grippen Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Ćwiara a w moim liczniku jesteś pewny że jak zmostkuje to będzie ok i czy ja mam potencjometr takie coś na pierwszej fotce niebieskie z takim kołkiem gałką da sie kręcić max min rozjaśnianie jak myślisz mostkować czy coś się zj**ie licznik chyba poliftowy z zegarkiem cyfrowym i białym podświetleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bystry_p Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Moim zdaniem mostkowac, bez roznicy gdzie, czy potencjometr czy fotodioda efekt ten sam. Nic nie powinno sie stac, nie jeden licznik tak robilem i zegar swiecil na maksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 nic sie nie zj**ie. Maćkowi zmostkowałem i wszystko działa. Dobra panowie, uciekam zmoczyć ryja. Jak coś to do później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 k**wa a co gorsza mogę mieć wersje c i możee nie współgra z licznikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 spoko więc będe działał w tutorialu jest jeszcze jedna niewiadoma ktoś pisał o sygnale spalania 25 pin to ma być kostka niebieska czy zielona w tutorialu jest że kostka niebieska aktoś pisał o zielonej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 spoko więc będe działał w tutorialu jest jeszcze jedna niewiadoma ktoś pisał o sygnale spalania 25 pin to ma być kostka niebieska czy zielona w tutorialu jest że kostka niebieska aktoś pisał o zielonej No bo niebieska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 oczywiście do mojego biednego rocznika bo chce to zrobić wsztko ładnie pięknie jak w ori nie na przejściówkach teraz miałem przejściówki ale z niektórych się kabelki pourywały a kontrolke od świec żarowych podłączam pod przekaźniczek bo tak teraz miałem czy normalnie kabelkiem z żółtej wtyczki i będzie chulać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 oczywiście do mojego biednego rocznika bo chce to zrobić wsztko ładnie pięknie jak w ori nie na przejściówkach teraz miałem przejściówki ale z niektórych się kabelki pourywały a kontrolke od świec żarowych podłączam pod przekaźniczek bo tak teraz miałem czy normalnie kabelkiem z żółtej wtyczki i będzie chulać kabelkiem z zółtej wtyczki powinno działać... u mnie kontrolka od świec żarowych była jakby dokładana do licznika na osobnych przewodach, tak jak i żarówka kontrolki podłączenia przyczepy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 dobra ostatnie pytanko który pin jest od drzwi kierowcy aby wyświetlało otwarte drzwi dobra już wiem 21 pin w niebieskij 32 pinowej już oczopląsu dostaje pier**le ide się żoną zająć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 niebieska wtyczka pin 21. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 oczopląsu dostaje przecież to proste spadam nara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 manetke fisa posiadam. chcialbym kupic tylko od strony kierunkow z tempomatem. czytalem ze w AJM mozna bez wiekszych problemow zalozyc.co do mojego licznika z A6: 4BO 920 933 J lub ostatnia literka to U bo jest przedarte. kolejne info z tej naklejki: AUZ7Z0D2628481 060504121134 vers No D15 C5, kolejna nakljeka: VDO 110.080.128/002 Jak wgrasz wsad od gnojowoza do tego budzika to daj znac bo chetnie sie dowiem jak to zrobic ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- oczywiscie bez upodlenia go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Crypto to czasem nie jest? uj***ny na dzień dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 wiekszosc dziadostwa z c5 po Fl to crypto niestety wsady zmieniaja podobno ale kto i jak to nie wiem do tej pory:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 wiekszosc dziadostwa z c5 po Fl to crypto niestety wsady zmieniaja podobno ale kto i jak to nie wiem do tej pory:facepalm: To jest kwestia swapu komórek i nie ma siły, żeby nie wszedł. ALe dla zwykłego "zjadacza chleba" jest to nieosiągalne... pamiętam ujebaną pamięć Maćka - chyba najpiękniejsza, jaką do tej pory widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bystry_p Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Kiedys zamienialem poszczegolne komorki wsadu w Passacie B5 po lifcie z angola na europe. Wiem ze jeden z nich byl przed liftem a drugi po lifcie. Nie bylo problemu bo znalazlem szczegolowy opis na polskim forum passka. Pewnie w tym budziku sa inne komorki do przelozenia wiec jak nie ma opisu dostepnego to tak jak wczesniej ktos pisal, szkoda czasu bo i tak sie uj***e. W taki razie lepiej sprzedac zegar z sprawnym fisem a kupic odpowiedni do B5 bez zadnych zbednych przerobek. tylko pin i kodowanie kluczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Kiedys zamienialem poszczegolne komorki wsadu w Passacie B5 po lifcie z angola na europe. Wiem ze jeden z nich byl przed liftem a drugi po lifcie. Nie bylo problemu bo znalazlem szczegolowy opis na polskim forum passka. Pewnie w tym budziku sa inne komorki do przelozenia wiec jak nie ma opisu dostepnego to tak jak wczesniej ktos pisal, szkoda czasu bo i tak sie uj***e. W taki razie lepiej sprzedac zegar z sprawnym fisem a kupic odpowiedni do B5 bez zadnych zbednych przerobek. tylko pin i kodowanie kluczy. Paskowy wsad ktoś fajnie rozpracował właśnie, jeśli chodzi o audi - u nas nikt tego nie zrobił, a jeśli zrobił, to się tą wiedzą nie pochwali z wiadomych powodów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Kaju co za fura w opisie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Kaju co za fura w opisie ? Kuźwa, stary, ja już kaca lecze po niej, cwiara też ma korozje jak hui... niech się sam wypowie na temat mojego wozu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 8D0 920 931 T Czy po tym nr mozna cos stwierdzic crypto tam siedzi czy nie? KAJU KUPILES FURU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się