Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Poczekaj szyba wytrzeźwieje, to Ci napisze.

Rozwine co mialem na mysli. W poliftowej manetce gniazdo do podłączenia fisa jest chyba 7 pinowe bo oprócz 4 pinów do fisa są tam jeszcze piny do sterowania czasem pracy wycieraczek. W przedliftowej manetce tyle ze e avancie jest gniazdo 6 pinowe z czego 2 piny sa do spryskiwacza tylnej szyby a pozostałe 4 do fis

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta od wycieraczek? Wszystkie piny są wykorzystane, ale do licznika idzie tylko reset, góra i dół. Kostki są dwie, jedna od FISa 4 pinowa i 6 pinowa od wycieraczek jest jak dobrze pamiętam.

A mi sie zdaje ze wtyczka fis-owa od strony manetki ma 6 zlaczek, 4 do fisa ( w tym masa) i dwa do regulacji prędkości wycieraczek. Przynajmniej tak jest w polifcie

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:42 ----------

Grzesiu na jaką temp ustawiasz lutownicę grotową przy wlutowywniu fisa?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Przy wylutowywaniu hotem temperatura na grzalce 320st , przy wlutowywaniu kolba temp. ok 350-360st

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj szyba wytrzeźwieje, to Ci napisze.

Rozwine co mialem na mysli. W poliftowej manetce gniazdo do podłączenia fisa jest chyba 7 pinowe bo oprócz 4 pinów do fisa są tam jeszcze piny do sterowania czasem pracy wycieraczek. W przedliftowej manetce tyle ze e avancie jest gniazdo 6 pinowe z czego 2 piny sa do spryskiwacza tylnej szyby a pozostałe 4 do fis

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Możliwe że jest tak jak mówisz bo mam avanta. To przy wymianie ufać kolorom kabli czy ma ktoś rozpiske jak to podłączyć?

---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 06:04 ----------

Panowie będę miał licznik z a6 czy poza pływakiem trzeba jeszcze coś wymieniać dokładać aby wszystko dobrze chodziło bo akurat mam a6 w rozbiórce nie daleko to bym sobie wziął co trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym od a6 nie brał bo tam wszystko sterowane jest po module drzwi itp czyli ci nie będzie wyświetlać otwartych drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak już go mam więc za późno. Ja tam wymagający nie jestem chce tylko żeby to dobrze chodziło bez żadnych niespodzianek. Wszystkie funkcję nie są mi potrzebne. Piszecie coś o czujnika oleju ale to jest od ciśnienia czy poziomu? Powiedzcie mi jeszcze z ecu jakie sygnały muszę wyciągnąć? Napewno spalania. Czy coś jeszcze? Który to będzie kabel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko spalanie ci będzie potrzebne nic więcej. Ewentualnie możesz sobie pociągnąć kabelek od poziomy płynu w spryskiwaczy. I tyle Nie wiem jak jest w a6 ale pewnie zbiorniczek płynu chłodzącego trza wymienić bo inne sterowanie ewentualnie możesz zmostkować ale nie polecam boi nigdy nie wiesz kiedy może płynu zabraknąć a później to już tylko anielski orszak :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to ustrojstwo z A3 jest, ktoś chce zrobić przeszczep i nie wie na co się pisze, end of story. Same wtyczki nawet mi nie pasują umiejscowieniem do A4, w A4 masz pionowo, a tutaj masz lekko pod kątem osadzone.

Co Ty pier**lisz :decayed:

były liczniki z a4 z tyłem od a3, nie miały wtedy zegarów volta i oleum, z resztą na fotce widać, kawałek czarnej obudowy wystającej poza białe coś.. zresztą sam mam ze 4 takie zegary :wink:

---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

ktoś coś tu do mnie miał - zapraszam do konfrontacji znaczy zadawania pytań :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyba jak wygląda podłączenie manetki fis w avant przed liftem mam 6 okrągłych pinów. I co z tym zrobić.

---------- Post dopisany at 13:32 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

I jak byś mógł mi jakieś schematy instrukcje podrzucic jak to ogarnąć będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUDI A4 B5 LICZNIK ZEGAR 8D0919861A (3005725579) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

macie anielskie orszaki swoje a3 ;P

UK-NSI ori bez grzebania na pamieci 93c56

PYTANIE

czy ktos comanderem zczytywal pin z tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to ustrojstwo z A3 jest, ktoś chce zrobić przeszczep i nie wie na co się pisze, end of story. Same wtyczki nawet mi nie pasują umiejscowieniem do A4, w A4 masz pionowo, a tutaj masz lekko pod kątem osadzone.

Co Ty pier**lisz :decayed:

były liczniki z a4 z tyłem od a3, nie miały wtedy zegarów volta i oleum, z resztą na fotce widać, kawałek czarnej obudowy wystającej poza białe coś.. zresztą sam mam ze 4 takie zegary :wink:

---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

ktoś coś tu do mnie miał - zapraszam do konfrontacji znaczy zadawania pytań :decayed:

ponawiam pytanie majstry podlaczylem manetke od avanta wszystko pieknie ladnie kierunki dzialaja ale wycieraczki dzialaja tylko na 2 i 3 biegu czasowe w ogole nie chodza jak podciagam manetke do siebie zeby plyn poszedl to plyn idzie ale wycieraczki sie zatrzymuja jak tylko manetke puszcze.. to samo jak w dol podciagam.. podlaczylem zgodnie z oznaczeniami starej manetki czego tam moze brakowac? wczesniej byla manetka z inna kostka

slyszalem ze miales taki sam problem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luki ja widzę że ten temat już po malu zabiera angielski orszak... Najpierw zdziwienie wielu że nikt już nie zakłada liczników a jak już się znają chętni do tego to nikt niechce odpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUDI A4 B5 LICZNIK ZEGAR 8D0919861A (3005725579) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

macie anielskie orszaki swoje a3 ;P

UK-NSI ori bez grzebania na pamieci 93c56

PYTANIE

czy ktos comanderem zczytywal pin z tego?

commander tego nie ruszy tylko wylut i na programator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponawiam pytanie majstry podlaczylem manetke od avanta wszystko pieknie ladnie kierunki dzialaja ale wycieraczki dzialaja tylko na 2 i 3 biegu czasowe w ogole nie chodza jak podciagam manetke do siebie zeby plyn poszedl to plyn idzie ale wycieraczki sie zatrzymuja jak tylko manetke puszcze.. to samo jak w dol podciagam.. podlaczylem zgodnie z oznaczeniami starej manetki czego tam moze brakowac? wczesniej byla manetka z inna kostka

slyszalem ze miales taki sam problem..

manetkę masz przed liftową czy poliftową??? od wycieraczek???

jak wrócę do domu z w-wy to zerknę czy w notatkach paierowych nie mam czegoś rozpisane.. bo ja jak zakładałem poliftową manetkę to siedziałem z miernikiem i sprawdzałem co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUDI A4 B5 LICZNIK ZEGAR 8D0919861A (3005725579) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

macie anielskie orszaki swoje a3 ;P

UK-NSI ori bez grzebania na pamieci 93c56

PYTANIE

czy ktos comanderem zczytywal pin z tego?

commander tego nie ruszy tylko wylut i na programator.

:kwasny::facepalm:

ciekawe czy klipsem pomiarowym bym ruszyl dziada :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...