bediks Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 to jakbym go wsadzil jak jest bez immo to auto odpali bez niczego??
arre Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Teoretycznie tak odpali ale koles z tego co pisze kodowanie zmienil... cholera wie jak z wsadem do takiego amerykanca bo trza by bylo by zmienic tarcze na europe chyba ze ktos by tak jezdzil... do tego podejrzana sprawa z tym wyswietlaczem daty godziny - nie spotkalem sie by te wyswietlacze siadaly... wiec cena wg mnie srednia
bediks Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 i ten znaczek s-line nie bylo przeciez b5 s-line no chyba ze usa , kaju robi amerykanke tak?? moze sobie dla tarcz wezmie
bediks Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 zeby ten wyswietlacz dzialal lewy to bym sobie wzial bo fajny
SebaMC Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Dzisiaj wyjeżdżam do GB, pod koniec tygodnia mogę Ci zrobić ten przelew? Odezwę się jeszcze na PW jak będę na miejscu BTW, Panowie, w drodze będę poprawiał tutka odnośnie przejścia na FIS, we wtorek wrzucę go tutaj w PDFie i napiszę do któregoś z modów o podwieszenie Jasne, tylko nie wiedziałem czy się rozmyśliłeś, na spokojnie, nie pali się
Polko_V Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 powiem tak, kuzyn w passacie z 97' ma jakieś tam dziwne objawy lewego wyświetlacza. Raz świeci ładnie, raz nie...efekt tak jakby się rozlewał
HarryH Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Panowie da się przerobić jakoś wsad aby wersja softu podskoczyła z d13 na d15? licznik z d15 paruje się z ecu, a z d13 nie chce (klucze przechodzą bez problemu)
kaju Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 i ten znaczek s-line nie bylo przeciez b5 s-line no chyba ze usa , kaju robi amerykanke tak?? moze sobie dla tarcz wezmie Znaczek s-line mnie nie przeszkadza, bo mam tarczkę z UK, to bym wyciął tylko prędkościomierz, a tamte jakoś przymocował, bo są w kupie. Jak za 2-3 tygodnie jeszcze gościu będzie to miał, to przemyślę opcję, bo i tak wsad będę wrzucał od traktora
bediks Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Powiedz mi tylko czy faktycznie jak ten licznik nie ma immo to auto na nim odpali normalnie ?
horny devil Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Pany. Chciałem Wam powiedzieć ze na 99% da się wymodzić manetkę fis do waszych manetek które macie w aucie. Nie trzeba rozbierać całego kierata. Ja kupiłem kiedyś manetkę co 100 c4 ojca avant. A że instalacja nie doszła do skutku a ostatnio zakupiłem licznik do siebie i zacząłem kombinować jak tą manetkę wrezać do siebie. Co się okazało manetka jest identyczna (chodzi o budowę zewnętrznego pałąka) Jak ściągniecie tą zaślepkę co oryginalnie jest na niej reset i przełączanie góra dół fis to zobaczycie że odlew jest już przystosowany pod przyciski. Wtyczkę fis obciąłem bo i tak będę przedłużał przewody do licznika a nie mam kostki manetki więc przedłużę prosto do samych zegarów. W sobotę wrzucę dokładne fotostory. P.S. Jedyną wadą mojego rozwiązania jest to że nie ma na manetce opisu reset. kupiona z C4 była z avanta więc teraz na zaślepce mam u góry mam rys sprysku tylnej wycieraczki ale z tym da się żyć.
Marcin6 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Pany a przy zmanie cyfraka na cyfraka trzeba wymieniać transpondery w kluczykach? Bo niby jest tak, że transponder można kodować wielokrotnie, ale do tego samego auta, nie?
HarryH Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Do każdegoWystukane z Pegasusa jak immo 3 to niekoniecznie
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Do każdegoWystukane z Pegasusa jak immo 3 to niekoniecznie ale w b5 chyba nie bylo jeszcze immo 3
Polko_V Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Do każdegoWystukane z Pegasusa jak immo 3 to niekoniecznie ale w b5 chyba nie bylo jeszcze immo 3 no nie byłow a4, ale duuu...użo osób ma tutaj z a6, w których było w.w immo:wink:
Marcin6 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Marcin wiem ze masz ale czekam aż cena zejdzie jeszcze trochę Jak masz propozycje cenową to wal na PW - tylko leży i przeszkadza ---------- Post dopisany at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany at 15:59 ---------- no nie byłow a4, ale duuu...użo osób ma tutaj z a6, w których było w.w immo:wink: Ja tam nie wiem, mam a4 model 2000, cyfrowy zegarek (1/2 fis).
bediks Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Nie zaproponuje Ci swojej ceny bo nie chce Cię obrazić A naprawa LCD to prawie 300 zł bo z tym co jest to ledwo co widać A twój jest od jakiej wersji silnikowej ?
Marcin6 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Nie zaproponuje Ci swojej ceny bo nie chce Cię obrazić A naprawa LCD to prawie 300 zł bo z tym co jest to ledwo co widać A twój jest od jakiej wersji silnikowej ? Aaaa to jesteś Ty co mnie tak zganiłeś dziale Sprzedam Aceef tu jest napisane że 100zł A z jakiej wersji to nie wiem Nie ważne, sprzeda sie to sie sprzeda, nie to nie BTW ile są warte tarczki EU ori polift diesel fis?
bediks Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Tak ja Czekam na odpowiedz od nich z kosztem naprawy twojego licznika i wtedy pogadamy ;-)
assist Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Marcin6 jestem zainteresowany tarczą predkosci, pzdr. assist
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się