dzienciol Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 CA w drzwiach raczej nie , jest duże radio symphony ori audi , ale działało do wczoraj po podpięciu vaga do auta wywaliło mi radio i weszło w tryb SAFE a nie mam kodu ale to tak apropo Co do FISu mam nadzieję że jest tak jak mówicie , w sumie strasznie mi to potrzebne nie jest ale bałem się że znów wpakowałem się na mine . Pzdr !
maq Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam ponownie Panowie Pytanko mam. Czy w pełnym fisie to normalne zachowanie ? Mianowicie w moim starym jager miałem tak, że jak mi wywyaliło błąd abs to oprócz kontrolki wywalało na wyświetlacz czerwone (!) i piszczało buzerem ( chyab trzy razy ). Miałem ostatnio problem z czujnikiem i zauważyłem że w tym full fis zapala się tylko żółta kontrola i koniec. Dodatkowo w tych zegarach co mam nie pali mi się kontrolka od oil sensor ( ostatnio jak zmieniałem termostat to zalałem niechcący skubańca i mi czasem nie stykał. Na jagerze od razu wywalało komunikat na żółto a na vdo tylko spada wskazówka temp oleju i potem jest błąd na vagu. Pytam bo ogólnie zastanawiam się czy w razie czego zadziała mi ostrzeżenie o niskim stanie oleju. raczej nie, chyba źle pociągnąłeś jakiegoś druta... szyba ale co raczej nie ... ja nie ciągnąłem akurat drutów do tego licznika. Oil sensor miałem. Temperatura oleju też działała od razu bez dokładania kabli. ABS świeci jak ma błąd ale tylko żółta kontrola bez czerwonego ostrzeżenia na fisie. O jakich drutach myślisz ??
kaju Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 O jakich drutach myślisz ?? Stary - lepiej nie wchodź z nim w takie dyskusje
xxxSzYbAxxx Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam ponownie Panowie Pytanko mam. Czy w pełnym fisie to normalne zachowanie ? Mianowicie w moim starym jager miałem tak, że jak mi wywyaliło błąd abs to oprócz kontrolki wywalało na wyświetlacz czerwone (!) i piszczało buzerem ( chyab trzy razy ). Miałem ostatnio problem z czujnikiem i zauważyłem że w tym full fis zapala się tylko żółta kontrola i koniec. Dodatkowo w tych zegarach co mam nie pali mi się kontrolka od oil sensor ( ostatnio jak zmieniałem termostat to zalałem niechcący skubańca i mi czasem nie stykał. Na jagerze od razu wywalało komunikat na żółto a na vdo tylko spada wskazówka temp oleju i potem jest błąd na vagu. Pytam bo ogólnie zastanawiam się czy w razie czego zadziała mi ostrzeżenie o niskim stanie oleju. raczej nie, chyba źle pociągnąłeś jakiegoś druta... szyba ale co raczej nie ... ja nie ciągnąłem akurat drutów do tego licznika. Oil sensor miałem. Temperatura oleju też działała od razu bez dokładania kabli. ABS świeci jak ma błąd ale tylko żółta kontrola bez czerwonego ostrzeżenia na fisie. O jakich drutach myślisz ?? myślałem że miałeś licznik z analogowym zegarkiem, wsadziłeś z cyfrowym i nie pociągnąłeś druta, znaczy nie pozamieniałeś drutów O jakich drutach myślisz ?? Stary - lepiej nie wchodź z nim w takie dyskusje Ty coś wiesz już na ten temat niee?
grippen Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 kuźwa a jednak airbag się żarzy ale zauważyłem że na włączonym zapłonie się nie zaświeca więc kurcze nie wiem co jest. Mam pytanie czy mogę wywalić tą diode i w miejsce tej diody przylutować żarówkę nie uwali się licznik przez takie coś i czy po takim zabiegu będzie wszystko ok z poduszką czy jak
xxxSzYbAxxx Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 kuźwa a jednak airbag się żarzy ale zauważyłem że na włączonym zapłonie się nie zaświeca więc kurcze nie wiem co jest. Mam pytanie czy mogę wywalić tą diode i w miejsce tej diody przylutować żarówkę nie uwali się licznik przez takie coś i czy po takim zabiegu będzie wszystko ok z poduszką czy jak albo robisz cyrk z odlutowaniem jednej nogi etc, albo zrób sobie osobny układ na airbaga
grippen Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 możesz jaśniej bardziej czyli nie mogę wy***ać diody i przylutować w jej miejsce żaróweczkę a co masz na myśli to żeby zrobić osobny układ osobny układ
xxxSzYbAxxx Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 możesz jaśniej bardziej czyli nie mogę wy***ać diody i przylutować w jej miejsce żaróweczkę a co masz na myśli to żeby zrobić osobny układ osobny układ tzn ja jak robiłem u siebie to jeszcze nikt nie wpadł na pomysł z tym odlutowaniem jednej nogi dorobieniu jakiegoś drucika i połączeniu tego wszystkiego w jedno... ja zrobiłem tak, że to stare rozwiązanie na żarówce wyrzuciłem poza licznik.. pin od airbaga i mase dałem na osobną żarówkę i sobie wisi koło bezpieczników ładnie umocowana
grippen Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 a gdybym zrobił tak że całkowicie usunąłbym diode z licznika i wlutował w jej miejsce normalną żarówkę to wydaje mi się że już powinno być ok tak czy źle myślę
xxxSzYbAxxx Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 a gdybym zrobił tak że całkowicie usunąłbym diode z licznika i wlutował w jej miejsce normalną żarówkę to wydaje mi się że już powinno być ok tak czy źle myślę tego Ci nie powiem musiałbyś sam spróbować... czy to nie spowoduje tylko upalenia czegoś...
