Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

No po zapłonie w zależności od kodowania tam masz, albo same wskazówki (wartość 1), same blaty (wartość 2), blaty i wskazówki (wartość analogicznie 1+2), dalej nie sprawdzałem. A tą osłone to byś musiał moją zobaczyć :decayed:

Ty znów ćpiesz... tylko w licznikach powyżej 02 to dziala... :whistling:

jakby ktoś chciał wyświetlacz fis do licznika VDO to mam w perfekt stanie bez żadnej wypalonej linii :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

żebyś dopiero po włożeniu ich na miejsce przez specjalną szczelinę pod maską podłączał :facepalm:

No nie pyeahrdol, że wtyczki podłączałeś przez maskę bo chyba jajo zniose jak rechne smiechem :shock3::nabijasie:

żart oczywiście,miałem na celu przejaskrawić zapędy aptekarzy z audi do krótkich wiązek ...

jesli skróciliby jeszcze o 2,-3 cm, musieli by wyrezac jakiś otwór od str ECU

żeby podłączyć zieloną wtyczke..

Niebieska jest ok, ale zielona deko za krótka..

pzdr.

assist

---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:14 ----------

No po zapłonie w zależności od kodowania tam masz, albo same wskazówki (wartość 1), same blaty (wartość 2), blaty i wskazówki (wartość analogicznie 1+2), dalej nie sprawdzałem. A tą osłone to byś musiał moją zobaczyć :decayed:

Ty znów ćpiesz... tylko w licznikach powyżej 02 to dziala... :whistling:

jakby ktoś chciał wyświetlacz fis do licznika VDO to mam w perfekt stanie bez żadnej wypalonej linii :decayed:

mówisz ze masz w perfekcyjnym stanie tarczki TDI EUdo fisa VDO?

Kaju swiadkiem, przed chwil tak napisałes :decayed:

EDIT: O! juz wyedytował, twierdzi, ze ma LCD ... :polew:

Sprawdz PW, ktos szuka tego lcd

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie:

co może być nie tak po wymianie licznika z a4 2,5 tdi z fisem do mojego auta, że co jakiś czas kasuje mi się automatycznie przebieg dzienny co jakieś 200 - 300 km oraz wskazania na fisie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co mi przychodzi do głowy to zwierający prawy potek z licznika,

chyba ze manetka tez potrafi resetować przebieg dzienny w co wątpie..

albo... zanikające napięcie zasilania.

resetuje Ci spalanie do defaultowych 10l/100?

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w B5, ale w B6 ryżowe hidy dają ostro popalić właścicielom FIS-ow..

pzdr.

assist

one tam sieją kontrolą spalonych żarówek chyba co? bo tam cos po CANach już leci i się sra hid ze żarówki poszły na fisie.. :whistling:

a daja jeszcze jakieś objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

r7radek posprawdzaj wtyczki, styki, moze którys plus sie wypina/ nie łączy..

Pokrętło luźno odbija jak naciśniesz?

xxxSzYbAxxx spr PW.

a co do hid-ów, bywa i tak, ze fis wogóle nie startuje ;)

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam lenia i nie chce mi się cofać i cytować postów. Ten kasujący się dzienny przebieg i reset spalania to tylko i wyłącznie we wtyczkach siedzi. Plus albo masa spierdalają aż miło, a raczej masa, na dzień dobry sprawdziłbym też stan akumulatora, na sprawdzenie u kumpla teraz na dniach wsadzałem jego stary aku z golfa, odpalił ledwo co, ale mówie czekaj podładujemy go chwile. W międzyczasie spaliłem papierocha, wpisałem kod do RNS-E, wyłączam go, ja na zapłon, ledwo co ruszył i RNS-E znowu krzyczało o kod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany....czytam i czytam i czytam i ...znużenie mnie bierze...:doh::decayed:

Mam polifta z 2000r białe podświetlenie 1/2fis jeager i podmienione na full fis VDO z a6...wszystko blaga, ale moje pytanie brzmi...aby mieć sygnał ze symphony II na fisie, muszę podłączyć:

PIN

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

...do radia to okej (mam na kartce napisane, w które piny w radiu), ale czy również

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen) muszę z tej szarej kostki podłączać do radia?? Bo wrazie czego mam i CAN przedłużone do radia. Ale czy wpinać i do których pinów w radiu??

Pozdrawiam i NAJLEPSZEGO W TYM 2o13 ŻYCZĘ:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany....czytam i czytam i czytam i ...znużenie mnie bierze...:doh::decayed:

Mam polifta z 2000r białe podświetlenie 1/2fis jeager i podmienione na full fis VDO z a6...wszystko blaga, ale moje pytanie brzmi...aby mieć sygnał ze symphony II na fisie, muszę podłączyć:

PIN

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

...do radia to okej (mam na kartce napisane, w które piny w radiu), ale czy również

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen) muszę z tej szarej kostki podłączać do radia?? Bo wrazie czego mam i CAN przedłużone do radia. Ale czy wpinać i do których pinów w radiu??

