Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] A4 S LINE Pakiet RS4 19" RNS E 193 320/300 mm BRD AL 188KM/380Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taki zestaw to juz naprawdę robi robotę , przejechałbym się takim czymś ciekawe jaka różnica , seria a takie coś , ;pewnie WIELKA różnica :good:

ta roznica to przepasc

a jak zalozysz jakis mocniejszy klocek to juz sie robi rzeznia

az taka roznica , szok

od ilu km i nm warto zakładać :mysli:

Opublikowano

Taki zestaw to juz naprawdę robi robotę , przejechałbym się takim czymś ciekawe jaka różnica , seria a takie coś , ;pewnie WIELKA różnica :good:

ta roznica to przepasc

a jak zalozysz jakis mocniejszy klocek to juz sie robi rzeznia

az taka roznica , szok

od ilu km i nm warto zakładać :mysli:

Nie od ilu km i ilu nm tylko od tego jak jeździsz. Hamulce w B6 są moim zdaniem słabe. U siebie też zmieniłem na 320/288 i po prostu różnica masakryczna. Nie do porównania, ostatnio nawet przejechałem się brata a4 z 312mm tarczami i to też nie to :) 345 to już pewnie w ogóle miażdży suty

Opublikowano

Po hamulcach czas przyszedl na gwint :decayed: obecnie na moim zawieszeniu jezdzi sie OK ale sprobuje zalozyc gwinta i sprawdzic jak naprawde sie jezdzi :)

Kupilem cos takiego :arrow2:http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-supersport-audi-a4-8e-8h-i1562772142.html

img6171ww.jpg

Malo ktos pisze o tej firmie wiec zobaczymy plusy i minusy :wink4:

Chcialbym jeszcze male porady jak sie montuje i co smaruje sie w gwincie :kox: Obilo mi sie o uszy , ze trzeba poluzowac wahacze przed montazem i psiknac gwint grafitowym smarem :mysli:

Opublikowano

Noo i super, też zamierzam do siebie wrzucić gwinta, zobaczymy jak ten się u Ciebie będzie sprawował :) Masz zamiar obniżyć go mocno?

Opublikowano

kiedy montaż?? bedzie skręcony na maxa??[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 11:43_________________________________________________a koni itp sprawdzałeś ceny?

Opublikowano

montuj montuj. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Opublikowano

Gwint pojdzie w dol ile sie da :decayed: Ale pewnie min. -50 mm , zobaczymy :rolleyes: bedziemy jezdzic i regulowac :)

Opublikowano

ja bym nie ryzykował z gwintem jakiejś nieznanej firmy :gwizdanie:

w każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie ok :wink4:

Opublikowano

Po hamulcach czas przyszedl na gwint :decayed: obecnie na moim zawieszeniu jezdzi sie OK ale sprobuje zalozyc gwinta i sprawdzic jak naprawde sie jezdzi :)

Kupilem cos takiego :arrow2:http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-supersport-audi-a4-8e-8h-i1562772142.html

img6171ww.jpg

Malo ktos pisze o tej firmie wiec zobaczymy plusy i minusy :wink4:

Chcialbym jeszcze male porady jak sie montuje i co smaruje sie w gwincie :kox: Obilo mi sie o uszy , ze trzeba poluzowac wahacze przed montazem i psiknac gwint grafitowym smarem :mysli:

:good: ciekawe jak się na takim gwincie śmiga, zdaj nam relacje jak zamontujesz :cool1:

Opublikowano

Kumpel miał to w golfie i był straszny beton, zęby mozna było zgubić :slina:

Ja miałem coś podobnego w golfie MTS technik ale tu komfort był juz zdecydowanie lepszy.

Miejmy nadzieje, że do audi robią bardziej komfortowe. Jak założysz to pisz czym prędzej co i jak.

Ma to jakąś regulacje twardości bo niedoczytałem??

