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 dzieki za odpowiedz.Sprawdzilem dolot jest szczelny zauwazylem tez gdy sciagne kostke elektryczna z przepływomieza przestaje kopcic.Jesli mozesz to powiec co to jest VAG jestem ciemny z tej dziedziny.pozdrawiam Vag to popularny program diagnostyczny-maja go w praktycznie każdym warsztacie! Podjedz na spota w twojej okolicy-napewno znajdzie się ktoś z pomocną dłonią!
Alona Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 stawiam na przepływomierz, najlepiej będzie jak podjedziesz do zaprzyjaźnionego warsztatu niech Ci i sprawdzą jakie dawki podaje przepływomierz, skoro widzisz roznice po odłączeniu... a poza tym czy to tracenie mocy, to jakby zacinanie mocy, czy może przypadkiem traci ją w ten sposob, że w ogole nie chce iść i trzyma niskie obroty??
jaco79 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 siemka dzieki za informacje to jest takie zaciecie mocy po chwili wraca do normy i powtaza sie to
slaweq Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Przyczyn może być kilka..., :gwizdanie: Ja przy podobnych objawach musiałem regenerować turbo :gwizdanie:
Alona Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 siemka dzieki za informacje to jest takie zaciecie mocy po chwili wraca do normy i powtaza sie to to zvaguj jak najszybciej!!!!!!!!
jaco79 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 siemka wlasnie wrucilem z vag-a mechanik mi powiedzial ze pompa wtrskowa siada czy to jest mozliwe?pozdrawiam
vikis4 Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Na jakiej podstawie to stwierdził??? Pewnie kiedyś usłyszał od kogoś, "że te pompy padają" i tym sposobem wydał wyrok na twoją!
Alona Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 siemka wlasnie wrucilem z vag-a mechanik mi powiedzial ze pompa wtrskowa siada czy to jest mozliwe?pozdrawiam popros mechanika o logi, nagraj na pendrive'a i wrzuć na forum to na pewno Ci pomożemy!!!!!!!! bo niby na jakiej podstawie stwierdzil, że pompa padła??? :mysli:
?awa Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 z tego co można wyczytać na forum to zgon pompy VP44 następuje gwałtownie, bez żadnych ostrzeżeń, lub objawia się ciężkim zapalaniem na ciepłym silniku... Pozdrawiam...
jaco79 Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 witam wszystkich wrescie znalazlem mechanika ktury sie zna na zeczy wymilenil przeplywomiez i czujnik na popie wtryskowej i jest wszystko wpozadku lalka jezdzi zaje-fajnie pozdrawiam klubowiczuw i dziekuje za pomoc
vikis4 Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Dobrze,że nie posłuchałeś tylko jednego "fachowca" :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się