devon00 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 krzysiek z kad pobrac kodowanie licznika za pomoca programu polski wag 2.5 bo pod taki program mam kabelek i z vag com nie chce sie on polaczyc ---------- Post dopisany at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany at 15:01 ---------- wchodzac w licznik informacje o sterowniku mam cos takiego kodowanie programowe i numer 142 o to chodzi?
Krzysiekcalibra Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 musisz wejsc w instrumenty lub licznik później kodowanie i tam powinien być napisany kod 5 cyfrowy u mnie jest np 00040 i każda z tych cyferek coś oznacza czyli (4- to że 4 cylindry , 0 - że z niemiec, 0 ze diesel itp) musisz spisać swoje kodowanie i przepisać je do nowego licznika
devon00 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 to chyba tym powaznym program polski vag 2.5 tego nie ogarne :/ Uploaded with ImageShack.us
Krzysiekcalibra Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 za małe to zrobiłeś wysłąłem ci pw
Krzysiekcalibra Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 no to teraz musisz jeszcze wejsc w przekodowanie i tam pojawi ci sie ten numer kodowania
devon00 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 cos takiego sie tylko pokazuje...odpowiedzialem na twoje pw
Krzysiekcalibra Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 no to spróbuj tym co ci podesłałem
devon00 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 sprobuje ogarnac temat jak wroce z wrocka..dam znac teraz musze uciekac
kaju Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Jak w ryj kodowanie masz 00142. Po prostu V2,5 nie pokazuje tych pierwszych zer. Gdybyś miał typowe dla 1,9 kodowanie, czyli 00040 to pokazałby Ci 40. Taki jego urok...
devon00 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 kaju dzieki za info ale jeszcze sprawdze vagiem com dla pewnosci
devon00 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 czyli w nowym liczniku wchodze w przekodowanie klepie 00140 daje Zaakceptuj i wszystko gra jak trzeba?
kaju Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Przepisujesz to, co miałeś w starym liczniku, czyli z tego co widziałem na zrzucie ekranu 00142.
devon00 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 tak 00142 jakis maly blad mi sie wkradl w poprzedni wpis od 3 sierpnia mam urlop i mam tydzien zeby cos podzialac bo pozniej wyjazd na wakacje
kaju Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 W jeden dzień ogarniesz przy czteropaku razem z montażem manetki i pociągnięciem kilku drutów od manetki do FISa ---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- no właśnie w tym temacie sam narazie siedzę bo ponoć wy możecie go dołożyć i podłączyć a ja mam ponoć zintegrowany z czujnikiem poziomu oleju ale u mnie coś fiksuje i nie wiem jak to ugryźć Tak zgadza się Krzyśku, polifty mają zintegrowany w misce. Ja u siebie tylko podłączyłem wtyczki i temp oleju pokazywało na dzień dobry.
Krzysiekcalibra Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 W jeden dzień ogarniesz przy czteropaku razem z montażem manetki i pociągnięciem kilku drutów od manetki do FISa ---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- no właśnie w tym temacie sam narazie siedzę bo ponoć wy możecie go dołożyć i podłączyć a ja mam ponoć zintegrowany z czujnikiem poziomu oleju ale u mnie coś fiksuje i nie wiem jak to ugryźć Tak zgadza się Krzyśku, polifty mają zintegrowany w misce. Ja u siebie tylko podłączyłem wtyczki i temp oleju pokazywało na dzień dobry. no właśnie u mnie tez pokazuje tylko coś jest nie tak bo pokazuje tylko przez 10 sekund jak dam na zapłon a później spada na początek skali i juz sie nie podnosi
devon00 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 kaju gdzie szukac tego przewodu do podlaczenia czujnika temp oleju w kazdym przedlifcie od jest?
kaju Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 kaju gdzie szukac tego przewodu do podlaczenia czujnika temp oleju w kazdym przedlifcie od jest? W przedlifcie były tylko w autach z FISem, ale jak to tam rozwiązali - nie wiem, u mnie w polifcie jest czujnik w misce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się