Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Po zalaniu paliwem ze stacji ARGE nie jedzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zrobilem autku przegld pozmienialem filtry oleje swiece laczniki wszztsko tralalalala a tu zatankowalem za 70 pln wczoraj sobie auto i po przejechaniu 3 km odebralo mu calkowicie moc zaczol pracowac jakby na 2 cylindrach.... z rury wydechowej leci tak dziwnie tzw : puch puch puch puch z takimi odstępami w czasie. Jest bardzo oglosny (metaliczny dzwiek) silnik ma straszne wibracje....

Vag wyplul tylko blad czujnika spalania stukowego g66 (II)

Po przegazowce mu to wczoraj przeszlo dzis juz nie skutkuje wogule........

Myslicie ze to zapchany wtrysk czy zgralo sie to w czasie z ta stacja a cala wine ponosi ten czujnik ? ;(

Opublikowano

Kolega po omacku chyba pisał.

Ten czujnik tylko sygnalizuje spalanie stukowe, jeśli da się usunąć ten błąd to raczej czujnikowi nic nie dolega a błąd ten pojawia się właśnie przy kiepskim paliwie. Za 70 zeta to dużo tego paliwa nie zalałeś może wystarczy tylko dolać do pełna jakiegoś porządnego paliwa z shella np. A jak ci silnik chodzi na 2 cylindrach to może cewkom się przyglądnij jeszcze.

Opublikowano

Kolega po omacku chyba pisał.

Poprostu w Windowsie język mu się przestawił na Polski (214) :cool1:

Co do jazdy samochodu to w pierwszej kolejności dolej paliwa z innego źródła i sprawdź świece.

Opublikowano

Czesc

Swiece mam nowki ngk platyny

Cewki ori 95` S4 błędów na kompie od nich nie ma...

nowe filtry i oleje

jedyny blad to ten od czujnika

Auto chodzilo po wymianie jak zegarek....zatankowalem za 70 pln (chyba 13l) bylo gdzies z 8l w baku po 3 km padaka.... na chwile mu przeszlo a następnego dnia od poczatku. 0 mocy caly sie trzęsie (normalnie odpala) b. głośno pracuje i chodzi jakby gdies albo nie dochodzilo paliwo do cylindra albo nie bylo iskry albo tak pracuje silnik ktory spala paliwy nie tak jak powinien (effekt spalania stukowego)

Opublikowano

witam

kolego błąd czujnika stuków nie będzie powodem takiej pracy silnika a raczej skutkiem..Mam ten sam błąd u siebie ( 16716 ) a silnik chodzi równo.

Opublikowano

Padły cewki lub cewka.

Do sprawdzenia tylko organoleptycznie, bo nie ma diagnozy tego układu w tym silniku.

Opublikowano

Myślisz ze tak by sie zgrał ow czasie to ? Godzine przed moim felernym tankowaniem dolewali paliwo do beczek....mogło szlamu zassac i siadlo cos na wtrysku i nie dopala benzyny.

Ps. Nie wiem z czym to wiazac ale po kilku mocnych przegazowkach na postoju zaczelo sie kopcic spod maski ale bardziej wydaje m isie ze to olej zaczol sie kopcic bo troche go tam mam na pokrywie.

Opublikowano

Ja kiedyś zalałem na Shelu diesla do octavii firmowej i efekt był taki, że auto poruszało sie skokami, 0 mocy. Nalałem innego paliwa i po problemie. Nie zawsze marka stacji jest gwarancją dobrego paliwa - syf sie wszędzie zdarza. Mam nadzieje, że nie zatkało Ci filtra paliwa - tylko dodatkowy koszt.

Opublikowano

Jezeli to wina paliwa to filtr raczej jest juz out.........

Ps. Mam jeszcze cicha nadzieje ze wystarczy albo to wyjezdzic albo dzis spuści mi paliwo moj mechanik zaleje innego i będzie po problemie....jak nie to wtryski cewki przewody...... ;( :blink::thumbdown::sick3:

Opublikowano

Myślisz ze tak by sie zgrał ow czasie to ? Godzine przed moim felernym tankowaniem dolewali paliwo do beczek....mogło szlamu zassac i siadlo cos na wtrysku i nie dopala benzyny.

