Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] ........................MÓJ BLACK KILER................................


Cristoforo

Rekomendowane odpowiedzi

no trzyma, mój miał trochę więcej bonusu...

pojade jeszcze raz i zrobimy dokładniejszy pomiar po wyczyszczeniu kolektora

a pozniej hybryda :kox: i wiele innych bajerów :naughty:

czekamy :cwaniak1:[br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 23:47_________________________________________________a swoją drogo zajebyste auto :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszły pany nowe mody :decayed:

była za długa i zle leżała w dłoni więc ciach mach i po strachu :polew:

zajęło mi to dwie godzinki tak na spokojnie

potrzebny jest odpowiedni gwintownik 1.25mm

akurat na serwisie mieli takie cuś i to jeszcze w specjalnej obudowie więc idealnie to pasowało

+ zwykły klucz i grzechotka+ magnes do wyciągania opiłków+pilnik płaski+szlifierka z cienką tarczą+piłka do metalu+piłka jubilerska+suwmiarka

2981902c3f254859med.jpg

1bb1da0362f07f51med.jpg

Demontaż gałki jest prosty wiec nie będę tego pisał

gwintowanie rozpocząłem po wcześniejszym zamoczeniu w oliwie gwintownika, kilka obrotów w prawo i kilka w lewo i tak aż do 5cm (zrobiłem trochę więcej gwintu bo mam zapas ewentualnie jeszcze uciąć)

1ea53c286bf7030emed.jpg

f8dfce61e015aac3med.jpg

Najgorzej był demontaż tego odbojnica musiałem delikatnie opalarką podgrzać i podważyć wkrętakiem

f5c19dce2dbb745fmed.jpg

to ustrojstwo obcinamy z tej grubszej strony o jakieś 2cm konieczna jest szlifierka a drugiej strony tylko o 1 cm i uważać żeby nic nie uszkodzić.

Ja wcześniej posmarowałem drążek smarem i ten odbojnik wsunąłem bez żadnych problemów na drążek. Po zamontowaniu mieszka ustalamy sobie ile mamy obciąć nagwintowanego pręta. Ja skróciłem o 2.5 cm używając do tego piłki jubilerskiej o mikro brzeszczocie. Później poprawiamy gwint i możemy wkręcić gałkę zmiany biegów

1010eda5624831d2med.jpg

0877d8c5fdec2afamed.jpg

może nie jest to aż tak widoczne ale zdecydowanie czuć poprawę w prowadzeniu i trzymaniu za drąga :polew::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i mam następną robotę do zrobienia :gwizdanie:, a jak wchodzą biegi, nie jest ciężej wrzucać :przebiegly: , wygląda za***iście, ja muszę dozbierać resztę pierdołek do tego alkantarę na gałkę, materiał na mieszek, no i przede wszystkim nową gałkę, robota profi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzilo mi wlasnie jaki gwintownik :good:

ten gwint pasuje do szpilek w piastach do subaru i mazdy :decayed: dlatego mieli na serwisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjade autem do gosci z tokarkami i nagwintuje na miejscu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja u siebie w garazu znalzlem taki gwintownik:D wiec ide rezac:D ---dobra robota Criss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie popsuj czegos :) Mnie wkur$%ia w tej 6-tce od S4 wrzucanie 2 :/ Masakra cwierc wieku to trwa :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...postaram sie:D

trzeba bylo wyrezac 5-ke z Tdika:D

Sorry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie cuś uzywałem w STI :kox::kox: i ferester 2.5T

tam nie ma co sie zastanawiać nad zmianą biegów itd. tylko patrzeć czy droga sie nie kończy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny Black Kiler, dobrze wyglada z czarnym grilem, pozostaje mi życzyć udanego rezania& śmigania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszły nowe mody

zwiekszamy moc w silniku wiec zbieramy graty

na poczatek:

PD ARL AL :naughty:

kolektor AWX

Rura od AWX

EGR od AWX

wszystkie węże od AWX

mappsensor od AWX

obudowa filtra powietrza od AWX

przepływomierz od AWX

i wiele wiele innych gratów

teraz tylko została mi do kupienia chłodniczka oleju od AWX

i Serduszko czyli wieksze Turbo :kox:

Fmic ale zastanawiam sie nad wiekszym IC

i na wiosne mega rezanko :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli przeszedł Ci pomysł z Leonem :chytry:

... i dobrze :good: przez to forum niebawem Bepiuntka stanie sie kultowym pojazdem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszły nowe mody

zwiekszamy moc w silniku wiec zbieramy graty

na poczatek:

PD ARL AL :naughty:

kolektor AWX

Rura od AWX

EGR od AWX

wszystkie węże od AWX

mappsensor od AWX

obudowa filtra powietrza od AWX

przepływomierz od AWX

i wiele wiele innych gratów

teraz tylko została mi do kupienia chłodniczka oleju od AWX

i Serduszko czyli wieksze Turbo :kox:

Fmic ale zastanawiam sie nad wiekszym IC

i na wiosne mega rezanko :kox:

widzę że po całości :good:

jakie turbo planujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł nie poszedł po choruje na te auto :slina:

ale przyjdzie czas na niego

teraz chce mieć namiastkę chociaż czegoś co sie odpycha od ziemi

większość gratów już mam

w następnym tygodniu będę miał PD AL po przebiegu 90kkm właśnie z Leona 4x4 ARL

pozostaje najdroższa rzecz czyli turbina :mysli: i sam nie wiem jaką na 70% będzie to hybryda a na 30% od AWX

auto ma sie turlać jeszcze trochę jak nie u mnie to u rodziny

więc max 165KM

graty mają mieć większy zapas mocy i rezerwy dlatego np. po rozmowie z jaro4444 zapodam przepływomierz, obudowę filtra powietrza od AWX :good:

na PD z ARL przy tej mocy to one będą sobie cykać bez żadnego wysiłku i oto chodzi właśnie

teraz tylko dylemat jaką turbinę zapodać i czy ma być Fmic czy większy IC :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...