Opublikowano

Spoko :wink4: bedziemy testowac , po to kupilem bo malo opinii jest na temat tej firmy :) Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK

Na pewno duzo mniej dalem niz na aukcji :gwizdanie:

Czyli u mnie bedzie taki setup :

- gwint ( to juz wiadomo ) :kox:

- laczniki i stabilizatory przod i tyl RS4

Zobacze jak to bedzie popitalac na zakretach :naughty: No to doradzcie jeszcze co z montazem na co zwrocic uwage :)

Opublikowano

Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK

Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie:

1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego)

2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu :(

3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi.

Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. :kox:

Opublikowano

Spoko :wink4: bedziemy testowac , po to kupilem bo malo opinii jest na temat tej firmy :) Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK

Na pewno duzo mniej dalem niz na aukcji :gwizdanie:

Czyli u mnie bedzie taki setup :

- gwint ( to juz wiadomo ) :kox:

- laczniki i stabilizatory przod i tyl RS4

Zobacze jak to bedzie popitalac na zakretach :naughty: No to doradzcie jeszcze co z montazem na co zwrocic uwage :)

przede wszystkim zwrócił bym uwagę na górne poduchy przednich amorów :wink4: czy wypusty nie są powycierane [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 12:22_________________________________________________

Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK

Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie:

1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego)

2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu :(

3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi.

Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. :kox:

Dla mnie eibachy są ciut ciut za miękkie myślę, że na H&R było by perfect, ale cena niestety 40% większa.

Opublikowano

Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK

Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie:

1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego)

2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu :(

3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi.

Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. :kox:

Tak to juz jest z tym przecieraniem szlakow :wink4: nie sprobujesz to sie nie dowiesz :) Najwazniejsze ze zona cieszy bo bedzie tym jezdzic :decayed:

mystic.pl mowisz o poduszkach przednich amorkow :mysli: zaraz sprawdzam w ETCE czy mozna kupic osobno i zamawiam :)

Opublikowano

mystic.pl mowisz o poduszkach przednich amorkow :mysli: zaraz sprawdzam w ETCE czy mozna kupic osobno i zamawiam :)

to jest piękne w Twim rezeniu Grzesiu- coś może być zużyte już nówka w drodze- pewnie psie pieniądze teraz dasz a chociaż spokojna głowa póżniej. :good:
Opublikowano

Rozumiem wszystkich ze firmy KW , WEITEC itp. sa OK

Zależy dla kogo. Ja miałem w golfie zawieszenie:

1. Weitec- strasznie twarde było (sprężyny koloru zielonego)

2. HR - Bardziej miękkie choć i tak ciężko jechać po Wrocławiu :(

3. Eibach - Daje rade w miarę miekko i nisko jak na Polskie drogi.

Jak nie założysz to sie nie przekonasz, trzeba samemu szlaki przecierać, niestety są to kosztowne wyprawy. :kox:

Tak to juz jest z tym przecieraniem szlakow :wink4: nie sprobujesz to sie nie dowiesz :) Najwazniejsze ze zona cieszy bo bedzie tym jezdzic :decayed:

mystic.pl mowisz o poduszkach przednich amorkow :mysli: zaraz sprawdzam w ETCE czy mozna kupic osobno i zamawiam :)

Zapytaj dzika ma ori lemfordery :wink4:

Lemforder:

górna: 25859 01

dolna: 27189 01

Opublikowano

No na pewno sa juz pewnie wyjechane wypusty zaraz pytamy dzika albo TOMA czy sa na stanie :)

Opublikowano

ciekaw jestem jak Ci sie bedzie na tym jezdzic... ale moim zdaniem 19" + gwint tego typu nie nadaje sie na nasze drogi... i zrezygnujesz z niego.

Opublikowano

Wiedzialem ze FLY zaraz tu wpadnie :decayed: U nas w Rzeszowie sa naprawde drogi jak stol nie to co w stolllicy :gwizdanie: a naszego Prezydenta FERENCA nazywaja Krolem asfaltu :)

Liczy sie lans :beach:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...