xxxSzYbAxxx Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 No dobra panowie. Jestem na etapie walki z licznikiem WhyMe, auto stoi rozkopane, dzisiaj tego już nie zrobię, no ale trzeba coś zdziałać. Mianowicie: podświetlenie to pierwsza kwestia. Jak wkładam niebieską kostkę, to po drodze gdzieś się zaświeci podświetlenie licznika, jak zapnę kostkę - znika. Terminal 58d podpięty według rozpiski, czyli z niebieskiej kostki przedliftowej do niebieskiej poliftowej. Zacisk 58 s to zagadka, bo w żółtej kostce są dwa terminale 58 (czyli 1 i 2 pin) według rozpiski, jednak tutaj był tylko w pinie 1, oczywiście podpiąłem go pod terminal 58s. Kolejna sprawa, poziom płynu chłodzącego cały czas mi wyrzuca na FISie - podobno sprawę powinien rozwiązać poliftowy zbiorniczek wyrównawczy, czyli muszę sprawdzić jeszcze zwarcie w kostce, jeśli zniknie komunikat - temat wiadomy. Co dalej, ABS sygnał bezpośredni podpięty, nie mam pojęcia zo zrobić z sygnałem zwrotnym, to samo tyczy się AIRBAGa - sygnał bezpośredni podpięty, zwrotny mi zostaje, nie wiem co zrobić. Kostka FISa przedliftowa pin 5 temperatura zewnętrzna - gdzie to dać, pin 6 - wskazanie zakresu - też nie wiem co z tym, no i drugi raz mi się powtarza Poziom płynu chłodzącego w pinie 9. Z czym mam to jeść, bo h*j mnie strzela już. Jakieś pomysły?---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 16:24 ---------- Ewentualnie czy ktoś robił przejście z pełnego FISa przedlift na FIS polift i ma jakies informacje czy rozpiski. temperatura zewnętrzna to szara kostka 32 pin, pin od wskazania zakresu to nic innego jak spalanie zapewne czyli 25 pin w niebieskiej 32 pin, co do płynu zbiorniczek poliftowy załatwi sprawę, wrzuć jak możesz jakieś zdjęcia to może dojde co i jak z tym podświetleniem po kolorach kabli...
kaju Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 OK, zapierdalam do mnie do auta podpiąć ten licznik czy chodzi podświetlenie, żeby wyeliminować zjebany licznik. Od razu cyknę fotki kabli jak mam popodłączane i które kable mam luźne. ---------- Post dopisany at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ---------- Niebieska wtyczka Zielona wtyczka Pozostałości po starych wtyczkach:
arre Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=477601 http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=477602 masz tu rozpiski po polskiemu z przedlifta i miedzylifta ---------- Post dopisany at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany at 17:32 ---------- montaz fisa - MisiaCC - Chomikuj.pl
kaju Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Dobra, ABS mi zgasł, zaraz spróbuję zrobić zwarcie na wtyczce przy zbiorniczku, żeby mi nie wywalało błędu. Spróbowałem zamienić terminale 58 ze sobą, ale piz*a w szafie, nadal brak podświetlenia licznika, totalnie żadna dioda się nie oświeca poza wyświetlaczami, kierunkami i długimi. Pomysły?
The a4 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Kilka stron wcześniej pytałem i raz jeszcze pytam Którym kablem programem wgram wsad wyciągnę pin ? Licznik mam z 12.12.00 bez ringów biale podsw. cyfra hh hh hh potencjometr,oliwa,poza tematem muszę zrobic wsad bo to z a6c5 uk wiec wsad pin klucze i kable Teraz tak jaki wsad mu wgrać z 4 czy 6 jaka różnica będzie ? czy po wgraniu z 4 bedzie paliwo pokazywać normalnie ? drzwi ?i to nie koniec moich pytan ale po kolei jaki kabel ?