grippen Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 aha czyli mogło by coś upalić hmmm no to chyba nie będę ryzykował tylko myślałem że to na takiej zasadzie działa. Kuźwa to teraz nie pamiętam które to były kabelki od tego airbaga kurcze myślałem że da rade tak zrobić ten myk z żarówką zamiast diody i będzie banglać szyba pamiętasz jakie to były kabelki a kontrolka ci normalnie w zegarach chodzi
xxxSzYbAxxx Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 aha czyli mogło by coś upalić hmmm no to chyba nie będę ryzykował tylko myślałem że to na takiej zasadzie działa. Kuźwa to teraz nie pamiętam które to były kabelki od tego airbaga kurcze myślałem że da rade tak zrobić ten myk z żarówką zamiast diody i będzie banglaćszyba pamiętasz jakie to były kabelki a kontrolka ci normalnie w zegarach chodzi kontrolka w zegarach jest "martwa" zastępuję ją żaróweczka poza zegarami, wiesz co musisz rzucić okiem w rozpiskę, tam będzie bo ja już nie pamiętam jak to tam wyglądało...
grippen Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 wychodzi na to że pin 10 w zielonej kostce i mówisz żeby zrobić tak że mase dać na żarówkę i ten pin 10 tez na żarówkę, a noge diody odlutować
bediks Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Coś mi świta ze ktoś całkiem nie dawno zamieniał diodę na żarówkę i ...... no wlasnie z licznika fajna ozdoba na segment zostala:grin: ---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ---------- Dzienciol odpowiedz mi na pytania które wyżej zadałem
grippen Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Coś mi świta ze ktoś całkiem nie dawno zamieniał diodę na żarówkę i ...... no wlasnie z licznika fajna ozdoba na segment zostala:grin:---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ---------- Dzienciol odpowiedz mi na pytania które wyżej zadałem no nie pier**l że po takim zabiegu licznik kaput i DEF sie wyświetli no to może jednak lepiej zaślepić a ciekaw jestem jakby to immo zrobić jakby odlutować noge też sie uj***e
maq Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam ponownie Panowie Pytanko mam. Czy w pełnym fisie to normalne zachowanie ? Mianowicie w moim starym jager miałem tak, że jak mi wywyaliło błąd abs to oprócz kontrolki wywalało na wyświetlacz czerwone (!) i piszczało buzerem ( chyab trzy razy ). Miałem ostatnio problem z czujnikiem i zauważyłem że w tym full fis zapala się tylko żółta kontrola i koniec. Dodatkowo w tych zegarach co mam nie pali mi się kontrolka od oil sensor ( ostatnio jak zmieniałem termostat to zalałem niechcący skubańca i mi czasem nie stykał. Na jagerze od razu wywalało komunikat na żółto a na vdo tylko spada wskazówka temp oleju i potem jest błąd na vagu. Pytam bo ogólnie zastanawiam się czy w razie czego zadziała mi ostrzeżenie o niskim stanie oleju. raczej nie, chyba źle pociągnąłeś jakiegoś druta... szyba ale co raczej nie ... ja nie ciągnąłem akurat drutów do tego licznika. Oil sensor miałem. Temperatura oleju też działała od razu bez dokładania kabli. ABS świeci jak ma błąd ale tylko żółta kontrola bez czerwonego ostrzeżenia na fisie. O jakich drutach myślisz ?? myślałem że miałeś licznik z analogowym zegarkiem, wsadziłeś z cyfrowym i nie pociągnąłeś druta, znaczy nie pozamieniałeś drutów O jakich drutach myślisz ?? Stary - lepiej nie wchodź z nim w takie dyskusje Ty coś wiesz już na ten temat niee? Szyba ale tak poważnie: możesz coś konkretniej. Masz na myśli tan ABS czy czujnik oleju? Z tego co wiem pinout w licznikach 1/2 fis i full fis jest taki sam więc chyba nie trzeba nic zamieniać. Czytałem tutaj że są liczniki, które nie wywalają błędu tzn " alladyna" jeśli czujnik nie jest podpięty. Zastanawia mnie tylko czy ostrzeżenie zadziała o niskim stanie. Za dużo mam jeszcze do wymiaany oleju żeby to sprawdzić : )
