kaju Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 I przegrzanie płynu i service i tanksztele ---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 20:03 ---------- A i wykrzyknik :-D A swoja droga jak wygląda kontrolka od niskiego poziomu płynu bo nigdzie w żadnych testach nie pokazuje jej a nigdy nie miałem takiej sytuacji ze było malo Termometr w wodzie i pod spodem MIN
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Panowie, który pin w licznika z 98 z pełnym FIS odpowiada za kontrolkę rezerwy (ostrzeżenie o rozerwie)? 6 pin w niebieskiej kostce chyba...
kaju Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Panowie, który pin w licznika z 98 z pełnym FIS odpowiada za kontrolkę rezerwy (ostrzeżenie o rozerwie)? 6 pin w niebieskiej kostce chyba... Pływak zmieniłeś?
Labiel Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Pin 6 w niebieskiej jest z tego co czytałem jest od poduszki. Czemu miałbym pływak zmieniać. Nic o tym na forum nie było. O zamianie płytki przy pływaku czy coś takiego była mowa, ale w odniesieniu do liczników z A6. Po za tym wskaźnik paliwa działa mi prawidłowo. Kwestia tylko podłączenia jeszcze tego ostrzeżenia o rezerwie.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Z radiem się nie orientuje, w radiach z CANem jest taki motyw (np moje RNS-E), że co pół godziny się wyłącza i nie odpala się po kluczyku i nie wyłącza, ale jak Ci się wyłącza na sekunde i włącza spowrotem, to nie mam pojęcia co to może być... Co do oleju... Co masz podłączone pod 10 pin niebieskiej wtyczki? Tam jest sygnał o ciśnieniu oleju, może tam coś jest nie tak lub w ogóle nie podłączone i Ci drze jape.---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ---------- BTW, teraz mi się przypomniało, że chciałeś moją rozpiskę, pisałeś do mnie na PW. Próbowałem przesłać na szybko, ale jest powyżej 7000 znaków i nie mogłem przesłać, a potem o tym zapmniałem, bo się spieszyłem. Wklejam ją tutaj już nie wiem sam który raz proszę bardzo: connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS connector for additional functions, 32-pin, green 1 -Door contact (all doors) 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -not used 5 -W wire 6 -Tailgate 7 -Right turn signal 8 -External buzzer 9 -External gong 10 -Airbag 11 -Service life output 12 -Terminal 61 13 -Parking brake 14 -CHECK 15 -Oil level / temperature 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -CAN high speed (drive) (high +) 19 -CAN high speed (drive) (low -) 20 -CAN high speed (drive) (screen) 21 -ABS 22 -CAN low speed (Convenience) (high +) 23 -CAN low speed (Convenience) (low -) 24 -CAN low speed (Convenience) (screen) 25 -Bonnet 26 -not used 27 -Belt buckle 28 -K wire 29 -Ambient temperature input 30 -not used 31 -Selection range 32 -not used connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used connector for radio clock, 4-pin, black 1 -Radio clock signal (data) 2 -Radio clock 5V 3 -not used 4 -Radio clock earth Oczywiście rozpiska do licznika poliftowego. masz rozpiskę, zobacz co Kaju zamieścił, pin 5,6 odpowiada za poziomy paliwa..
Labiel Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Tak ale to jest rozpiska dla liczników po 99 czy jakoś tak - tych ostatnich z białym podświetlaniem i cyfrowym zegarkiem. Ja natomiast mam licznik z 98 czyli dwie kostki T32 i jedna T20 od FIS. W tamtych natomiast jest 3 x T32.
