Jakub555 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Taki zestaw to juz naprawdę robi robotę , przejechałbym się takim czymś ciekawe jaka różnica , seria a takie coś , ;pewnie WIELKA różnica ta roznica to przepasc a jak zalozysz jakis mocniejszy klocek to juz sie robi rzeznia az taka roznica , szok od ilu km i nm warto zakładać
Młody_drog Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Taki zestaw to juz naprawdę robi robotę , przejechałbym się takim czymś ciekawe jaka różnica , seria a takie coś , ;pewnie WIELKA różnica ta roznica to przepasc a jak zalozysz jakis mocniejszy klocek to juz sie robi rzeznia az taka roznica , szok od ilu km i nm warto zakładać Nie od ilu km i ilu nm tylko od tego jak jeździsz. Hamulce w B6 są moim zdaniem słabe. U siebie też zmieniłem na 320/288 i po prostu różnica masakryczna. Nie do porównania, ostatnio nawet przejechałem się brata a4 z 312mm tarczami i to też nie to 345 to już pewnie w ogóle miażdży suty
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Po hamulcach czas przyszedl na gwint obecnie na moim zawieszeniu jezdzi sie OK ale sprobuje zalozyc gwinta i sprawdzic jak naprawde sie jezdzi Kupilem cos takiego http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-supersport-audi-a4-8e-8h-i1562772142.html Malo ktos pisze o tej firmie wiec zobaczymy plusy i minusy Chcialbym jeszcze male porady jak sie montuje i co smaruje sie w gwincie Obilo mi sie o uszy , ze trzeba poluzowac wahacze przed montazem i psiknac gwint grafitowym smarem
Młody_drog Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Noo i super, też zamierzam do siebie wrzucić gwinta, zobaczymy jak ten się u Ciebie będzie sprawował Masz zamiar obniżyć go mocno?
MARCIN607 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 kiedy montaż?? bedzie skręcony na maxa??[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 11:43_________________________________________________a koni itp sprawdzałeś ceny?
miro_x Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 montuj montuj. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Gwint pojdzie w dol ile sie da Ale pewnie min. -50 mm , zobaczymy bedziemy jezdzic i regulowac
bajk Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie: w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok
A4_Dominik_WAW Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Po hamulcach czas przyszedl na gwint obecnie na moim zawieszeniu jezdzi sie OK ale sprobuje zalozyc gwinta i sprawdzic jak naprawde sie jezdzi Kupilem cos takiego http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-supersport-audi-a4-8e-8h-i1562772142.html Malo ktos pisze o tej firmie wiec zobaczymy plusy i minusy Chcialbym jeszcze male porady jak sie montuje i co smaruje sie w gwincie Obilo mi sie o uszy , ze trzeba poluzowac wahacze przed montazem i psiknac gwint grafitowym smarem ciekawe jak się na takim gwincie śmiga, zdaj nam relacje jak zamontujesz
Ponior Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Kumpel miał to w golfie i był straszny beton, zęby mozna było zgubić Ja miałem coś podobnego w golfie MTS technik ale tu komfort był juz zdecydowanie lepszy. Miejmy nadzieje, że do audi robią bardziej komfortowe. Jak założysz to pisz czym prędzej co i jak. Ma to jakąś regulacje twardości bo niedoczytałem??
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Spoko bedziemy testowac , po to kupilem bo malo opinii jest na temat tej firmy Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK Na pewno duzo mniej dalem niz na aukcji :gwizdanie: Czyli u mnie bedzie taki setup : - gwint ( to juz wiadomo ) - laczniki i stabilizatory przod i tyl RS4 Zobacze jak to bedzie popitalac na zakretach No to doradzcie jeszcze co z montazem na co zwrocic uwage
Ponior Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie: 1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego) 2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu 3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi. Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy.
mystic.pl Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Spoko bedziemy testowac , po to kupilem bo malo opinii jest na temat tej firmy Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK Na pewno duzo mniej dalem niz na aukcji :gwizdanie: Czyli u mnie bedzie taki setup : - gwint ( to juz wiadomo ) - laczniki i stabilizatory przod i tyl RS4 Zobacze jak to bedzie popitalac na zakretach No to doradzcie jeszcze co z montazem na co zwrocic uwage przede wszystkim zwrócił bym uwagę na górne poduchy przednich amorów czy wypusty nie są powycierane [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 12:22_________________________________________________ Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie: 1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego) 2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu 3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi. Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. Dla mnie eibachy są ciut ciut za miękkie myślę, że na H&R było by perfect, ale cena niestety 40% większa.
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie: 1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego) 2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu 3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi. Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. Tak to juz jest z tym przecieraniem szlakow nie sprobujesz to sie nie dowiesz Najwazniejsze ze zona cieszy bo bedzie tym jezdzic mystic.pl mowisz o poduszkach przednich amorkow zaraz sprawdzam w ETCE czy mozna kupic osobno i zamawiam
MARCIN607 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 mystic.pl mowisz o poduszkach przednich amorkow zaraz sprawdzam w ETCE czy mozna kupic osobno i zamawiam to jest piękne w Twim rezeniu Grzesiu- coś może być zużyte już nówka w drodze- pewnie psie pieniądze teraz dasz a chociaż spokojna głowa póżniej.
mystic.pl Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie: 1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego) 2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu 3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi. Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. Tak to juz jest z tym przecieraniem szlakow nie sprobujesz to sie nie dowiesz Najwazniejsze ze zona cieszy bo bedzie tym jezdzic mystic.pl mowisz o poduszkach przednich amorkow zaraz sprawdzam w ETCE czy mozna kupic osobno i zamawiam Zapytaj dzika ma ori lemfordery Lemforder: górna: 25859 01 dolna: 27189 01
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 No na pewno sa juz pewnie wyjechane wypusty zaraz pytamy dzika albo TOMA czy sa na stanie
Flyer Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ciekaw jestem jak Ci sie bedzie na tym jezdzic... ale moim zdaniem 19" + gwint tego typu nie nadaje sie na nasze drogi... i zrezygnujesz z niego.
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Wiedzialem ze FLY zaraz tu wpadnie U nas w Rzeszowie sa naprawde drogi jak stol nie to co w stolllicy :gwizdanie: a naszego Prezydenta FERENCA nazywaja Krolem asfaltu Liczy sie lans
Rekomendowane odpowiedzi