bediks Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Grippen nie pamiętam dokładnie co tak chodziło ale chyba nawet def się nie wyświetlał tylko zero reakcji
grippen Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 to faktycznie a ciekaw jestem co z kontrolką immo przylutować osobno kabelek czy też coś się może uj***ć żebym wiedział na 100 % że ktoś tak już zrobił i jest ok to było by elegancko a tu kicha ---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:30 ---------- chciałem zrobić fajnego tutoriala z fotkami
xxxSzYbAxxx Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Coś mi świta ze ktoś całkiem nie dawno zamieniał diodę na żarówkę i ...... no wlasnie z licznika fajna ozdoba na segment zostala:grin:---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ---------- Dzienciol odpowiedz mi na pytania które wyżej zadałem no nie pier**l że po takim zabiegu licznik kaput i DEF sie wyświetli no to może jednak lepiej zaślepić a ciekaw jestem jakby to immo zrobić jakby odlutować noge też sie uj***e jak odlutujesz noge dociagniesz pod ta noge druta polutujesz i podepniesz do pinu 10 podobno działa ale ja nie wypowiadam się bo nie praktykowalem... ---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 13:38 ---------- Witam ponownie Panowie Pytanko mam. Czy w pełnym fisie to normalne zachowanie ? Mianowicie w moim starym jager miałem tak, że jak mi wywyaliło błąd abs to oprócz kontrolki wywalało na wyświetlacz czerwone (!) i piszczało buzerem ( chyab trzy razy ). Miałem ostatnio problem z czujnikiem i zauważyłem że w tym full fis zapala się tylko żółta kontrola i koniec. Dodatkowo w tych zegarach co mam nie pali mi się kontrolka od oil sensor ( ostatnio jak zmieniałem termostat to zalałem niechcący skubańca i mi czasem nie stykał. Na jagerze od razu wywalało komunikat na żółto a na vdo tylko spada wskazówka temp oleju i potem jest błąd na vagu. Pytam bo ogólnie zastanawiam się czy w razie czego zadziała mi ostrzeżenie o niskim stanie oleju. raczej nie, chyba źle pociągnąłeś jakiegoś druta... szyba ale co raczej nie ... ja nie ciągnąłem akurat drutów do tego licznika. Oil sensor miałem. Temperatura oleju też działała od razu bez dokładania kabli. ABS świeci jak ma błąd ale tylko żółta kontrola bez czerwonego ostrzeżenia na fisie. O jakich drutach myślisz ?? myślałem że miałeś licznik z analogowym zegarkiem, wsadziłeś z cyfrowym i nie pociągnąłeś druta, znaczy nie pozamieniałeś drutów O jakich drutach myślisz ?? Stary - lepiej nie wchodź z nim w takie dyskusje Ty coś wiesz już na ten temat niee? Szyba ale tak poważnie: możesz coś konkretniej. Masz na myśli tan ABS czy czujnik oleju? Z tego co wiem pinout w licznikach 1/2 fis i full fis jest taki sam więc chyba nie trzeba nic zamieniać. Czytałem tutaj że są liczniki, które nie wywalają błędu tzn " alladyna" jeśli czujnik nie jest podpięty. Zastanawia mnie tylko czy ostrzeżenie zadziała o niskim stanie. Za dużo mam jeszcze do wymiaany oleju żeby to sprawdzić : ) przy wyskoczeniu absu musi wyskoczyć ((!)) na fisie, sprawdź czy nie poluzował się drut od hamulców. Jaki masz licznik z fisem? od a6 czy a4? Niektóre podobno nie wywalają alladyna ale to jedna na milion prawie... a czujnik masz gdzie w podstawie filtra czy w misce?
maq Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Licznik z a4 z oznaczeniem TX na końcu. Czujniki z tego co pamiętam mam dwa. W podstawie i w misce. Pin od abs jest jeden to jak by się poluzował to by nie wywalało w ogóle ostrzeżenia ( chyba że jeszcze po can dostaje jakieś info )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się