Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, lenovo napisał:

Witam . Czy po montażu full fis ( poprzednio miałem jeager 1/2 fis) da się jakoś uruchomić zegar radiowy ? Licznik mam hybrydę ( bebechy z anglika , ringi z a6 ,tarcze i wsad europa ) . Pozdrawiam

Jak bebechy z angola to nie uruchomisz.

Po za tym musi być moduł zegarka na płycie głównej. 

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dokładnie w Anglikach nie do ruszenia sprawa.

Opublikowano

Pewnie pinów żeby wtyczkę wpiac od tyłu ni ma?  

Opublikowano

Nie ma pinów i potrzebnych elementów na pcb, nawet w większości liczników vdo na Europę które nie mają zegarków radiowych brak takich złącz

 

 

 

 

Opublikowano

U mnie było takie złącze, ale mój licznik to 2004 lub 2007 rok produkcji,  ktoś go sobie w aso wymienił kiedyś 

Opublikowano

Oczywiście wpialem moduł i lata 

Opublikowano

No ty chyba nawet kiedyś kupowałeś moduł od mnie który padł po paru miesiącach dobrze pamiętam?

 

Tez napisałem większość [emoji6] ale jak widać trafiały się

 

Ale w Anglikach nigdy nie było bo oni mają inny system i swój nadajnik czasu , nie pamiętam jak w USA. Próbowałem kiedyś przeszczepić elementy od zegarka między licznikami ale nie ruszyło to niestety.

 

 

 

 

Opublikowano
W dniu 26.10.2017 o 01:35, Kowi87 napisał:

Witam . Zajmuje się tu ktoś mała modyfikacja licznika i panelu klimy? Pacjent to A4b5 99 rok 1.9 Di. Zegar analogowy. Teraz podświetlenie oryginalne na czerwono. Chciałbym zmienić licznik i panel klimy. Licznik podświetlenie na biało wskazówki na czerwono. Panel klimy biały

Opublikowano

Mam możliwość zmiany licznika przedliftowego bez fis na licznik fis z s4 czy dużo jest pracy i jaki jest koszt kogoś kto chciałby się pobawić ? I czy imobilajser załapie czy trzeba będzie dłubać w elektronice i ustawic coś ? Nie wiem czy mam ryzykować i kupić bo mam dość dobra cenę za ten licznik. 

Opublikowano
W dniu 22.11.2017 o 21:18, Mechanikczasu napisał:

Mam możliwość zmiany licznika przedliftowego bez fis na licznik fis z s4 czy dużo jest pracy i jaki jest koszt kogoś kto chciałby się pobawić ? I czy imobilajser załapie czy trzeba będzie dłubać w elektronice i ustawic coś ? Nie wiem czy mam ryzykować i kupić bo mam dość dobra cenę za ten licznik. 

Też jestem ciekawy

Opublikowano
W dniu 22.11.2017 o 21:18, Mechanikczasu napisał:

Mam możliwość zmiany licznika przedliftowego bez fis na licznik fis z s4 czy dużo jest pracy i jaki jest koszt kogoś kto chciałby się pobawić ? I czy imobilajser załapie czy trzeba będzie dłubać w elektronice i ustawic coś ? Nie wiem czy mam ryzykować i kupić bo mam dość dobra cenę za ten licznik. 

Przedliftowego tzn. zegarek z samymi kreskami bez cyfer 3,6,9,12 masz aktualnie?

Opublikowano

Aktualnie mam z samymi kreskami. 

Opublikowano

Chodź nie wiem czy nie będę robił swapa na 2.7 a tam już jest licznik dodatkowo wiec chyba imo będzie łatwiej czytać nowy silnik (ten co dostanę z nowym silnikiem) mam racje czy nie ? 

Opublikowano

Nie do końca . I tak trzeba robić kodowanie.

Opublikowano
6 minut temu, jacek70 napisał:

Nie do końca . I tak trzeba robić kodowanie.

Wyjaśnisz mi o co chodzi tak mniej więcej ? 

Opublikowano

Wszystko zależy jaki silnik jaki licznik , który rok , gdzie ma IMO. 

Jeśli masz silnik z kompem i licznikiem nie powinno być promu . Jeśli inny licznik to trzeba modzić.   O ile podejdzie.

Opublikowano
Godzinę temu, jacek70 napisał:

Wszystko zależy jaki silnik jaki licznik , który rok , gdzie ma IMO. 

Jeśli masz silnik z kompem i licznikiem nie powinno być promu . Jeśli inny licznik to trzeba modzić.   O ile podejdzie.

W planach jest to http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6956587936 wiec tutaj chyba nie ma problemu z licznikiem jak i z imo ? 

Opublikowano

no teoretycznie nie ale czeka cię przepinanie kabelków między wtyczkami licznika

Opublikowano
4 godziny temu, Mechanikczasu napisał:

Aktualnie mam z samymi kreskami. 

Przy obecnym ecu i silniku jakie masz dałbym sobie spokój z wkladaniem zegarów poliftowych. Za dużo rzeźbienia. Zmiana kostek, czujnik w miskę trzeba dać, zmiana zbiornika wyrównawczego itd.

Jak zmienisz motor na 2.7 i wiazkę to wtedy montuj polifta.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...