Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Drgania przy niskich obortach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Konradoss- w Twoim przypadku na poczatek to podepnij VAG-a. Sprawdź ewentualne błędy a potem diagnoza w kierunku: rozrządu, EGR, pompowtryski, BIP-y. Jak tam bedzie OK to już trzeba szukać w: poduszkach, plecionce, wieszaki wydechu, ew. dwumas. Ale to juz raczej u mechaniora (Twojego zaufanego), bo są tacy co mogą Cię wpędzić w niepotrzebne koszty. Drgania w tym zakresie obrotów w jakim u Ciebie występują jest czasem dość trudno zdiagnozować. Działaj drogą eliminacji. Najpierw VAG, potem reszta. Pozdrawiam w tym upale (u mnie w cieniu 33 st.)

VAG niczego nie wykazal... Trzeba by do mechanika .. z tym, że nie mam szczerze mówiac takiego zaufanego :(

Opublikowano

Sprawdźcie jeszcze czujnik temperatury cieczy chłodzącej czasami to jego wina ja u siebie miałem taki przypadek że czujniki miał zwarcie plusa i pojawial sie bład po wykasowaniu błędu silnik pracowal ruwnomiernie bez drgań. Ale będę musiał wymienic ten czujnik bo znowu to samo jest bład naszczęście nie jest drogi sto parę zł w ASO.

Opublikowano

Witam odświeżam temat z drganiami walcze juz od jakiegoś czasu w miedzy czasie wymieniłem czujnik temperatury bo pojawiały sie błędy silnika (po wymianie brak błędów) po podpięciu pod VAG-a sprawdziłem wtryski i wszytko jest w porzadku maxymalnie na jednym było -0,40 a reszta +/- 20 dopuszczalna norma jest w granicach +/-2,8 po zrobieniu logów statycznych grupy 013 zruciłem uwagę ze minimalnie skaczą obroty z 882 na 861 obr/min i myślę ze to może być przyczyna tego problemu na obrotomierzu to jest praktycznie nie zauważalne. Ponadto zauważyłem ze przy prędkości powyżej 160km/h czasami zaczyna kopcić może ktoryś z kolegów ma jakiś pomysł co to może być moim zdaniem wydaje mi sie że przyczyna jest przepływomierz powietrza ...pozdrawiam [br]Dopisany: 09 Wrzesień 2009, 11:13_________________________________________________sorki poprawka :wallbash: maxymalnie na jednym było -0,40 a reszta +/-0,20

Opublikowano

u mnie objawia się podobny problem, ale mam na niego wytlumaczenie.

Auto osobiście kupowałem w de, vagowalem, sprawdzałem itd.

Wszystko było OK, aż do pierwszego zatankowania w PL.

Auto na wolnych obrotach potrafi czasem drgnąć, kombinowałem już na wszystkie sposoby, od wymiany popowtryskow, mierzenia kompresji, wymiany walka, dźwigienek, wszystko nowe, a problem nadal był.

Jedyną tego przyczyna jest polskie paliwo. Jeżdżąc do de, Austrii, Włoch czy innych krajow, taki przypadek wogole nie wystepuje.

Sprawdzone kilkakrotkie, wiec jezeli ktos ma podobny problem to prosze sie nie marwtic ;)

Opublikowano

Gororalos napewno cos w tym jest nie jestem idealistoł..ale zapłaciłem rok temu 45 tys za samochód który ma teraz 52 tys km i mnie to nie przekonuje ze to tylko wina paliwa ...jak będzie trzeba to paliwo będę jeździć do DE chociaż mam daleko mieszkam w Białymstoku ale na pewno jest jakaś inna przyczyna. Wcześniej miałem Audi 100 c4 2,5tdi 93 r i autko miało 300 tyś wtryski lały że tylko dym szedł ale pracowało równiutko że szok nic nie telepałonawet kiedyś poduszkę pod silnikiem wymieniłem na zamiennik ponieważ org kosztował 1100 zł....... i nie wiem czemu nie przekonuje mnie to że to paliwo. Mam nadzieje ze sie uda ten problem jakoś rozwiązać..pozdrawiam

Opublikowano

Mam ten sam problem z nierownomierna praca silnika. Bylem w aso na wymianie rozrzadu i powiedzieli ze to raczej wina wtryskiwacza ktory pomalu juz sie konczy. Autko ma przebieg 110tys , :disgust:

Opublikowano

zapomniales chyba o jednej rzeczy, 1.9TDI to R4 a 2.5TDI w Audi 100 to V6, wiec TROCHE MAŁA roznica.

Oj kolego 2.5 TDI W Audi 100 to R5!

Opublikowano

rzeczywiscie, popieprzylo mi sie z A6 C5, gdzie byl felerny 2.5TDI V6 ;) kompletnie z glowy mi wylecialo R5, pierwsze moje skojarzenie 2.5TDI R5 to 174KM i VW Touareg albo T5 ;) w kazdym razie i tak kultura pracy duzo lepsza niz R4 :)

Opublikowano

Witam,

U mnie podobny problem z drganiami.

Nie występują zawsze i z wstępnych ustaleń wyszło mi że mniej drga jak mam wciśnięte sprzęgło ale to przypadek może :P .

W każdym razie drgania są a czasami ich nie ma. Wydaje mi się że nie są to wtryski bo wskazówka od onbrotów stoi w miejscu jak przyklejona a w poprzednim dieslu jakiego miałem jak jeden wtrysk był słabszy to obroty falowały jak nasz Bałtyk.

Jeszcze jedna rzecz jaką zauważyłem że jest dziwna to jak jadę równo na powiedzmy około 2000 obrotów to jest taki dziwny świst. Wystarczy że doda się gazu lub zrzuci na luz a już tego nie słychac. Może ktoś ma podobne objawy. Do tego czasami zapala mi się kontrolka ilości oleju ale poziom jest ok (Trzeba bedzie chyba wymienic przy nastepnej wymianie oleju).

Opublikowano

U mnie jak wyłączam klime na niskich obrotach też są drgania, dwa tygodnie temu było robione dużo rzeczy:

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_wymiana_rozrzadu_i_paru_innych_rzeczy_koszty_gratow-t93849.0.html;msg1069317#msg1069317

Drgania są cały czas, będe się starał pod koniec tygodnia zrobić diagnoze to napisze co i ja. Byłem w MR Motors i była jazda testowa, a wniose następujący:

Nie jest jakiś muł ale też nie jak 130 koni, tak jakby przepływomierz był jeb... .

Paliwo wykluczam ponieważ od kąd jeżdze to leje shella a od jakiś dwóch tygodni V power.

Jak dobrze pójdzie to będe wiedział w tym tygodniu to napisze.

Opublikowano

ja bym problemu szujal w ukladzie wtryskowym badz w czujnikach temperatury ...

Opublikowano

Rozwiązał ktoś ten problem - trzęsienia autem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...