kaju Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Tak, ale to rozpiska poliftowa. Po 98 szła inna rozpiska. Tutaj całość wkleję, który to już raz...? Rozpiska pinów licznika. Licznik przed 1997 r. connector, blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light connector, yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender connector, black, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset 12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left 15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used connector, black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used Licznik po 1998 r. connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Right turn signal 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Airbag 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure switch 11 -Engine-speed signal 12 -Terminal 61 13 -Glow plug indicator or CAT 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal/fault in engine electrical system 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -ABS 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -K wire 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake fluid level/pressure 30 -S-contact 31 -Belt buckle 32 -ESP connector for additional functions, 32-pin, green 1 -not used 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -Immobiliser 5 -W wire 6 -Boot lid/tailgate (Lowline version only) 7 -Brake pads (Highline version only) 8 -Input for outside buzzer actuation (currently vacant) 9 -Input for outside gong/chime actuation (currently vacant) 10 -Fuel tank warning output signal for engine control unit (6 cyl. TDI and USA vehicles only) 11 -Service life output 12 -Air conditioner shutoff 13 -Parking brake 14 -Electronic throttle 15 -Side marker light 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -not used 19 -not used 20 -not used 21 -Oil temperature 22 -not used 23 -not used 24 -not used 25 -not used 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -Terminal 58d (outside dimmer potentiometer) 30 -Speedometer output 2 31 -not used 32 -not used connector for multi-function display 20-pin, red 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Selector lever display 7 -not used 8 -not used 9 -Washer fluid 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer reset 12 -Clock signal for radio frequency display 13 -Data signal for radio frequency display 14 -On-board computer, left 15 -Enable signal for radio frequency display 16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor) 17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated) 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used Licznik po 2000 r. connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS connector for additional functions, 32-pin, green 1 -Door contact (all doors) 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -not used 5 -W wire 6 -Tailgate 7 -Right turn signal 8 -External buzzer 9 -External gong 10 -Airbag 11 -Service life output 12 -Terminal 61 13 -Parking brake 14 -CHECK 15 -Oil level / temperature 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -CAN high speed (drive) (high +) 19 -CAN high speed (drive) (low -) 20 -CAN high speed (drive) (screen) 21 -ABS 22 -CAN low speed (Convenience) (high +) 23 -CAN low speed (Convenience) (low -) 24 -CAN low speed (Convenience) (screen) 25 -Bonnet 26 -not used 27 -Belt buckle 28 -K wire 29 -Ambient temperature input 30 -not used 31 -Selection range 32 -not used connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used connector for radio clock, 4-pin, black 1 -Radio clock signal (data) 2 -Radio clock 5V 3 -not used 4 -Radio clock earth ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ---------- Pany przechodząc z licznika przedliftowego na poliftowy immo mam w ECU, więc wyjebane, ale w liczniku będzie mi chyba migać immo, co? No i co z dopisaniem kluczyków? Na dniach będę działał u WhyMe i będzie to mój pierwszy w rękach przedlift ze zmianą na licznik poliftowy i się chcę doinformować
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 a Ty chłopie tak nie zacieszaj tylko weź mi pływak wymień bo lenia mam dobra chlopaki, ponawiam swoje pytanie, mial ktoś taką sytuację że po podpięciu fisa do radia po canie radio świrowało i co pewien czas na sek się wył i wł samo?? bo powiem szczerze zaczyna mnie to troszkę irytować... z drugiej zaś strony nie wiem czy to może nie jest spowodowane faktem, że kabel który ma w przysłości iść do czujnika w misce lezy luzem pod maską i w czasie jazdy gdzies zwiera do masy a wtedy fis jakby odbiera komunikat chce wyrzucić komunikat o treści: i coś mu się wali i wyłącza na chwilę radyjko.. ale to tylko moje gdybania, by ktoś chciał mi to rozwiać i pomóc, byłbym wdzięczny