Ps. Nie wiem z czym to wiazac ale po kilku mocnych przegazowkach na postoju zaczelo sie kopcic spod maski ale bardziej wydaje m isie ze to olej zaczol sie kopcic bo troche go tam mam na pokrywie.

witam kolego pierw podjedz na stacje i zapytaj sie czy w danym dniu nie bylo skarg na paliwo:

1-mozliwe ze przywieziono zlej jakosci paliwo

2-mogl kierowca cysterny pomylic zbiorniki bo tez o tym slyszalem,tzn ze np.do benzyny zaczal nalewac diesla

mozna zawsze zarzadac przebadania dostarczonego paliwa (przy kazdej dostawie musi byc zostawiona probka zlewanego paliwa zabezpieczona plomba badz bezpieczna naklejka)

Opublikowano

Zalej bracie PB98 dolej do zbiornika płyn do czyszczenia wtrysków, STP, LM i będziesz mail jasność. Jak pomorze to na koniec wymień filtr paliwa. Jeśli to nie pomorze to zostaną wtryski, cewki. Ja stawiam na syfiaste paliwo.

Opublikowano

Dziś jadę do mechanika będziemy walczyć. Przywiezie mi nową jedna cewke ja przywioze filtr paliwa wezme karnisterek i będziemy to dziadostwo spuszczać. Preparat do czyszczenia wtrysków wziołem.

Jeszcze jest taka sprawa ze moze katalizator ? :mysli:

Odnośnie ARGE:

Bylem tam spuscili mnie po drucie powiedzieli zeby przeslac paragon i ekspertyze do warszawy.... ale tak jak mowie godzine p onapelnianiu zbiornikow ja tankwoalem........ ;( Naprawde bylem zadowolony na nowych swieczkach chodzil jak zegarek.....

Opublikowano

Dziś jadę do mechanika będziemy walczyć. Przywiezie mi nową jedna cewke ja przywioze filtr paliwa wezme karnisterek i będziemy to dziadostwo spuszczać. Preparat do czyszczenia wtrysków wziołem.

Jeszcze jest taka sprawa ze moze katalizator ? :mysli:

Odnośnie ARGE:

Bylem tam spuscili mnie po drucie powiedzieli zeby przeslac paragon i ekspertyze do warszawy.... ale tak jak mowie godzine p onapelnianiu zbiornikow ja tankwoalem........ ;( Naprawde bylem zadowolony na nowych swieczkach chodzil jak zegarek.....

a czy rozmawiales z kierownikiem czy z kasjerem... jak z kasjerem to popros kierownika jezeli on ciebie zbedzie to popros o menagera mikro-rynku i w tym momencie powinni zaczac sr** w portki. to ze nie masz paragonu nie znaczy ze ciebie zbyja jak dzieciaka z przedszkola :angry: masz prawo zarzadac nagrania z kamer i to da im do myslenia ze nie trafili na jakiegos nieobeznanego klienta...

Opublikowano

jeśli postawisz na swoim to koledze na znanej czerwonej stacji początkow zbywając go i wyśmiewając w końcu w ramach dobra marki i zadowolenia klienta zaproponowali bon paliwowy na 1tyś zł :naughty:

Kolega zatankował wtedy fiata brava 1,2 16v i po około 40km zaczął gasnąć na wolnych, nie chiał się zabardzo wkręcać na obroty i czasem śmiesznie prychał.

Czeszczenie baku + nowe plaiwo + filtr przy pompie i było cacy

Opublikowano

jeśli postawisz na swoim to koledze na znanej czerwonej stacji początkow zbywając go i wyśmiewając w końcu w ramach dobra marki i zadowolenia klienta zaproponowali bon paliwowy na 1tyś zł :naughty:

Kolega zatankował wtedy fiata brava 1,2 16v i po około 40km zaczął gasnąć na wolnych, nie chiał się zabardzo wkręcać na obroty i czasem śmiesznie prychał.

Czeszczenie baku + nowe plaiwo + filtr przy pompie i było cacy

musisz sie postawic

Opublikowano

Czesc Panowie....

Wielkie dzieki za zaangażowanie w temat jednak...

Okazalo sie że zostal uszkodzony modół zapłonowy o numerach seryjnych 4do 905 351. Bardzo dziwne ze stalo sie to zaraz po tankowaniu ale jak to się mówi ma się ten fart.... ;(

Kojaży Ktoś gdzie w krk mogę go nabyc? Ori kostuje 500pln....................[br]Dopisany: 16 Lipiec 2009, 20:11_________________________________________________Jeszcze ejdna rzecz czy mogę brac modół o numerach rozpoczynających sie od 8DO ? czy musze brac 4do ?[br]Dopisany: 16 Lipiec 2009, 20:21_________________________________________________Dobra kupilem w zsadzie w krakowie za 250 pln ori bosha nowke sztuke. Jakis leżak magazynowy z gwar.

Ps. Mam tylko nadzieje ze nie zjaralem gniazda zaworowego................. :sick3::thumbdown::kwasny::disgust::angry:

bo poelce w koszta w grubych tysiącach.... przejechalem na tym gdzies z 25km.....moze byc krucho....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...