Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


qwert700

Rekomendowane odpowiedzi

Mój AFN ma 238 tys. na liczniku, sprowadzony z Niemiec w 2013 r. Jest jakiś sposób na sprawdzenie ile ma realnie przejechane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam szczerze jak słucham kolegów który potpierają przebieg książkami i servisami niech sobie w buty to włożą , jak jak kupowałem to powiedziałem kolesiowi żeby wywalił to do kosza. Posprawdzałem amory tarcze elementy zawieszenia jak są ori to można się spodziewać jakiś 200tys. jak nie to bankowo jest przekręcone.

optymista :) przebiegu nie sprawdzisz jezeli komus zalezalo na tym zeby go ukryc... w zaden sposob. takze caly ten temat jest moim zdaniem pozbawiony sensu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś sposób na sprawdzenie ile ma realnie przejechane?

Muszą Ci się zgadzać następujące rzeczy:

- stan km przy ostatnim wpisie w książce,

- stan km przy ostatniej wizycie w ASO (tego dowiesz się w ASO),

- stan wnętrza samochodu,

- stan elementów "ścieralnych" tzn. kierownicy i pedałów względnie przycisków na konsoli/radiu (wiem wiem, zaraz ktoś napisze, że te rzeczy można wymienić),

- odniesienie do faktu, że przeciętny diesel robi w roku 20.000 - 25.000 km,

- jest jeszcze motyw ze sprawdzeniem przebiegu zapisanym w komputerze pokładowym, a nie tylko w liczniku, ale nie zgłębiałem tego więc tylko sygnalizuję.

Jak to wszystko się zgrywa, pasuje, to możesz być spokojny o przebieg auta. Pewności na 100% nie będziesz miał nigdy, no chyba że kupisz wóz nowy w ASO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupiłem a4 b5 to miało 302tys przebiegu i chuk wie czy było kręcone, ale jak narazie śmiga (odpukać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jako nowy na forum.

Ja mam moją A4 avant z 1997 kupioną od rodziców, w domu mieliśmy go od czasu jak miał 1,5 roku i prawie 200 000 km zrobione po autobahnah, więc prawie nówka hehe. Obecnie dojeżdżam do 350 000 km i jest elegancko, właściwie odkąd go mamy jeździ na Shellu mineralnym 15w40.

Świece żarowe wymieniłem w zeszłym tygodniu po raz pierwszy w jego karierze (!!!) :D

Turbina w sumie jak na te lata w dobrym stanie, ale kiedyś chyba więcej dawała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 285 tyś w AFN- nie ale wątpię że to orginalny audi chodzi bez problemu zawsze nawet w mrozy odpala silnik jest dynamiczny ma kopa i nie bierze oleju jeździ się aż miło ;d ale kiedyś z ciekawości sprawdzę w ASO ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag nie ma gdzieś tam jakiegoś info o przebiegu?

jeśli masz juz liczniki z białym podświetleniem czyli auto wyprodukowane po czerwcu 99 to masz sterownik silnika w którym zapisywany był już przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam auto prawie 4 lata, przy zakupie mialo 175000 a obecnie 214000. Mam ksiazeczke prowadzona do 2007r i wszystkie kluczyki lacznie z zawieszka, i cale etiu z dokumentami auta, zmieniarki i webasto :D Ostatnio zmienilem licznik na cyfrowy z bialym podswietleniem i ustawialem sobie przebieg na oko ze starego licznika, zrobilem reset ecu i ustawil sie dokladnie jaki byl w ecu. Wiec moze w moim tez w sterowniku mozna podejrzec i sie zgadza przebieg:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM z XI.2000 r.

2006 r. ostatni wpis w książce - 133.300 km

2009 r. ostatnia wizyta w salonie - 189.000 km

2011 r. w chwili kupna licznik wskazywał - 214.000 km

2014 r. na dzień 5 grudnia 2014 r. licznik wskazuje - 297.000 km

MOŻE BYĆ! Motul Specific 5W40 lany cały czas i tak zostanie. Jestem pierwszym właścicielem tego auta w Polsce i czwartym w ogóle. W Niemczech było ich trzech - pierwsza firma s.Oliver, potem facet i ostatnia krótko kobitka.

Także powiem Wam, że wcale mnie to nie grzeje, że za chwile mi stuknie 300 tysięcy. Nie zwracam na to uwagi, o niczym to nie świadczy bo auto jeździ czały czas tak samo, czyli idealnie. W przyszłym roku rozrząd do wymiany. Póki co sprzedać nie chcę, wiem co mam.

Świadczy bardzo dużo, masz wielkie szczęście mieć niski realny przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim avancie teoretycznie mam 275000 i smiga aż miło, z tym że jak zacznie coś stukać to na bieżąco wszystko wymieniane :D


w moim avancie teoretycznie mam 275000 i smiga aż miło, z tym że jak zacznie coś stukać to na bieżąco wszystko wymieniane :D

dodam że rocznik 1999r, świeżo po wymianie rozrządu pasków klinowych i napinaczy oraz oleju (15W40 Mobil) i kompletu wachaczy wszystko robilem sam więc dobre 5 stówek w kieszeni które normalnie dałbym mechanikowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 1.9 90KM 1995 rok - 301600

Niedawno je kupiłem w październiku miało na liczniku 298700

w kraju od 2006

Na rozrządzie niby napisane że w 2010 robiony i było 247000

Na drzwiach zachowała się niemiecka nalepka z 99 roku i miał 104 000 , także w sumie ciężko powiedzeć czy kręcony

Z jednej strony śmiało mógł być z setkę cofnięty, z drugiej mam nadzieję że się zgadza, bo np tłumik środkowy jeszcze oryginał 95 rok, ostatnio zmieniłem łącznik stabilizatora to był z 2001

A jak chodzi o palenie, to przy -12 po nocy pali na dotyk. Parę dni temu był mały remoncik, tzn w sumie obsługa po zakupie, tzn rozrząd kpl., pompa wody, pasek alternatora, napinacz, filtry x4, olej, i jeszcze doszła do tego wymiana chłodnicy bo była na wykończeniu + świeży różowiutki płyn :)

Olej 10W40 castrol półsyntetyk

paliwo leje jakie popadnie (czyt. najtańsze), żadnych dodatków.

Ogólnie daje rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...