kaju Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 To Ty go pod tą maską nawet nie zaizolowałeś?! Jakie Ty masz radio u siebie, że Ci takie numery odstawia? Jakie masz kodowania kanałów od 60 do 62?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Tak, ale to rozpiska poliftowa. Po 98 szła inna rozpiska. Tutaj całość wkleję, który to już raz...? Rozpiska pinów licznika. Licznik przed 1997 r. connector, blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light connector, yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender connector, black, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset 12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left 15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used connector, black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used Licznik po 1998 r. connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Right turn signal 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Airbag 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure switch 11 -Engine-speed signal 12 -Terminal 61 13 -Glow plug indicator or CAT 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal/fault in engine electrical system 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -ABS 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -K wire 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake fluid level/pressure 30 -S-contact 31 -Belt buckle 32 -ESP connector for additional functions, 32-pin, green 1 -not used 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -Immobiliser 5 -W wire 6 -Boot lid/tailgate (Lowline version only) 7 -Brake pads (Highline version only) 8 -Input for outside buzzer actuation (currently vacant) 9 -Input for outside gong/chime actuation (currently vacant) 10 -Fuel tank warning output signal for engine control unit (6 cyl. TDI and USA vehicles only) 11 -Service life output 12 -Air conditioner shutoff 13 -Parking brake 14 -Electronic throttle 15 -Side marker light 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -not used 19 -not used 20 -not used 21 -Oil temperature 22 -not used 23 -not used 24 -not used 25 -not used 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -Terminal 58d (outside dimmer potentiometer) 30 -Speedometer output 2 31 -not used 32 -not used connector for multi-function display 20-pin, red 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Selector lever display 7 -not used 8 -not used 9 -Washer fluid 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer reset 12 -Clock signal for radio frequency display 13 -Data signal for radio frequency display 14 -On-board computer, left 15 -Enable signal for radio frequency display 16 -Tail lights/dipped beams (bulb monitor) 17 -Glow plug relay (diesel models only; low-voltage monitor in dash panel insert is disabled when glow plugs are operated) 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used Licznik po 2000 r. connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS connector for additional functions, 32-pin, green 1 -Door contact (all doors) 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -not used 5 -W wire 6 -Tailgate 7 -Right turn signal 8 -External buzzer 9 -External gong 10 -Airbag 11 -Service life output 12 -Terminal 61 13 -Parking brake 14 -CHECK 15 -Oil level / temperature 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -CAN high speed (drive) (high +) 19 -CAN high speed (drive) (low -) 20 -CAN high speed (drive) (screen) 21 -ABS 22 -CAN low speed (Convenience) (high +) 23 -CAN low speed (Convenience) (low -) 24 -CAN low speed (Convenience) (screen) 25 -Bonnet 26 -not used 27 -Belt buckle 28 -K wire 29 -Ambient temperature input 30 -not used 31 -Selection range 32 -not used connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used connector for radio clock, 4-pin, black 1 -Radio clock signal (data) 2 -Radio clock 5V 3 -not used 4 -Radio clock earth ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ---------- Pany przechodząc z licznika przedliftowego na poliftowy immo mam w ECU, więc wyjebane, ale w liczniku będzie mi chyba migać immo, co? No i co z dopisaniem kluczyków? Na dniach będę działał u WhyMe i będzie to mój pierwszy w rękach przedlift ze zmianą na licznik poliftowy i się chcę doinformować a jaki WhyMe ma licznik zacznijmy od tego?? powiem Ci tak, immo to pikuś, immo w przedliftach jest w "nogach" kierowcy, taka biala puszka, więc spoko, posianie kluczyków?? a niby po co?? diodę od immo wylutowujesz z licznika poliftowego albo po prostu uszkodzisz mechanicznie i już nie będzie denerwować pewnie spotka Cię sprawa z błyskającym AIR BAG`iem jak u mnie co zamieściłem na filmiku, więc możesz kombinować z jakimś kondensatorem bo w przedlifcie air jest na żarówce a tu na diodzie więc prąd sie może nie zgadzać, albo po prostu wyciągniesz żarówkę z airem w inne miejsce problem z komunikacją w liczniku też sie może pojawić, bo po podpięciu lini komunikacji i po wpieciu się w złącze może sie nie połączyć z licznikiem bo cos mi sie wydaje że po prostu to po innych pinach idzie i trzeba by było przełożyć któryś pin w kostce obd. Ja osobiście zrobilem sobie drugie złacze przy skrzynce bezpieczników do diagnozy zegarów i z bani. Jak licznik ma diodę foto do ściemniania, to też będzie lipa, bo im ciemniej na zewnątrz będzie to licznik też bd sie ściemniał, więc trzeba go rozebrać, zrobić "zworkę" omijającą diodę i problem znika, ale jak nie podłaczysz potencjometru to nie bd miał regulacji natężenia oświetlenia.. no i problem jesli do przedlifta wrzucasz poliftową manaetke do fisa, to musisz piny od wycieraczek poprzekładać, do nie bd zjeżdżały do końca a zatrzymają sie gdzieś na szybie po ich wyłączeniu chyba tyle:polew: powodzenia ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ---------- To Ty go pod tą maską nawet nie zaizolowałeś?! Jakie Ty masz radio u siebie, że Ci takie numery odstawia? Jakie masz kodowania kanałów od 60 do 62? konektor zalożyłem, bo wsiadam do auta włączam zapłon i wyskakuje sensor, pach maskę do góry, kabel do śruby od amorka, pach do auta jeszcze raz zapłon i na wyświetlaczu błogie OK a radio CONCERT II z A6, więc nie powinno być jakiś problemów, bo licznik też z A6.. co do kodowania, na 62 chyba 1, bo i na wartości 5 i 1 działało, co do 60, nie powiem Ci choćbyś do mnie strzełał..