Pozdrawiam i NAJLEPSZEGO W TYM 2o13 ŻYCZĘ:wink:

Symphony II gania tylko po CANie, więc z szarej wtyczki CAN H i CAN L analogicznie 5 i 6 pin, a w radiu po rozpisce. Jeśli nie ruszy od razu, to wtedy wchodzisz w licznik, adaptacja, w kanale 62 wpisujesz wartość 1 i powinno się pokazać RDS na FISie :hi:

---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 16:24 ----------

"dwójka" tez powinna chodzić po 3LB (data, enable, clock)

sprawdz kodowanie, czy masz załączoną opcję info fis czy radio fis -nie pamietam,

hm..

po CAN tez powinno hulac..

pzdr.

assist

"Dwójka" gania już tylko na CANach, nie ma w rozpisce radia "starej" komunikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany....czytam i czytam i czytam i ...znużenie mnie bierze...:doh::decayed:

Mam polifta z 2000r białe podświetlenie 1/2fis jeager i podmienione na full fis VDO z a6...wszystko blaga, ale moje pytanie brzmi...aby mieć sygnał ze symphony II na fisie, muszę podłączyć:

PIN

11 -Enable

12 -Clock

13 -Data

...do radia to okej (mam na kartce napisane, w które piny w radiu), ale czy również

5 -CAN high speed Display (high +)

6 -CAN high speed Display (low -)

7 -CAN high speed Display (screen) muszę z tej szarej kostki podłączać do radia?? Bo wrazie czego mam i CAN przedłużone do radia. Ale czy wpinać i do których pinów w radiu??

Pozdrawiam i NAJLEPSZEGO W TYM 2o13 ŻYCZĘ:wink:

Symphony II gania tylko po CANie, więc z szarej wtyczki CAN H i CAN L analogicznie 5 i 6 pin, a w radiu po rozpisce. Jeśli nie ruszy od razu, to wtedy wchodzisz w licznik, adaptacja, w kanale 62 wpisujesz wartość 1 i powinno się pokazać RDS na FISie :hi:

---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 16:24 ----------

"dwójka" tez powinna chodzić po 3LB (data, enable, clock)

sprawdz kodowanie, czy masz załączoną opcję info fis czy radio fis -nie pamietam,

hm..

po CAN tez powinno hulac..

pzdr.

assist

"Dwójka" gania już tylko na CANach, nie ma w rozpisce radia "starej" komunikacji.

czyli tak...11, 12, 13, podpinam odpowiednio do radyjka i tylko CAN z szarej kostki...5 i 6?? 7 nie podpinam?? I tak jak Kaju pisze...w radiu też będzie napisane gdzie się wpiąć?!

---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ----------

a d*pa jaśka...przepraszam Pany:facepalm:

...coś cały czas nie pasowało...chodzi o symphony I te pierwsze...sorki bardzo za zamieszanie:bag:

czyli...mnie powinno już hulać jak podłączę z szarek kostki piny 11, 12, 13 ??:wink:

Jeszcze raz sorry za zamieszanie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to 11, 12 i 13 z szarej wtyczki analogicznie nazwami wpinasz się do radia i powinno banglać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bardzo ładnie...teraz największym moim zmartwieniem jest wyciągnięcie radia bez tych kluczyków:kwasny:

bo pływak już ogarnąłem, błedy spalonej żarówki i poziomu płynu spryskiwaczy też ogarnięte i tylko mi właśnie zostaje te radio na fisie.

i jeszcze jedno...tzn, że mogę obciąć te pociągnięte kable CAN jak mi to nie będzie potrzebne?? Chyba, że kiedyś rns-a se sprawie to wtedy już będą musiały być pociągnięte?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw je już w szarej wtyczce, tylko po prostu zaślep taśmą. Pamiętaj też, że CANy należy puszczać w skrętce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw je już w szarej wtyczce, tylko po prostu zaślep taśmą. Pamiętaj też, że CANy należy puszczać w skrętce.

:blink: w skrętce a co to takiego ?? :bag:

i jak radzisz...to zostawię:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bardzo ładnie...teraz największym moim zmartwieniem jest wyciągnięcie radia bez tych kluczyków:kwasny:

U mnie jakiś rybi ku*as (poprzednik) tez rzeźbił bez kluczy..

efekt: złamane pilniczki w gniazdach.

powiem tak: pare godzin sie zeszło,

skończyło się na tym ze oddzieliłem front panel od reszty,

dopiero wtedy miałem możliwość odhaczenia tych blaszek..

W sumie całość jest ok,(dało się skręcić spowrotem na te śruby)

ale nie polecam, lepiej kupic na alledrogo klucze, moment i radio out.

warunek: cztery klucze, z dwoma jest gimnastyka przy 2din po przejsciach;)

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz...kluczyki to se jakoś sprawię, bo osobiście jestem strasznym pedantem jak coś jest ułamane, poobijane. itd lub mi skrzypi w środku.

Tylko co to jest ta skrętka co kaju pisał :mysli:??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...