arre Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 1. generalnie kabel potrzebni Ci commander lub vag-tacho; czyli kabel ktory bedzie mocniejszy niz zwykly 2. wgrywasz wsad z a4 z Twojej wersji silnikowej eu oczywiscie, dodajesz klucze i pali na wsadzie z 4 bedzie paliwo ok na wsadzie z 6 paliwo bedzie odwrotnie o drzwiach zapomnij majac blat z a6 tyle
assist Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 uPDATE: vag commander tez bangla na prostym fejsie (rs232) czyli vag eeprom programmer i vag commander : ( pin immo, wsad angol/europa, przebieg) warunek: port com w lapie (rzadkosc, chyba ze sprzet rok starszy od wegla) pzdr. assist
The a4 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 No to wiec kabel commander 3.6 musze zakupic teraz dalej skad wziac ten wsad i co z imo ? da rade to jakos pogodzic ja mam 2 tam pewnie 3 ? kolejna sprawa to czy commander nadaje sie do kasowania podstawowych bledow ? jak ogarne wsad klucze i odpali to jeszcze kostke musze dostukac bo w moim jest 2 tu 3 gdzies widzialem tu rozpiske a teraz znalezc nie moge ale ....poczytam Kur,,jak by ktorys blizej mieszkal nie wiem czy dam rade
xxxSzYbAxxx Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 No to wiec kabel commander 3.6 musze zakupic teraz dalej skad wziac ten wsad i co z imo ? da rade to jakos pogodzic ja mam 2 tam pewnie 3 ? kolejna sprawa to czy commander nadaje sie do kasowania podstawowych bledow ? jak ogarne wsad klucze i odpali to jeszcze kostke musze dostukac bo w moim jest 2 tu 3 gdzies widzialem tu rozpiske a teraz znalezc nie moge ale ....poczytam Kur,,jak by ktorys blizej mieszkal nie wiem czy dam rade ogólnie albo edytujesz wsad i działasz na własne ryzyko, albo uwalisz pamięć nowym wsadem i trza będzie na stół i kosć zmienić, no ale jak to sie mówi - nie ma ryzyka nie ma zabawy
The a4 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 ok to co proponujesz bo w tym temacie to poczatek licznik mam od pol roku przelezal i go musze wkoncu wlozyc.Nie mam do kogo podjechac bo kazdy daleko porozrzucany ,pewnie ze wolalbym zaplacic niz w kabel inwestowac i sie zastanawiac zjebe czy nie Co to kabla czy programu to ktory lepszy tach czy command i czy nadaje sie to do czegos oprocz wsadow pinow ? Pobawic to ja sie lubie ale zeby nie zj***c licznika
misiek547 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 bawiłem się troszkę tymi wsadami i jak na razie u mnie wszystko działa bo przeprogramowywałem z uk na eu ale nie jest to takie proste jak się może wydawać
xxxSzYbAxxx Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 każda ingerencja we wsad niesie za sobą jakieś ryzyko, zawsze istnieje możliwość że coś pójdzie nie pomyśli. Co ja osobiście wole Ci doradzić, jak nie chcesz inwestowac w kabel etc, wolisz zapłacić to może wydaj to na paliwo i kopsnij się do któregoś z kolegów dobrego Jacka postaw i ogarną temat takie moje osobiste zdanie
assist Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 edit: fejs czyta ... jaegera (magneti marelli) zrywa często, wiec zapisać się nie odważę pokombinuje z ustawnieniami portu, jeśli uzyskam stabilny odczyt - spr. zapisu. (jeden jaeger 1/2 w tą czy w tamtą, a co mi tam pzdr. assist
The a4 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 AAAAA no wez i podlec kurw,,,kiedy zawsze malo czasu Do grzanka bym podbil ale jemu juz w takie pierdoly widze ze sie nie chce bawic musze go pomeczyc Nie chce kupowc command czy cos wole w vcdsa zainwestowac .Koledzy gdzies tu jest rozpiska z 98 na 00 przejscie albo osleplem albo nie tu to bylo kojazy ktos gdzie bo z 70 stron przejzalem i nie ma Wiem ze wsad czy pin to troche grzebania a kazdy z was jak juz cos osiagnol to nie powie bo takie zycie ale jak nikt nie zrobi to sam sie wezme ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- a wracajac do comandera to kasuje toto cos czy lipa ?
arre Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 comander raczej lipa tzn wsady ok korekta licznika ok piny ok co do licznikow masz piny dodajesz kluczyki i immo hula i tyle wsady szukasz w necie po nr licznika - elektroda np kostki ogarnac nie taka prosta sprawa - kaju caly dzien dzis walczy... jak masz poliftowa szafe z a6 - cyfra zegar ringi i biale podswietlenie to za wsady sie nie lap sam bo uwalisz na 100% sory za OT ale kto mi podesle dobrego vagcoma na fulu gdzie bede mial czarno na bialym temp oleju wyswietlana na bierzaco?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 comander raczej lipa tzn wsady ok korekta licznika ok piny okco do licznikow masz piny dodajesz kluczyki i immo hula i tyle wsady szukasz w necie po nr licznika - elektroda np kostki ogarnac nie taka prosta sprawa - kaju caly dzien dzis walczy... jak masz poliftowa szafe z a6 - cyfra zegar ringi i biale podswietlenie to za wsady sie nie lap sam bo uwalisz na 100% sory za OT ale kto mi podesle dobrego vagcoma na fulu gdzie bede mial czarno na bialym temp oleju wyswietlana na bierzaco? Kaju akurat miał troche inny problem bo tam cyrk na sali z kablami był, nic się nie zgadzało... ale ogólnie jesli nie wcieli sie w życie tekst typu - "nasi już tu byli" nie powinno być jakiegoś mega problemu z przerobieniem kostek, no ale jak ktoś nie ma sielonego pojęcia o czymś takim to lepiej niech sie za to nie zabiera...