kaju Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 WhyMe ma przedlifta, a wkładamy mu polifta. Zaraz mu podrzuce, żeby poczytał i zobaczymy co się będzie tam u niego działo. Manetę prawdopodobnie zostawimy jego przedliftową, bo ma FISa, po prostu ładuje poliftowy licznik.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 WhyMe ma przedlifta, a wkładamy mu polifta. Zaraz mu podrzuce, żeby poczytał i zobaczymy co się będzie tam u niego działo. Manetę prawdopodobnie zostawimy jego przedliftową, bo ma FISa, po prostu ładuje poliftowy licznik. no widzisz, to u mnie grubsza rzeźba była, manetki poliftowe, zegar polift z a6, przerabianie całej instalacji więc wiesz... no ale nie ma rzeczy niemożliwych bo na dzień dzisiejszy wygląda to tak:
Labiel Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ja jestem aktualnie na etapie zmian licznika z 95 na tego z 98 i powiem tak: Sprawa kontrolki od immo faktycznie jest, ale czytałem że da się to zrobić tak aby było jak w ori liczniku. Ponoć trzeba tą diodę z jednej strony wlutować i puścić kabelek do odpowiedniego pinu w ori kostce. Było to gdzieś na którejś stronie w tym temacie - czytałem wszystkie . Generalnie znowu "ponoć" licznik jest prawie przygotowany do sterowania tą kontrolką spoza licznika. Więc jest to do obejścia. AIR BAG też faktycznie mi miga ale nad tym tematem jeszcze nie siedziałem. Co do komunikacji u mnie nie było żadnego problemu. Wszystko ładnie łączy się z VAGiem. Jeszcze taka ciekawostka. Bawiłem się dzisiaj ze zmianą kodowania moich aktualnych liczników. Po zmianie na kanadyjskie pojawia się fajny gong kiedy mamy otarte drzwi ale za to nie zapala się kontrolka układu hamulcowego po przekręceniu stacyjki. Ktoś wie czy tak ma być?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Ja jestem aktualnie na etapie zmian licznika z 95 na tego z 98 i powiem tak: Sprawa kontrolki od immo faktycznie jest, ale czytałem że da się to zrobić tak aby było jak w ori liczniku. Ponoć trzeba tą diodę z jednej strony wlutować i puścić kabelek do odpowiedniego pinu w ori kostce. Było to gdzieś na którejś stronie w tym temacie - czytałem wszystkie . Generalnie znowu "ponoć" licznik jest prawie przygotowany do sterowania tą kontrolką spoza licznika. Więc jest to do obejścia. AIR BAG też faktycznie mi miga ale nad tym tematem jeszcze nie siedziałem. Co do komunikacji u mnie nie było żadnego problemu. Wszystko ładnie łączy się z VAGiem. Jeszcze taka ciekawostka. Bawiłem się dzisiaj ze zmianą kodowania moich aktualnych liczników. Po zmianie na kanadyjskie pojawia się fajny gong kiedy mamy otarte drzwi ale za to nie zapala się kontrolka układu hamulcowego po przekręceniu stacyjki. Ktoś wie czy tak ma być? pieprz air baga rezaj go na żarówce normalnej, i dawaj gnoja w bezpieczniki (chyba że chcesz się bawić w kondensatory jakieś albo cuś...) od czasu do czasu zalukasz i bd wiedział czy błąd czy nie, co do immo to nie bawiłem się aż tak by kabelek bezpośrednio z płytki ciągać do kostki bo tak naprawdę po co mi dioda od immo?? jak coś się zwali to vag i wiadomo no ale pomysł jest dobry.. co do komunikacji, liczniki 98 łączą się normalnie, ale ja mam 00` i juz miałem problem więc stwierdziłem że wygodniejszym wyjściem będzie wyrzucenie dodatkowego gniazda na komunikację do bezpieczników i tyle ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ---------- ta wiertarka otwornica i dawaj do miski ?? ja bym do Ciebie chyba nie przyjechał Nie no co Ty, gdzie do michy, przecież on ma w podstawie filtra miejsce na czujnik. ---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- A druga sprawa, on już u siebie ma czujnik oleju bo ma FISa no dobra ale pamiętasz, że tam jest czujnik jednopinowy ?? i może być problem z pokazywaniem temp oleju, jak tam kolega pisał parę stron wczesniej żeby spasiło trzeba silniczek przelutować od przedlifta.. a co zrobisz z sensorem oleum ??
