Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tia... trzeba będzie albo emu albo czujnik w fiolkę... albo switch co będzie symulował otwarcie i zamknięcie maski... (bo to chyba też alladyna kiluje na moment???)

niee. jak czerwony alladyn Ci wyskakuje to jest to co u mnie - CAN jest włączony :grin:

który rok licznika? :decayed:

pokaż jakie masz błędy ? :wink:

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

a co z obrotomierzem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ The a4 spoko, wazne ze działa, dawno takich rezystorow nie widziałem:wink:

@Bronson - koniec przyjazni! skąd masz tarcze ?? :decayed:

Tarcze razem z licznikiem przyszły.. oryginał.. trafiłem licznik TDI EU...

Maciej: ustawiłem w 60 - 1024, w 61 było 0 a w 62 było 4 więc tu navi włączona po CANie tylko

poeksperymentuje w wolnej chwili...

jeszcze se jezyk na english ustawie...

i kodowanie musze sprawdzić bo w ferworze walki zapomniałem....

Karol wsady co mu przesłałem pewnie studiuje...:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ The a4 spoko, wazne ze działa, dawno takich rezystorow nie widziałem:wink:

@Bronson - koniec przyjazni! skąd masz tarcze ?? :decayed:

Tarcze razem z licznikiem przyszły.. oryginał.. trafiłem licznik TDI EU...

Maciej: ustawiłem w 60 - 1024, w 61 było 0 a w 62 było 4 więc tu navi włączona po CANie tylko

poeksperymentuje w wolnej chwili...

jeszcze se jezyk na english ustawie...

i kodowanie musze sprawdzić bo w ferworze walki zapomniałem....

Karol wsady co mu przesłałem pewnie studiuje...:grin:

61 na 256 ustaw, 62 - 1..

Karol do Polski z UK wraca dlatego go dzis razem z nami nie ma :grin:

głowne kodowanie ustaw na 00140 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodowanie w obu licznikach:

pozycja - 8d0930931 - 8d0920980

2 -1 -1

3 - 100 - 100

4 -1 -2

9 -22602c - 19406

18 - 0 - 0

21 - 4 - 4

30 - 128 - 128

31 -128 -128

32 - 0 - 0

33 - 32765 - 32768

35 - 0 - 0

40 - 1143 - 1002

41 - 1725 - 2408

42 - 15 - 15

43 - 35 - 15

44 - 730 - 365

45 - 3 - 1

47 - 609 - 26247

48 - 667 - 26247

60 - 1025 - 1024

61 - 0 - 0

62 - 4 - 0

Karol wsady poszły z obu pocztą...

kanały dostępne tylko te co wypisałem pozostałe nie, także i 19 niedostępny :thumbdown:

Wychodzi na to że w tym 8d0920980 nie drze się alladyn.. ciekawe czemu... może ten typ tak miał.. ??

zresztą Maciek na własne oczy widział...

8d0920931 po chwili od przekręcenia/odpalenia drze sie alladynem...

trza będzie czujnik zakupić...

Osz kuuurwa, pięknie to zrobiłeś. Dzięki, rozumiem, że ona wsady są europejskie i do diesla? :wink:

Zaskoczyłem Was, co?! :decayed::decayed::decayed: dzisiaj jeszcze jestem, jutro dopiero po południu wyjeżdżam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osz kuuurwa, pięknie to zrobiłeś. Dzięki, rozumiem, że ona wsady są europejskie i do diesla? :wink:

Karol.. 8d0 920 980 - wsad od TDI - angielski

8d0 920 931 - wasd od TDI - europejski

Maciek 61 ustawie zobacze czy coś sie zmieni...

62 ustawie na 0 bo przeca mój stary concertI sie po CANie nie dogada...

Karol: jak wypatentujesz jak ten kanał 19 co w zegarach A6 jest odpalić w A4 po II lifcie to będziesz normalnie BOSS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osz kuuurwa, pięknie to zrobiłeś. Dzięki, rozumiem, że ona wsady są europejskie i do diesla? :wink:

Karol.. 8d0 920 980 - wsad od TDI - angielski

8d0 920 931 - wasd od TDI - europejski

Maciek 61 ustawie zobacze czy coś sie zmieni...

62 ustawie na 0 bo przeca mój stary concertI sie po CANie nie dogada...

Karol: jak wypatentujesz jak ten kanał 19 co w zegarach A6 jest odpalić w A4 po II lifcie to będziesz normalnie BOSS

Spoko luz git majonez, daj mi dojechać do PL i wtedy będę działał. Odpalić go na bank nie odpalisz, ale ogarnę zmiany wartości we wsadach, tzn w których komórkach siedzą jakie wartości.

---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ----------

Pierwszą sprawą, jaką się zajmę, to prędkościomierz, bo chce tarczki UK wsadzić i żeby mi się def nie pokazywało. Potem zajmę się kanałem 19 :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to jest bardzo słuszna koncepcja:whistling:

zdecydowanie tarczka predkosci Ci nie potrzebna :slina:

pzdr.

assist

Aha, to jak coś, to hapiesz tą moją europe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edytowałem poprzedni post;)

zaklepuję, chyba ze w cenie chorej ale nie wydajemniesie:whistling:

Z h*ja nie spadłem, żeby krzyczeć za tarczki jak za cały licznik, jak co niektórzy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panów w koncu nie ma błędu sensora ;) wymieniłem miche, co prawda to nie taka prosta sprawa zeby zrobic tak zeby nie ciekło 5 godzin ;/ Mam pytanie odnosnie temp. oleju ile wam pokazuje na zegarku? oczywiscie jak silnik jest ciepły :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki u mnie jest 70-80 stopni co prawda przejechałem tylko 30 km od wymiany michy, ale chyba becie tak jak trzeba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, opanowane, wszystko działa :banan::banan:

Nawet temperatura oleju, fis ma parę wypalonych linii ale to nic

temperature oleju jak ogarnąłęś??? emulator??

