Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

krzysiek z kad pobrac kodowanie licznika za pomoca programu polski wag 2.5 bo pod taki program mam kabelek i z vag com nie chce sie on polaczyc

---------- Post dopisany at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany at 15:01 ----------

wchodzac w licznik informacje o sterowniku mam cos takiego kodowanie programowe i numer 142 o to chodzi?

Opublikowano

musisz wejsc w instrumenty lub licznik później kodowanie i tam powinien być napisany kod 5 cyfrowy u mnie jest np 00040 i każda z tych cyferek coś oznacza czyli (4- to że 4 cylindry , 0 - że z niemiec, 0 ze diesel itp) musisz spisać swoje kodowanie i przepisać je do nowego licznika

Opublikowano

Jak w ryj kodowanie masz 00142. Po prostu V2,5 nie pokazuje tych pierwszych zer. Gdybyś miał typowe dla 1,9 kodowanie, czyli 00040 to pokazałby Ci 40. Taki jego urok...

Opublikowano

Jak Cie to uspokoi, to sobie sprawdź :wink:

Opublikowano

Przepisujesz to, co miałeś w starym liczniku, czyli z tego co widziałem na zrzucie ekranu 00142.

Opublikowano

tak 00142 jakis maly blad mi sie wkradl w poprzedni wpis :) od 3 sierpnia mam urlop i mam tydzien zeby cos podzialac bo pozniej wyjazd na wakacje

Opublikowano

W jeden dzień ogarniesz przy czteropaku razem z montażem manetki i pociągnięciem kilku drutów :wink: od manetki do FISa :wink:

---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ----------

no właśnie w tym temacie sam narazie siedzę bo ponoć wy możecie go dołożyć i podłączyć a ja mam ponoć zintegrowany z czujnikiem poziomu oleju ale u mnie coś fiksuje i nie wiem jak to ugryźć

Tak zgadza się Krzyśku, polifty mają zintegrowany w misce. Ja u siebie tylko podłączyłem wtyczki i temp oleju pokazywało na dzień dobry.

Opublikowano
W jeden dzień ogarniesz przy czteropaku razem z montażem manetki i pociągnięciem kilku drutów :wink: od manetki do FISa :wink:

---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ----------

no właśnie w tym temacie sam narazie siedzę bo ponoć wy możecie go dołożyć i podłączyć a ja mam ponoć zintegrowany z czujnikiem poziomu oleju ale u mnie coś fiksuje i nie wiem jak to ugryźć

Tak zgadza się Krzyśku, polifty mają zintegrowany w misce. Ja u siebie tylko podłączyłem wtyczki i temp oleju pokazywało na dzień dobry.

no właśnie u mnie tez pokazuje tylko coś jest nie tak bo pokazuje tylko przez 10 sekund jak dam na zapłon a później spada na początek skali i juz sie nie podnosi :(

Opublikowano
kaju gdzie szukac tego przewodu do podlaczenia czujnika temp oleju w kazdym przedlifcie od jest?

W przedlifcie były tylko w autach z FISem, ale jak to tam rozwiązali - nie wiem, u mnie w polifcie jest czujnik w misce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...