assist Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 @ The A4 to nie tak, ze ktos cos osiągnął i nie chce sie podzielic.. są dwie drogi: albo kupujesz kabel i sam (ew. z naszymi wskazowkami) odczytujesz pin /wsad albo niesiesz licznik do kogos, jakiegos warsztatu/ servisu rtv itd podaj numery licznika jaki masz, jesli kupiłes inny w sensie np pb a masz tdi, po nr licznika bedziemy wiedziec jaki wsad trza zapodac;) Jesli chcesz ogarniac sam, wystarczy commander 1.4 full z fejsem oczywiscie do "naszych" licznikow pzdr. assist ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- fejsem od w.w commandera i softem vwtool skasujesz dtc pzdr. assist
kaju Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 comander raczej lipa tzn wsady ok korekta licznika ok piny okco do licznikow masz piny dodajesz kluczyki i immo hula i tyle wsady szukasz w necie po nr licznika - elektroda np kostki ogarnac nie taka prosta sprawa - kaju caly dzien dzis walczy... jak masz poliftowa szafe z a6 - cyfra zegar ringi i biale podswietlenie to za wsady sie nie lap sam bo uwalisz na 100% sory za OT ale kto mi podesle dobrego vagcoma na fulu gdzie bede mial czarno na bialym temp oleju wyswietlana na bierzaco? Kaju akurat miał troche inny problem bo tam cyrk na sali z kablami był, nic się nie zgadzało... ale ogólnie jesli nie wcieli sie w życie tekst typu - "nasi już tu byli" nie powinno być jakiegoś mega problemu z przerobieniem kostek, no ale jak ktoś nie ma sielonego pojęcia o czymś takim to lepiej niech sie za to nie zabiera... Kuuuurrwa co tam się wydarzyło... :facepalm: pięknie ujęte "nasi tu byli", na prawdę, momentami nie wiedziałem, co mam począć. Oświetlenie licznika zamiast po terminalach 58d/s ruszyło dopiero po czterech czy pięciu godzinach walki, jak je ze sobą złączyłem i dałem na pin odpowiedzialny za lewą postojówkę głupio w ogóle mi jest za***iście w stosunku do Mefja, bo nie wyszło tak, jak powinno wyjść, sensor oleju wy***rdala błąd na liczniku, nie mogłem skasować SERVICE, klocki podpięte pod masę - nadal wyrzucają błąd, teraz przemyślałem, to podejrzewam, że dałem d*py przy kodowaniu, bądź któryś kanał w adaptacji powinien tutaj być wartość zmieniona, a ja tego nie zrobiłem. Ogółem pierwszy mój przedlift i pierwsza benzyna, kolory kabli i piny też strasznie dziwnie były, no po prostu oficjalnie napiszę tutaj - Mefju, sorry, że tak h*jowo to wyszło, chciałem dobrze, a wyszło jak wyszło. Leciałem kawał drogi i na koniec rozczarowanie. Jest podświetlenie licznika, immo zaslepione, airbag też, komunikacja z licznikiem jest, ale olej do ogarnięcia, radio do podłączenia D/E/C i konkretne polutowanie kabli, bo musiałem na sam koniec przedłużyć kable w kostce i na skrętke jest porobione wszystko, no nie jest to tak, jak chciałem, by było. Korekta poszła, ale nie odpinaliśmy aku, rano Mefju sobie to zrobi albo po powrocie do domu, wyjechał ode mnie jakieś pół godziny temu. Maciej, dzięki wielkie za asekuracje telefoniczną, Arek, Tobie też dzięki za pomoc
arre Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 za duzo nie pomoglem ale co moglem to zrobilem Dla potomnych Kaju ma wiedze i wie juz ze to ciezka sprawa WIEC JAK KTOS NIE MA PODSTAWOWEGO POJECIA TO NIECH SIE NIE ZABIERA....
kaju Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 za duzo nie pomoglem ale co moglem to zrobilem Dla potomnych Kaju ma wiedze i wie juz ze to ciezka sprawa WIEC JAK KTOS NIE MA PODSTAWOWEGO POJECIA TO NIECH SIE NIE ZABIERA.... Amen. Przedlift i polift ma swoje plusy i minusy. Fakt faktem, że więcej plus przypada na rzeźbę w polifcie, bo tam immo, kluczyki, manetka i szara wtyczka. Dziękuję dobranoc, w przedlifcie - zacząłem jakoś przed 11, skończyłem 40 minut temu szkurwa mać, począwszy od zmiany pinów i wtyczek, wymiana miski pod sensor, wymiana zbiorniczka wyrównawczego, zabawy od h*ja i jeszcze więcej, żeby było wszystko tak, jak powinno być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się