Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobra panowie ogarnąłem temat airbaga ale dalej nie działa tempomat i teraz tak tempomat jest aktywowany na starym liczniku z 1/2 fis działa a na nowym z pełnym fisem nie działa oprócz tego w kodach klimatronika tam gdzie jest prędkość pojazdu i temperatura płynu chłodniczego na starym liczniku wszystko pokazuje a nowym liczniku prędkość jest 0 mimo że na zegarach jest normalnie np50km/h a temp. płynu jest 12stopni na zegarach 90stopni myśle że tu może być przyczyna niedziałającego tempomatu tylko jak to ogarnąć dodam że mam licznik z a6 czy jest opcja że w a6 jakieś kabelki np od klimy lub tempomatu podłącz się inaczej??

Dodam jeszcze że na starym liczniku działa klima a na nowym nie działa , nie wiem dlaczego tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wchodzi w skład Pełnego FIS?

-licznik z wyswietlaczem FIS

-manetka z przelacznikami

- co dalej .... ?

jesli masz kostki do licznika to ok jak ich nie masz to tez musisz zdobyc...plus czujnik temp oleju

---------- Post dopisany 31-07-2012 at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2012 at 22:42 ----------

panowie mam pytanie. Czy mogę jeździć z licznikiem z pełnym fisem bez podłączania funkcji i manetki? Chodzi o to że wlozylem nowy licznik w celu sprawdzenia jak wygląda fis (ku mojemu zdziwieniu świeci idealnie ) więc zanim ogarnę temat manetki licznik może być normalnie w aucie?

---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:13 ----------

przy okazji mam pytanie mam w starym liczniku wyswietlacz temp sygnal bralem z climatronika wystarczy teraz ze w pin 5 wepne sie z tym przewodem z kad bralem sygnal i temp bedzie wyswietlana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

ja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/

do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok

planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie....

Obstawiam że chodzi o kodowanie (bo po co by tam był ten czujnik w misce) albo o pociągnięcie max 2 kabelków

u mnie też jest czujnik w misce i wiązka idzie z niego do licznika, przejście jest bo sprawdzałem miernikiem,

może i kwestia kodowania, ale ja nic się nie doszukałem, jak coś znajdziecie to dajcie znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

ja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/

do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok

planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie....

Obstawiam że chodzi o kodowanie (bo po co by tam był ten czujnik w misce) albo o pociągnięcie max 2 kabelków

u mnie też jest czujnik w misce i wiązka idzie z niego do licznika, przejście jest bo sprawdzałem miernikiem,

może i kwestia kodowania, ale ja nic się nie doszukałem, jak coś znajdziecie to dajcie znać

Hmm nie wierze ze to kodowanie... zmienilem licznik z a6 na licznik z a6 takie same wersje... wsad w calosci caly zgrany orginalny i czujnik nie smiga

tzn objawy takie ze pokazuje po przekreceniu stacyjki i sie kladzie do tego wariuje wskazanie oleju - minimum - mimo ze kontroluje na bierzaco bagnetem

moim zdaniem cos nie tak z czujnikiem

bo kodowanai czujnika nigdzie nie widzialem - na zadnym z forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik wlozylem do auta przekodowalem tak jak byl poprzedni i wszystko smiga...pokazuje blad temp zew teraz pytanie czy moge pociagnac sygnal temp z climatronika do 5 pinu kostki 20 pinowej? i juz wszystko bedzie dzialac? w poprzednim liczniku dokladalem wyswietlacz i kwestia tego czy moge pociagnac juz to co bylo zrobione wczesniej i to wystarczy? manetki jeszcze nie montowalem mysle ze w ciagu tygodnia ogarne temat...fis stan idealny :D za licznik dalem 150zl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam problem. Jechałem właśnie do pracy. Jak montowalem licznik było jasno teraz dopiero zobaczyłem że nie ma podświetlenia obrotomierza. Wszystko ładnie tylko nie ten jeden element. Orientuje się ktoś co może być przyczyną? Nawet temp oleju świeci a obroty klapa wskazówka też nie jest podświetlona. Pomocy panowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli teoretycznie nie muszę ściągać tej białej obudowy licznika tylko wszystko jest na wierzchu zaraz po demontażu licznika? Jakoś nie zwróciłem uwagi na tył licznika poza podłączeniem kostek :) muszę zobaczyć jak to jest rozwiązane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

ja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/

do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok

planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie....

Obstawiam że chodzi o kodowanie (bo po co by tam był ten czujnik w misce) albo o pociągnięcie max 2 kabelków

u mnie też jest czujnik w misce i wiązka idzie z niego do licznika, przejście jest bo sprawdzałem miernikiem,

może i kwestia kodowania, ale ja nic się nie doszukałem, jak coś znajdziecie to dajcie znać

Hmm nie wierze ze to kodowanie... zmienilem licznik z a6 na licznik z a6 takie same wersje... wsad w calosci caly zgrany orginalny i czujnik nie smiga

tzn objawy takie ze pokazuje po przekreceniu stacyjki i sie kladzie do tego wariuje wskazanie oleju - minimum - mimo ze kontroluje na bierzaco bagnetem

moim zdaniem cos nie tak z czujnikiem

bo kodowanai czujnika nigdzie nie widzialem - na zadnym z forum...

to samo mam, po przekręceniu zapłonu zaraz uciekana 60 stopni, i co 100km krzyczy że oliwy mało, a stan jest

też myślałem, że to czujnik, wymieniłem i nadal to samo, no chyba, że trafiłem na uwalony,

nie mam już żadnych pomysłów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie 2 piny od świateł trzeba ciągnąć do masy czy mogę te dwa przewody śpiąc razem i jednym pociągnąć do masy? Jakiej orientacyjnie długości muszą być przewody z kostki 20pin żeby mi spokojnie wystarczyło od zegarów do manetki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz oba zpiąć razem i pociągnąć jednym przewodem do masy a przewody z kostki do manetki nie muszą być długie ale lepiej dać trochę zapasu więc myśle że 50cm powinno wystarczyć ale ja bym wolał wsadzić metr przewodu a później go ewentualnie przyciąć niż jak by miało być mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie zawsze lepiej dac wiecej i lepiej ciac :)

---------- Post dopisany at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ----------

jaki czujnik temp oleju z jednym stykiem niebieski czy z dwoma stykami czarny?

---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:14 ----------

temat podswietlenia ogarniety...3 zarowki poszly do wymiany

---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 16:55 ----------

kurde gdzies bylo na forum jak podlaczyc czujnik temp oleju siedze godzine szukam i nic :(

jak to ogarnac od czujnika do kompa i od kompa do licznika czy bezposrednio od czujnika do zegarow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde gdzies bylo na forum jak podlaczyc czujnik temp oleju siedze godzine szukam i nic :(

jak to ogarnac od czujnika do kompa i od kompa do licznika czy bezposrednio od czujnika do zegarow?

Bezposrednio od czujnika do zegarow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...