Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ta aukcja dotyczy czujników które były montowane w a4 gdzieś do połowy 1999 roku natomiast ty masz czujnik czteropinowy z wtyczka półokrągłą i jeśli masz oryginalny to powinien być koloru czarnego a teraz czujniki te mają kolor zielony. Tu masz aukcję tego allegrowicza z właściwym czujnikiem do twojego modelu http://www.moto.allegro.pl/item705541317_czujnik_temperatury_vw_skoda_audi_seat_oryginalny.html

Opublikowano

Dzieki koledzy bylem sprawdzilem jest czarny czteropinowy z polokragla wtyczka dziekuje za pomoc pozdrawiam[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 20:46_________________________________________________Witam ponownie jestem juz po wymianie czujnika temperatury i termostatu a problem nadal jest ten sam myslicie ze to bedzie pompa wody?[br]Dopisany: 14 Sierpień 2009, 14:17_________________________________________________Witam jeszcze jedna sprawa ktora dzis zauwazylem nie dziala mi ogrzewanie to napewno jest wspolna sprawa

Opublikowano

pompa wody, zapchana chłodnica wody lub niedrożna nagrzewnica

Opublikowano

No fakt tez stawiam na ktoras z tych rzeczy hehe tylko ktora jeszcze taka sprawa na komputerze wywala mi taki blad: 1 Fault Found:

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-10 - - - Intermittent

Opublikowano

18058 P1650 - Magistrala danych napedu,brakujace informacje z zestawu wskaznikow :hi: czyli: jakiś problem z połączeniem zegarów, czujników, manetek itd. moze były zegary wymieniane na pełny fis ? :mysli:

2) klimatronik i jego wskazania 49 i 51 to dwie inne sprawy.

3) różnice w kanałach wynikaja z rocznika pojazdu np: bywa że kanał 49 nie istnieje. opisane kilka razy na forum :gwizdanie:

Opublikowano

jak masz problem z ogrzewaniem to mozesz miec uszczlke pod glowica do roboty

Opublikowano

No ale jak uszczelka to by mi sie wszystko gotowalo i mi sie nic nie dzieje tylko pokazuje mi taka temperature[br]Dopisany: 16 Sierpień 2009, 18:54_________________________________________________A co do licznika to nie byl wymieniany na pelny fis tylko ja go osobicie raz demontowalem moze dlatego ten blad on mi w niczym nie przeszkadza tyle tylko ze na vagu wyskoczyl

Opublikowano

No to by mi sie gotowalo ze jak w poprzednim aucie strzelila mi usczela pod glowica to plyn sIE TAk gotowal ze wywalalo go korkiem. Plynu w zbiorniczku nie ubywa mi aani troszke

Opublikowano

wymieniłeś czujnik i co dalej lipa?

Może pompa, może chłodnica czy zapowietrzony układ

Opublikowano

przed wymianą pompy kup jakiś płyn do czyszczenia układów chłodzenia i zalej go do zbiorniczka, zrób 100+ km i wtedy bierz się do pracy, przy okazji wyczyść dokładnie obie chłodnice, kiedyś w g klasie miałem tak zalepioną chłodnicę od klimy (błotem) że nie było nawiewy na chłodnicę powietrza i miałem powyżej połowy temp sporo a zawsze jest w połowie (nie wiem ile stopni bo tam nie ma skali ;) )

Opublikowano

No dzieki kolego tak wlasnie zrobie dziekuje za pomoc[br]Dopisany: 20 Sierpień 2009, 18:08_________________________________________________Witam ponownie odswiezam moj problem tzn powiem tak to nie byla pompa tylko zajonizowana chlodnica czy cos takiego nie wiem o co chodzi mniejsza o to ale po wymianie chlodnicy teraz znow nie moge dogrzac silnika mam 74-75 stopni caly czas jak myslicie nowy termostat mogl pasc przez te moje wahania i za duze temperatury?

Opublikowano

no mógł, zawsze może....

Opublikowano
:naughty: szczerze to nie mam pojęcia!
Opublikowano

Kolego wymienilem zamiast termostatu czujnik bo w autku mialem zamiennik a w domu lezal oryginal i problem jak reka odjal na wskazowce trzyma mi bite 90 na klimatroniku 85-87 i sie ni9e rusza a wiec moje autko w koncu jest sprawne dzieki wszystkim za pomoc pozdrawiam

Opublikowano

witam a powiecie mi może co może być przyczyną ze na blacie i na klimatroniku mam 115-120c ,a na vagu kanał7 idealnie 92c,dodam ze czujnik orginalny nowy,na starym było tak samo ,dodam ze podczas porannego odpalania licznik pokazuje ze jest 70 -75 c.płyn się nie gotuje auto normalnie jeżdzi :hi:

Opublikowano

Witajcie.

U mnie też coś niepojącego się dzieje. Ostatnio śledzę wskaźnik chłodzenia i wskazuje mi czasami 100st. Zacząłem szukać kodów i jak to wyświetlić. Tylko że spadła trochę temp na zewnątrz i wskazówka zaczęła trzymać się 90 st. Dziś rano sprawdziłem z klimatronikiem i na wyświetlaczu pokazał 108 st. (wskazówka 90st). Przewód górny od chłodnicy gorący dolny zimny jak dół chłodnicy. Czemu mi wskazuje dwa różne odczyty i jak sprawdzić który czujnik kłamie.


Wczoraj przejechałem 25km poza miastem temperatura na blacie prawie 100 st a kanale 49 101-102 st raczej czujniki są w porządku to termostat może broić nie otwiera się calkowicie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...