kaju Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Cały dzień mam na to, więc stresu zero coś poradzim, coś wymyślim
aron20000 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam, na wstępie napiszę, że nie potrzebnie zakładałem oddzielny temat. Może mod mnie za to nie ubije:) Sorki za objętość posta, ale większość zajmują zdjęcia więc nie jest tak źle Mam pytanie odnośnie wymiany licznika, bo licznik z samochodu (Jaeger 1/2 FIS) wyzionął ducha. Jest to taki licznik: Ma trzy gniazda, zielone, niebieskie i małą czarną wtyczkę od korekcji ustawiania zegarka radiowo (w sumie mało ważna). Zastanawiam się czy nie wymienić licznika na VDO, bo jest tańszy, i ma pełny FIS, ale to mniej ważne, nie zależy mi na FIS'e. Ale jaki licznik wybrać, -VDO z zegarkiem analogowym-: Czy nowszy -VDO z zegarkiem cyfrowym-, jak u mnie w Jaeger'rze: Zwracając uwagę na tył licznika, zegar -VDO z zegarkiem analogowym- ma dwa gniazda, identycznie jak ten mój Jaeger, ale słyszałem, że coś podobno może nie grać. Możecie podpowiedzieć czy faktycznie tak jest, że mogę go nie dać rady zaadoptować, pomimo posiadania identycznych gniazd jak Jaeger? Natomiast nowsze zegary -VDO z zegarkiem cyfrowym- jak w Jaeger, ma z tyłu trzy gniazda?, zielone, niebieskie i szare, u mnie nie ma takiego gniazda w liczniku i ogólnie tej wtyczki w samochodzie. Czy wiązka do szarego gniazda jest potrzebna, mogłaby być nie podłączona? Co jest do niej podłączone? Który zegar byłby odpowiedniejszy, albo w ogóle który z tych dwóch możliwy do założenia do samochodu? Pozdro
kaju Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam, na wstępie napiszę, że nie potrzebnie zakładałem oddzielny temat. Może mod mnie za to nie ubije:) Sorki za objętość posta, ale większość zajmują zdjęcia więc nie jest tak źle Mam pytanie odnośnie wymiany licznika, bo licznik z samochodu (Jaeger 1/2 FIS) wyzionął ducha. Jest to taki licznik: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2a43aa0ab5f2.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f32d387159d1.jpg Ma trzy gniazda, zielone, niebieskie i małą czarną wtyczkę od korekcji ustawiania zegarka radiowo (w sumie mało ważna). Zastanawiam się czy nie wymienić licznika na VDO, bo jest tańszy, i ma pełny FIS, ale to mniej ważne, nie zależy mi na FIS'e. Ale jaki licznik wybrać, -VDO z zegarkiem analogowym-: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3a45f1af62de.jpg Czy nowszy -VDO z zegarkiem cyfrowym-, jak u mnie w Jaeger'rze: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8afc3f701058.jpg Zwracając uwagę na tył licznika, zegar -VDO z zegarkiem analogowym- ma dwa gniazda, identycznie jak ten mój Jaeger, ale słyszałem, że coś podobno może nie grać. Możecie podpowiedzieć czy faktycznie tak jest, że mogę go nie dać rady zaadoptować, pomimo posiadania identycznych gniazd jak Jaeger? Natomiast nowsze zegary -VDO z zegarkiem cyfrowym- jak w Jaeger, ma z tyłu trzy gniazda?, zielone, niebieskie i szare, u mnie nie ma takiego gniazda w liczniku i ogólnie tej wtyczki w samochodzie. Czy wiązka do szarego gniazda jest potrzebna, mogłaby być nie podłączona? Co jest do niej podłączone? Który zegar byłby odpowiedniejszy, albo w ogóle który z tych dwóch możliwy do założenia do samochodu? Pozdro Masz auto poliftowe i poliftowe zegary, zatem najlepiej włożyć też zegary poliftowe, czyli z zegarkiem zyfrowym i białym podświetleniem. Jaegery mają to w sobie, że lubią powiedzieć dziękuję, dobranoc, nasza współpraca się kończy. Problemów większych mieć nie będziesz, ale bez komputera i ogarnięcia immo się nie obędzie, bo ten siedzi właśnie w liczniku. Szara wtyczka, której nie masz u siebie w wiązce odpowiada właśnie za funkcjonalność FISa. Żeby on zadziałał, a raczej pokazał OK i inne swoje funkcje musiałbyś podłączyć manetkę i pociągnąć do niego kilka kabelków. Jeśli nie zależy Ci na FISie, to po prostu szukaj licznika 1/2FIS z VDO, chłopaki na forum na mają w 100% tutaj razem z pinami do immo, jednak jeśli byś się zdecydował na przejście a FIS - jak najbardziej ten zabieg polecam, co pewnie zrobią też inni
