Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli masz polifta to śruba podobna do torxa ale to ma byc 12 kąt-ny trox (gwiazdka) ale da rade tez typowym torxem/imbusem odkręcić.... a w przed liftach nasadowy 24 klucz.

czujnik do temp oleu kupiłęm wg numeru ori z etki, ale wziałem zamiennik z toprana, ale jest dziwny jak zapale autko to daje napięcie 5,5V potem 6,5 jak sie rozgrzewa, potem 7,44V a nagle pochwili 4,4V i wskazówka na licznikach leci na 180 .... także moze czujnik do wymiany, moze mi ktos podać numer czujnika jaki do siebie kupił i się sprawdził?

Problem z kontrolką Airbag naprawiłem poprzez dodanie brakującej masy do niebieskiej wtyczki do liczników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mam po lifcie - a czy nie znasz rozmiaru tego dziwnego klucza ?

co do czujnika oleju to też jestem zainteresowany bo też będę go robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucz do kierownicy to spline M12 jeżeli dobrze pamiętam.

Dawid0 napięcie na tym czujniku mierzyłeś gdy był on podłączony do zegarów czy odpięty bo na odpiętym niepięcie powinno być 0 względem masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie jakimś cudem znalazłem spline M12 do kierownicy

pytanie czy podczas zdejmowania poduszki powietrznej muszę zdjąć klemę z akumulatora i po odkręceniu poduszki mogę podpiąć ponownie akumulator ?

zmieniając temat : co do kostki mini ISO - do RDS-u jest kompletnie nieosiągalna w sklepach elektrycznych czy też w car audio (maskara)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu wielkie dzięki ...

i przy okazji czy poduszka powietrzna jest przykręcona od tyłu do kierownicy czy tylko jakoś wpięta ?, bo na toturialu do Passata jest wpinana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszka jest przykręcana na dwa torxy T25 i ja nie odpinałem akumulatora, tylko nie przekręcaj stacyjki w tym momencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No manetka założona i o dziwo działa.

Co prawda było trochę problemów typu odkręcenie kierownicy (chyba Pudzian ją zakręcał) ale ważniejsze było to że nie pasowała manetka (bo nie oryginał) musiałem podciąć plastiki ale na szczęście wszystko OK.

Po zamontowaniu kiery i poduszki świeci mi AIR BAG - i co z tym teraz zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No manetka założona i o dziwo działa.

Co prawda było trochę problemów typu odkręcenie kierownicy (chyba Podziań ją zakręcał) ale ważniejsze było to że nie pasowała manetka (bo nie oryginał) musiałem podciąć plastiki ale na szczęście wszystko OK.

Po zamontowaniu kiery i poduszki świeci mi AIR BAG - i co z tym teraz zrobić ?

A włączałeś zapłon na odpiętej poduszce? Podpiąć Vaga i skasować błąd poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag - rozwiązał problem - dzięki

a przy okazji, w starym liczniku (pół FIS jagger) miałem coś takiego jak automatyczne ustawianie godziny i daty (wyświetlała się taka antenka obok zegara i czas automatycznie się synchronizował) w nowym liczniku VDO nie ma już tej opcji. Pytanie czy to jest kwestia licznika czy sygnału z radia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a przy okazji, w starym liczniku (pół FIS jagger) miałem coś takiego jak automatyczne ustawianie godziny i daty (wyświetlała się taka antenka obok zegara i czas automatycznie się synchronizował) w nowym liczniku VDO nie ma już tej opcji. Pytanie czy to jest kwestia licznika czy sygnału z radia ?

To kwestia wyposażenia samochodu :)

zegare.th.jpg

A tutaj wątek na ten temat:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=1641.0

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja wiem co to jest bo jeździłem z tym ponad rok i wiem jak to jest nadawane /system DCF z Frankfurtu/, ale pytam o odbiornik czy w liczniku czy w radiu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ale pytam o odbiornik czy w liczniku czy w radiu ?

W B6 odbiornik jest w tylnym zderzaku (czy w B5 jest tak samo - nie wiem):

Link do zrzutu z Elsy:

http://yfrog.com/0jcaptureqqsj

captureqqs.th.jpg

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki być może tak samo jest u mnie. Mam nadzieje, że w końcu złapie mi ten sygnał znowu bo wymieniłem tylko licznik.

Nie wiem czy to dobry objaw (w mojej nowej manetce) bo reset powoduje wyłączenie lub włączenie fisa. Czy tak powinno być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testuje już drugi czujnik temp. oleju i dalej to samo ... po zapaleniu zimnego wszystko oki wskazówka ledwo drgnie.... potem łapie 65st (w tym czasie temp silnika 60 na budziku srodkowym) potem temp oleju 70 .... i nagle 75 i buch na 180st na max skali .... ma ktos numerek tego czujnika oleju jaki tam powinien być? lub moze trzeba jakiś oporniczek dołożyć zeby dobrze wskazywał....????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz silnik? - uzupełnij to w swoim profilu[br]Dopisany: 21 Grudzień 2009, 13:03_________________________________________________ten powinien pasować http://moto.allegro.pl/item833877683_audi_a4_a6_czujnik_temperatury_oleju_049_919_563b.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 ADP, a czujniki probóje z Toprana zamienniki dla numeru 049 919 563 B i oba się zachowują jak by przy 90stC dawały zero oporu stąd wskazówka tak skacze w góre....

nad tym sie zastanawiam http://moto.allegro.pl/item854619610_czujnik_temperatury_oleju_audi_80_90_b3_b2_golf_vw.html inna końcówka numeru....

liczniki pochodzą z A4 1.8T UK, to chyba nie było jeszcze po drodze jakiegoś rezystora??

podłaczyłem voltomierz i na wyjsciu im silnik cieplejszy tym opór sie zwieksza ? mam juz na budziku 63stC a voltomierz pokazuje 1,2V na tym kablu od czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wskazówka pokazuje max to czujnik w tym momencie ma bardzo małą rezystancje, zaraz sprawdze tylko musze isc do fury bo mam taki czyjnik toprana bo kupowałem ale okazło sie że jhuż go mam ori zamontowany i leży mi niepotrebnie więc sprawdze co i jak i napisze.[br]Dopisany: 21 Grudzień 2009, 13:30_________________________________________________Dobra sprawdziłem i wysztko jest na moim czujniku ok. Podłaczyłem go do drugich zegarów i ogrzewałem zapalniczką wskaźnik zachowywał się poprawnie nr. czujnika topran to 100 855 885, przedstawiam jeszcze filmik z działania.

[br]Dopisany: 21 Grudzień 2009, 14:10_________________________________________________Im wyższa temperatura to rezystancja czujnika maleje, tez mam zegary z anglika w furze i wszytko jest ok. Mój czujnik wygląda właśnie tak samo jak ten z aukcji który pokazałeś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...