bronson Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ale u mnie nie wyświetla na wyświetlaczu od kilometrów tylko na wyświetlaczu FISa...a Inspekcje pokasowałem VAGiem jak miałem podpięte, ale jeszcze sprawdze jak będzie mi się do garażu chciało iść... narazie lenia dostałem... a czujnik w podstawie filtra to od ciśnienia oleju jest więc temperatury mi nie pokazuje... wskazówka lezy bezczynnie no tak na fisie, więc ustaw servis na 15 000 km i po problemie, nie będzie się darł że masz servis robić, tylko bedzie Ci odliczał ile do kolejnego olej wymien i ustaw sobie będzie najlepiej To ustalmy tak dla pewności... w misie powinien siedzieć czujnik poziomu i temperatury oleju??? a w podstawie filtra oleju - czujnik ciśnienia oleju??? czy odwrotnie.. w misie czujnik poziomu i ciśnienia oleju a w podstawie filtra czujnik temperatury??? logicznym by się mogło zdawać że ciśnienie lepiej badać w obiegu oleju a nie w misie
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ale u mnie nie wyświetla na wyświetlaczu od kilometrów tylko na wyświetlaczu FISa...a Inspekcje pokasowałem VAGiem jak miałem podpięte, ale jeszcze sprawdze jak będzie mi się do garażu chciało iść... narazie lenia dostałem... a czujnik w podstawie filtra to od ciśnienia oleju jest więc temperatury mi nie pokazuje... wskazówka lezy bezczynnie no tak na fisie, więc ustaw servis na 15 000 km i po problemie, nie będzie się darł że masz servis robić, tylko bedzie Ci odliczał ile do kolejnego olej wymien i ustaw sobie będzie najlepiej To ustalmy tak dla pewności... w misie powinien siedzieć czujnik poziomu i temperatury oleju??? a w podstawie filtra oleju - czujnik ciśnienia oleju??? czy odwrotnie.. w misie czujnik poziomu i ciśnienia oleju a w podstawie filtra czujnik temperatury??? logicznym by się mogło zdawać że ciśnienie lepiej badać w obiegu oleju a nie w misie w misce jest sensor, i poziom i temperature bada.. w poliftach tak było, po pierwszym lifcie były czujniki tak jak u Ciebie..
bronson Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 w misce jest sensor, i poziom i temperature bada.. w poliftach tak było, po pierwszym lifcie były czujniki tak jak u Ciebie.. czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia??? musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 w misce jest sensor, i poziom i temperature bada.. w poliftach tak było, po pierwszym lifcie były czujniki tak jak u Ciebie.. czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia??? musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi... tak jak mówisz, powinna to być temperatura... pojedynczy kabel tam siedzi?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Pany widzieliście to - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/zmiana-koloru-podswietlenia-fisa-258583/
Gość cwiara Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 My to My takie coś chce sobie zrobić: <br /><br /> Tylko ten jest do b6/b7
Gość cwiara Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 to jest kabel do podłączenia licznika na stole. To nie są czincze tylko złącza zasilające do podłączenia do zasilacza.
assist Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 ja wykorzystałem wtyczki z frontpanela od PC, te pojedyncze (hdd led reset power itd) zdaje egzamin, chyba ze ktos hurtowo/zarobkowo ogarnia, wtedy tylko ori wtyki.. zasilałem ze starego zasilacza atx - ruszy luzem po spięciu sterującego przewodu do masy;) pzdr. assist
Gość cwiara Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 No ja RB4/RB8 troche robie dlatego zrobilem sobie taki kabelek. Teraz chce zrobić do B5 / A6 C5.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 to jest kabel do podłączenia licznika na stole. To nie są czincze tylko złącza zasilające do podłączenia do zasilacza. no o to mi chodziło właśnie a że to czinczami nazwalem wybacz Panie...
Gość cwiara Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 To do Twojego licznika buduje taki kabelek więc bez smiechu mi tu:grin:
bronson Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia??? musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi... powinna to być temperatura... pojedynczy kabel tam siedzi? z tego co udało mi się dojrzeć to tak jak mówisz... jeden przewód
Gość cwiara Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 i bga w telefonach się lutowało. ale to już ręka musi być precyzyjna
The a4 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia??? musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi... powinna to być temperatura... pojedynczy kabel tam siedzi? z tego co udało mi się dojrzeć to tak jak mówisz... jeden przewód no to temperatura najprawdopodobniej ale poszukaj potwierdzenia jeszcze u kogoś... ktoś pisal że te czujniki od temp są w podstawie filtra w przedliftach... W podstawie filtra jest czujnik cisnienia 1 pin obok jest zaslepka na czujnik temperatury np taki View image: autowanda pl tez 1 pin jesli nie mjales fabrycznie Ja zrobilem emulator i mi sensor sie nie drze nie wiem czemu kazdy z ta miska sie tak uparl za tyle kasy Zrob sobie emula i po ptokach
bronson Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 W podstawie filtra jest czujnik cisnienia 1 pin obok jest zaslepka na czujnik temperatury np taki View image: autowanda pl tez 1 pin jesli nie mjales fabrycznie Ja zrobilem emulator i mi sensor sie nie drze nie wiem czemu kazdy z ta miska sie tak uparl za tyle kasy Zrob sobie emula i po ptokach Kiedy mi właśnie na ekranie się nie drze.... zrzuce jeszcze w wolnej chwili co tam sypie jak sie VAGiem zapnę...
The a4 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jak chcesz temperature oliwy to tez da rade do polifta to na tym 1 pinowym ogarnac
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia???musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi... cytuj normalnie bo kurde połapać sie nie idzie.. bo w koncu miska jest najlepszym rozwiązaniem, bo jakby cos sie działo to będziesz wiedzial, po za tym emulator nie pokazuje temp oliwy... a przy butowaniu sie przydaje...
Polko_V Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 czyli ten czujnik u mnie w podstawie filtra to czujnik temperatury oleju??? nie ciśnienia???musze wybadać jak przewód idzie... u mnie trochu ciężko będzie bo webasto obok filtra oleju siedzi... cytuj normalnie bo kurde połapać sie nie idzie.. bo w koncu miska jest najlepszym rozwiązaniem, bo jakby cos sie działo to będziesz wiedzial, po za tym emulator nie pokazuje temp oliwy... a przy butowaniu sie przydaje... no...przydaje się, szczególnie jak się jedziesz 30km z butem w podłodze:whistling: i temp. oliwy ~125*C:whistling: a silnika 95*C
bronson Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 bo w koncu miska jest najlepszym rozwiązaniem, bo jakby cos sie działo to będziesz wiedzial, po za tym emulator nie pokazuje temp oliwy... a przy butowaniu sie przydaje... ja poczekam aż Ty założysz... jak będzie GUT to też se sprawie.... przy misie alu to mus będzie spowrotem osłone pod silnik założyć... blaszna się wniotła tu i uwdzie i problemu nie było... ciekawy czy alu też taka wytrzymała...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się