Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro miał pół FIS to sygnał spalania chyba jest pociagniety fabrycznie. Z tego co pamiętam wsad z licznika nie chce gadać ze spalaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na rozpiskach nie widziałem żadnego przewodu od spalania, także też wydawało mi się że po canie powinno latać. Nie mam auta pod ręką aby sprawdzić czy to wina kodowania czy wsadu. Także póki co to możemy się domyślać o co chodzi :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak półFis to nie ma spalania podciągniętego - kwestia jaki silnik siedzi w aucie ( jakie ECU ) , nie wszystkie działają po Can

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Banan napisał:

Jak półFis to nie ma spalania podciągniętego - kwestia jaki silnik siedzi w aucie ( jakie ECU ) , nie wszystkie działają po Can

Polfisy również fabrycznie mają pociagniete spalanie.

Powinno działać od razu. Gdyby wcale nie było sygnału to z tego co kojarzę pokazywałoby spalanie na poziomie 52l/100km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazii aż z ciekawości wytargam licznik w swojej B5 i zajrzę do wtyczek ,w C5 modelowy 2001 nie było kabelka

 

Ale z tym spalaniem 52l to pamiętam że sam miałem ten kłopot w C5 te 3 lata temu - adaptacja kanału 60 pomogła i uruchomiła odczyt po Can

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się uda to znajomy sprawdzi czy ma ten przewód od spalania w kostce.

Edytowane przez prezesik18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie miałem a fabrycznie był 1/2 fis. Również w każdym aucie, który robiłem zmianę na full fisa sygnał spalania był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja do tej pory tylko modelowe 2001 w górę robiłem C5 , a B5 swoją tylko może dlatego nie trafiłem

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy posiada ktoś wsad licznika z a4 1/2 fis o nr 8D0 920 900M?  Pytam dlatego, że posiadałem w swoim audi z 1999r licznik z czerwonym podświetleniem i zegarkiem analogowym ale zmieniłem na licznik z a6 c5 1/2 fis z zegarkiem cyfrowym i białym podświetleniem tarcz no i problem w tym, że wskaźnik paliwa pokazuje wszystko na odwrót i kolega który ogarniał mi tą zmianę powiedział ze wsad o którym wspomniałem załatwi sprawę. Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne wskazówki/porady. Pozdrawiam

Edytowane przez lukaszdg93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy posiada ktoś wsad licznika z a4 1/2 fis o nr 8D0 920 900M?  Pytam dlatego, że posiadałem w swoim audi z 1999r licznik z czerwonym podświetleniem i zegarkiem analogowym ale zmieniłem na licznik z a6 c5 1/2 fis z zegarkiem cyfrowym i białym podświetleniem tarcz no i problem w tym, że wskaźnik paliwa pokazuje wszystko na odwrót i kolega który ogarniał mi tą zmianę powiedział ze wsad o którym wspomniałem załatwi sprawę. Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne wskazówki/porady. Pozdrawiam
Niestety ten wsad nie załatwi sprawy, a tylko uwali licznik. Wsad jest od a4, a Ty masz licznik od a6. W dodatku masz pewnie teraz wsadzony licznik firmy jaeger (dla pewności wrzuć zdjęcie), a tam nie da się tak łatwo wgrać nowego wsadu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ten wsad nie załatwi sprawy, a tylko uwali licznik. Wsad jest od a4, a Ty masz licznik od a6. W dodatku masz pewnie teraz wsadzony licznik firmy jaeger (dla pewności wrzuć zdjęcie), a tam nie da się tak łatwo wgrać nowego wsadu.
Licznik jest vdo na szczescie. Jest jeszcze jeden problem o ktorym nie wspomnialem, mianowicie w a6 z ktorego posiadam licznik byl can a u mnie go nie ma i nie działa mi obrotomierz, co zrobić z tym fantem no i polecasz zrobic z wsadem?

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny wsad wystarczy delikatnie przerobić. Gorzej jak wsad jest crypto, wtedy już sam nie ogarniesz.

Żeby wskazówka obrotomierza ruszyła na kanale adaptacji 60 trzeba ustawić wartość 0

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Dokładnie jak kolega mówi musisz wyłaczyc komunikację po szynie can. A tak z ciekawości zakodowales immo??
Immo wyłączyłem bo tak bylo latwiej :)

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten półFis jest polifta A6 C5?
A6 było z 2001r, licznik co prawda poliftowy a cała buda przedlift

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny wsad wystarczy delikatnie przerobić. Gorzej jak wsad jest crypto, wtedy już sam nie ogarniesz.
Żeby wskazówka obrotomierza ruszyła na kanale adaptacji 60 trzeba ustawić wartość 0
Dzięki kolego, już mnie troche irytował ten obrotomierz [emoji3]

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lukaszdg93 napisał:

A6 było z 2001r, licznik co prawda poliftowy a cała buda przedlift

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka
 

No to będzie crypto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będzie crypto...
Mam ogarnietego kumpla ktory robił mi przekładke ale może mógłbyś mi wytłumaczyć jakoś jak przerobić wsad żeby wskaźnik paliwa działał prawidłowo, byłbym wdzięczny [emoji4]

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...