PS. nowy licznik w aucie, obszar infa z radia się podświetla... :grin: ale alladyn drze ryja...

Musi być coś w kodowaniach co go wyłącza.... w poprzednim liczniku nie darł ryja...

teraz na kolende czekam ale jak skoncze to kabe laps i kartka z długopisem i do garażu

Maciej - fis w tym nowym co dziś przyszedł ma 2 pionowe martwe linie, jedną cienką jedną grubą...

albo wyświetlacz zakupie i wlutuje albo przełoże z poprzedniego ten od Ciebie...

Karol rozumiem wsad ci z obu odrazu podesłać po ściągnięciu??

Nie, nie ma żadnych emulatorów, obstawiam że to kwestia wsadu, "stary" pełny fis był nie dość że z anglika to na dodatek z diesla, więc wpadł jakiś tam wsad z benzyny, więc nie ma siły, to wina oprogramowania albo jakiegoś kodowania, mało tego, jak przestawiałem przebieg i chwilę później pisałem że się nie zmienił na liczniku, kazaliście mi odłączyć akumulator, no więc poszedłem do garażu, patrze na zegary i świeci się palemka, ale już po odłączeniu akumulatora palemka się nie zaświeciła, jakaś wskazówka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, opanowane, wszystko działa :banan::banan:

Nawet temperatura oleju, fis ma parę wypalonych linii ale to nic

temperature oleju jak ogarnąłęś??? emulator??

PS. nowy licznik w aucie, obszar infa z radia się podświetla... :grin: ale alladyn drze ryja...

Musi być coś w kodowaniach co go wyłącza.... w poprzednim liczniku nie darł ryja...

teraz na kolende czekam ale jak skoncze to kabe laps i kartka z długopisem i do garażu

Maciej - fis w tym nowym co dziś przyszedł ma 2 pionowe martwe linie, jedną cienką jedną grubą...

albo wyświetlacz zakupie i wlutuje albo przełoże z poprzedniego ten od Ciebie...

Karol rozumiem wsad ci z obu odrazu podesłać po ściągnięciu??

Nie, nie ma żadnych emulatorów, obstawiam że to kwestia wsadu, "stary" pełny fis był nie dość że z anglika to na dodatek z diesla, więc wpadł jakiś tam wsad z benzyny, więc nie ma siły, to wina oprogramowania albo jakiegoś kodowania, mało tego, jak przestawiałem przebieg i chwilę później pisałem że się nie zmienił na liczniku, kazaliście mi odłączyć akumulator, no więc poszedłem do garażu, patrze na zegary i świeci się palemka, ale już po odłączeniu akumulatora palemka się nie zaświeciła, jakaś wskazówka?

zaświeci się ponownie jak tylko znajdzieś zasięg, albo spróbuj ustawić godzinę na 1:58 albo 2:59 i po jakiś 5-10 minut zegar powinien się zaktualizować a palma pojawić... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, opanowane, wszystko działa :banan::banan:

Nawet temperatura oleju, fis ma parę wypalonych linii ale to nic

temperature oleju jak ogarnąłęś??? emulator??

PS. nowy licznik w aucie, obszar infa z radia się podświetla... :grin: ale alladyn drze ryja...

Musi być coś w kodowaniach co go wyłącza.... w poprzednim liczniku nie darł ryja...

teraz na kolende czekam ale jak skoncze to kabe laps i kartka z długopisem i do garażu

Maciej - fis w tym nowym co dziś przyszedł ma 2 pionowe martwe linie, jedną cienką jedną grubą...

albo wyświetlacz zakupie i wlutuje albo przełoże z poprzedniego ten od Ciebie...

Karol rozumiem wsad ci z obu odrazu podesłać po ściągnięciu??

Nie, nie ma żadnych emulatorów, obstawiam że to kwestia wsadu, "stary" pełny fis był nie dość że z anglika to na dodatek z diesla, więc wpadł jakiś tam wsad z benzyny, więc nie ma siły, to wina oprogramowania albo jakiegoś kodowania, mało tego, jak przestawiałem przebieg i chwilę później pisałem że się nie zmienił na liczniku, kazaliście mi odłączyć akumulator, no więc poszedłem do garażu, patrze na zegary i świeci się palemka, ale już po odłączeniu akumulatora palemka się nie zaświeciła, jakaś wskazówka?

zaświeci się ponownie jak tylko znajdzieś zasięg, albo spróbuj ustawić godzinę na 1:58 albo 2:59 i po jakiś 5-10 minut zegar powinien się zaktualizować a palma pojawić... :whistling:

Spróbuję i dam znać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pucek ta palemka się pojawi...na pewno, tzn aktualizacja czasu ja to miałem w starym bez fisa, pojawiała się i nikła. Czasem nawet kilka dni non-stop świeciła:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...