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam, na wstępie napiszę, że nie potrzebnie zakładałem oddzielny temat. Może mod mnie za to nie ubije:) Sorki za objętość posta, ale większość zajmują zdjęcia więc nie jest tak źle Mam pytanie odnośnie wymiany licznika, bo licznik z samochodu (Jaeger 1/2 FIS) wyzionął ducha. Jest to taki licznik: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2a43aa0ab5f2.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f32d387159d1.jpg Ma trzy gniazda, zielone, niebieskie i małą czarną wtyczkę od korekcji ustawiania zegarka radiowo (w sumie mało ważna). Zastanawiam się czy nie wymienić licznika na VDO, bo jest tańszy, i ma pełny FIS, ale to mniej ważne, nie zależy mi na FIS'e. Ale jaki licznik wybrać, -VDO z zegarkiem analogowym-: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3a45f1af62de.jpg Czy nowszy -VDO z zegarkiem cyfrowym-, jak u mnie w Jaeger'rze: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8afc3f701058.jpg Zwracając uwagę na tył licznika, zegar -VDO z zegarkiem analogowym- ma dwa gniazda, identycznie jak ten mój Jaeger, ale słyszałem, że coś podobno może nie grać. Możecie podpowiedzieć czy faktycznie tak jest, że mogę go nie dać rady zaadoptować, pomimo posiadania identycznych gniazd jak Jaeger? Natomiast nowsze zegary -VDO z zegarkiem cyfrowym- jak w Jaeger, ma z tyłu trzy gniazda?, zielone, niebieskie i szare, u mnie nie ma takiego gniazda w liczniku i ogólnie tej wtyczki w samochodzie. Czy wiązka do szarego gniazda jest potrzebna, mogłaby być nie podłączona? Co jest do niej podłączone? Który zegar byłby odpowiedniejszy, albo w ogóle który z tych dwóch możliwy do założenia do samochodu? Pozdro dużej rzeźby mieć nie bedziesz a wyglad i funkcjonalnosc bez porownania, nie ma co sie zastanawiac, rezaj FIS'a
r7adek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 jezeli kable od fisa (te 3)ida do radia to to nie moze dzialac..... musisz wpiac te 3 kable do zielonej kostki c2 w pin 8,9,10 i cala ta kostke do czerwonej kostki od adaptera, a druga fostke czerwona wpiac do rasia w miejsce mini iso c1 c2 c3....---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:29 ---------- http://i1174.photobucket.com/albums/r611/dropsone/2836328127.jpg Kolego dropsone ja mam taki adapter, bo zamiast tamtego przysłał mi gość taki: http://s18.postimage.org/m6v8q2s3p/DSC00239.jpg <br /><br /> Z tego co napisałeś to mam się wpiąć w piny o których pisaliśmy do kostki zielonej wychodzącej z instalacji samochodu: http://s13.postimage.org/gqa8j8c1v/DSC00237.jpg <br /><br /> Tylko ja tam będę musiał w tej kostce zielonej dodać terminale pod odpowiednie piny. Czy dobrze to rozumie ? tak jest! musisz zalozyc na kable i wpiac nowe piny bo miejsca sa wolne, te 3wtyczki zolta/zielona/niebieska/ co wychodza z adaptera to ich wogole nie ruszasz tylko wpinasz do radia, a jak juz wepniesz te trzy przewody od fisa do zielonej kostki z instalacji samochody to wtedy zielona i zolta razem wpinasz do czerwonej od adaptera I d*pa zrobiłem tak i nic zero odzewu na wyświetlaczu fis. A może trzeba coś vagiem podziałać czy nie ?
przemciotorun Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 niech Ci kaju poda kodowanie bo ja nie moge znalesc u siebie (jak mozesz zrob fotki i wrzuc jak ten adapter podpioles) wtedy bedzie pewnosc ze trzeba szukac czegos dalej... ---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ---------- a po odpaleniu auta pojakia sie OK na fisie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się