Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Ale u mnie nie wyświetla na wyświetlaczu od kilometrów tylko na wyświetlaczu FISa...

a Inspekcje pokasowałem VAGiem jak miałem podpięte, ale jeszcze sprawdze jak będzie mi się do garażu chciało iść... narazie lenia dostałem...

a czujnik w podstawie filtra to od ciśnienia oleju jest więc temperatury mi nie pokazuje... wskazówka lezy bezczynnie

no tak na fisie, więc ustaw servis na 15 000 km i po problemie, nie będzie się darł że masz servis robić, tylko bedzie Ci odliczał ile do kolejnego :wink:

olej wymien i ustaw sobie będzie najlepiej :decayed:

To ustalmy tak dla pewności... w misie powinien siedzieć czujnik poziomu i temperatury oleju???

a w podstawie filtra oleju - czujnik ciśnienia oleju??? czy odwrotnie..

w misie czujnik poziomu i ciśnienia oleju a w podstawie filtra czujnik temperatury???

logicznym by się mogło zdawać że ciśnienie lepiej badać w obiegu oleju a nie w misie

:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale u mnie nie wyświetla na wyświetlaczu od kilometrów tylko na wyświetlaczu FISa...

a Inspekcje pokasowałem VAGiem jak miałem podpięte, ale jeszcze sprawdze jak będzie mi się do garażu chciało iść... narazie lenia dostałem...

a czujnik w podstawie filtra to od ciśnienia oleju jest więc temperatury mi nie pokazuje... wskazówka lezy bezczynnie

no tak na fisie, więc ustaw servis na 15 000 km i po problemie, nie będzie się darł że masz servis robić, tylko bedzie Ci odliczał ile do kolejnego :wink:

olej wymien i ustaw sobie będzie najlepiej :decayed:

To ustalmy tak dla pewności... w misie powinien siedzieć czujnik poziomu i temperatury oleju???

a w podstawie filtra oleju - czujnik ciśnienia oleju??? czy odwrotnie..

w misie czujnik poziomu i ciśnienia oleju a w podstawie filtra czujnik temperatury???

logicznym by się mogło zdawać że ciśnienie lepiej badać w obiegu oleju a nie w misie

:kwasny:

w misce jest sensor, i poziom i temperature bada.. w poliftach tak było, po pierwszym lifcie były czujniki tak jak u Ciebie.. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w misce jest sensor, i poziom i temperature bada.. w poliftach tak było, po pierwszym lifcie były czujniki tak jak u Ciebie.. :whistling:

czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia???

musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w misce jest sensor, i poziom i temperature bada.. w poliftach tak było, po pierwszym lifcie były czujniki tak jak u Ciebie.. :whistling:

czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia???

musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi...

tak jak mówisz, powinna to być temperatura... pojedynczy kabel tam siedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wykorzystałem wtyczki z frontpanela od PC,

te pojedyncze (hdd led reset power itd)

zdaje egzamin, chyba ze ktos hurtowo/zarobkowo ogarnia,

wtedy tylko ori wtyki..

zasilałem ze starego zasilacza atx - ruszy luzem po spięciu sterującego przewodu do masy;)

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest kabel do podłączenia licznika na stole. To nie są czincze tylko złącza zasilające do podłączenia do zasilacza.

no o to mi chodziło właśnie :decayed:

a że to czinczami nazwalem wybacz Panie... :yeee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia???

musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi...

powinna to być temperatura... pojedynczy kabel tam siedzi?

z tego co udało mi się dojrzeć to tak jak mówisz... jeden przewód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia???

musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi...

powinna to być temperatura... pojedynczy kabel tam siedzi?

z tego co udało mi się dojrzeć to tak jak mówisz... jeden przewód

no to temperatura najprawdopodobniej ale poszukaj potwierdzenia jeszcze u kogoś... :whistling:

ktoś pisal że te czujniki od temp są w podstawie filtra w przedliftach...

W podstawie filtra jest czujnik cisnienia 1 pin obok jest zaslepka na czujnik temperatury np taki View image: autowanda pl tez 1 pin jesli nie mjales fabrycznie

Ja zrobilem emulator i mi sensor sie nie drze nie wiem czemu kazdy z ta miska sie tak uparl za tyle kasy

Zrob sobie emula i po ptokach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W podstawie filtra jest czujnik cisnienia 1 pin obok jest zaslepka na czujnik temperatury np taki View image: autowanda pl tez 1 pin jesli nie mjales fabrycznie

Ja zrobilem emulator i mi sensor sie nie drze nie wiem czemu kazdy z ta miska sie tak uparl za tyle kasy

Zrob sobie emula i po ptokach

Kiedy mi właśnie na ekranie się nie drze.... zrzuce jeszcze w wolnej chwili co tam sypie jak sie VAGiem zapnę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz temperature oliwy to tez da rade do polifta to na tym 1 pinowym ogarnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia???

musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi...

cytuj normalnie bo kurde połapać sie nie idzie.. :facepalm::decayed:

bo w koncu miska jest najlepszym rozwiązaniem, bo jakby cos sie działo to będziesz wiedzial, po za tym emulator nie pokazuje temp oliwy... a przy butowaniu sie przydaje... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia???

musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi...

cytuj normalnie bo kurde połapać sie nie idzie.. :facepalm::decayed:

bo w koncu miska jest najlepszym rozwiązaniem, bo jakby cos sie działo to będziesz wiedzial, po za tym emulator nie pokazuje temp oliwy... a przy butowaniu sie przydaje... :whistling:

no...przydaje się, szczególnie jak się jedziesz 30km z butem w podłodze:whistling::decayed: i temp. oliwy ~125*C:whistling: a silnika 95*C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo w koncu miska jest najlepszym rozwiązaniem, bo jakby cos sie działo to będziesz wiedzial, po za tym emulator nie pokazuje temp oliwy... a przy butowaniu sie przydaje... :whistling:

ja poczekam aż Ty założysz... jak będzie GUT to też se sprawie.... przy misie alu to mus będzie spowrotem osłone pod silnik założyć...

blaszna się wniotła tu i uwdzie i problemu nie było... ciekawy czy alu też taka wytrzymała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...