misiek547 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 A jak byś się połączył w czerwone lampki w drzwiach. Z tego co zauważyłem każda odpala się osobno Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
bediks Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 To też jest rozwiązanie z tymi lampkami , bo ktoś juz sięe tylko wlutowywal tylko w przewody i tak jak piszesz zwara taka była ze otwarcie jakichkolwiek drzwi pokazywało wszystkie , i dlatego trzeba przeciąć
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 A jak byś się połączył w czerwone lampki w drzwiach. Z tego co zauważyłem każda odpala się osobno Ale to jest sprawdzona propozycja? Bo nie przecinając tamtych przewodów najprawdopodobniej dalej po otwarciu którychkolwiek drzwi pokaże się na FISie tylko jako otwarte kierowcy tak jak to teraz mam w 1/2FIS. Ew. pokaże się otwarte kierowcy + dane.
misiek547 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Nie sprawdzałem tego jeszcze ale wydaje mi się ze to może zadziałać Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 hehe, przejechałem schemat i hmm, światła czerwone odpalane są bezpośrednio w drzwiach. Wyłącznik jest w drzwiach i lampki też, więc aby zrobić tak, że podłączamy się do masy lampki czerwonej to trzeba by było jechać z drzwi. To już wolę kostki w nogach. Zwłaszcza, że zarówno w brązowej jak i czarnej są prawie te same kable.
bediks Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Jak to podłączysz to zrób fotę z oznaczeniami który kabel w kostce które drzwi
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Ok, pokonałem falę... Sprawa wygląda tak. Po przełożeniu kabli na starym liczniku jest problem ponieważ nie działa oświetlenie nóg i kabinowe no i oczywiście nie pokazuje otwarcia na 1/2FISie. Oczywiście wszystko zaczyna działać jak należy zaraz po wstawieniu pełnego FISa. Oczywiście mam licznik z angola jeszcze bez zmienionego kodowania itd, więc jak otworzymy drzwi kierowcy to FIS pokaże otwarte prawe i po otwarciu pasażera FIS pokazuje lewe. Bagażnik też działa, nie działa sygnalizowanie otwartej maski, ale nie wiem czy powinna być, wcześniej nie miałem. Z tył tego problemu nie ma ponieważ na rozpisce PINów do wtyczek jest wprost napisane: drzwi kierowcy i pasażera, więc pokazuje zależnie od kodowania, no i mamy PINy drzwi lewe tył i drzwi prawe tył, więc tutaj lewe zostaje lewe ... A więc PINY czarnej kostki w nogach pasażera T15a: Czarna wtyczka składa się z dwóch części. 3 pinowej z dużymi konektorami i jednym kablem czerwono-niebieskim 1,5mm^. On idzie od jakiegoś bezpiecznika 15A do pompki centralnego. Oraz drugiej z małymi pinami. Jest ich 15. Rozkładamy i bierzemy się za 15 pinową część. PINy 1-8 od prawej: PINy 9-15 od lewej: Rozpiska PINów: Tak mniej, więcej, ważne, że te co trzeba mam rozszyfrowane. ZV to pompka. Szczegółowo co i gdzie jest w książce. 1. PUSTY 2. RO 0,35mm^ - od stacyjki 3. PUSTY 4. PUSTY - a ja mam BR/RO cholera wie gdzie idący 5. SW/WS 0,5mm^ - ZV T20/2 - światła awaryjne 6. PUSTY 7. BR/WS 0,5mm^ - ZV T10/6 - PUSTY 8. SW/BL 0,5/0,35mm^ - do bezpiecznika 6 9. BR/GE 0,35/0,5mm^ - do światła lewego w nogach 10. GR/RO 0,5mm^ - Nogi oba światła 11. BR/WS 0,35/0,35mm^ - PASAŻER 12. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ PRAWY 13. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ LEWY 14. BR/WS 0,35/0,35mm^ - ZV T16/7 15. BR/WS 0,35/0,35mm^ - MASKA Nas interesują PINY 11, 12 i 13. Jak ktoś ogarnie czy maska działa i czy to kwestia kodowania czy czego to będę wdzięczny. Na poniższym zdjęciu widać kabel 6 żyłowy w szarej izolacji idący od szarej kostki. 3 żyły wyprowadziłem przy radiu dla informacji z RDS na FIS. 3 żyły pozostałe poszły do nóg pasażera. I teraz tak. Ja potrzebuję jeszcze jakiś czas pojeździć na 1/2FISie, więc nie mogłem lutować na stałe wszystkiego. Z czarnej wtyczki wyjąłem piny i zarobiłem wtyczkę. Z szarego kabla moje nowe przewody też zarobiłem wtyczką identyczną jak przy tych przewodach co były. W kostkę czarną wsadziłem 3 krótkie przewody, które zakończyłem wtyczką pasującą w obie w/w. Jak już będę miał pełny FIS to przełożę wtyczkę a na razie jest podłączone na starych kablach.
kaju Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Maska nie działa i nie zadziała. Dopiero dostępne w licznikach B6/C6. B5/C5 tego nie obsługuje
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Maska nie działa i nie zadziała. Dopiero dostępne w licznikach B6/C6. B5/C5 tego nie obsługuje Ja mam A4/B5 MY2000. W rozpisce pinów widzę ZIELONA pin25 - BONNET - MASKA W dodatku mam w tej kostce brązowo/biały przewód w pinie 25. Jak zajrzałem pod maskę to mam takie coś przy zamku maski: Będzie mi to bardzo obojętne czy to zadziała chociaż fajna kontrolka aby nie jechać z otwartą
Marcin6 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Czyli podsumowując, te piny które nas interesują, notabene chyba każdy z nas już do nich doszedł, trzeba wyciągnąć z tej wtyczki i przylutować do nich kable do licznika? A co z kablami które idą od nich do gniazda? Gdzie one potem biegną? Co się stanie jak ich nie będzie dalej?
kaju Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Tak, zgadza się. Jest to połączenie licznika z maską, ale jest to czujnik jakby to powiedzieć szybkiego usunięcia błędu/komunikatu z FISa. Jak Ci wyskoczy OIL MIN (na przykład), to podnosisz maskę na 3-5 sekund, zamykasz i błędu na FISie już nie masz. Na tej zasadzie to działa
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Czyli podsumowując, te piny które nas interesują, notabene chyba każdy z nas już do nich doszedł, trzeba wyciągnąć z tej wtyczki i przylutować do nich kable do licznika?A co z kablami które idą od nich do gniazda? Gdzie one potem biegną? Co się stanie jak ich nie będzie dalej? Nic się nie stanie. One są połączone później gdzieś w wiązce i idą do licznika do wejścia "ALL DOORS", więc zaizolować i zostawić. Znaczy tak. Te co wchodzą w kostkę wyciągamy, izolujemy i zostawiamy wolne. Kablami z licznika wpinamy się zamiast tamtych. Tak, zgadza się. Jest to połączenie licznika z maską, ale jest to czujnik jakby to powiedzieć szybkiego usunięcia błędu/komunikatu z FISa. Jak Ci wyskoczy OIL MIN (na przykład), to podnosisz maskę na 3-5 sekund, zamykasz i błędu na FISie już nie masz. Na tej zasadzie to działa Aha, LOL Ja mam A4/B5 MY2000. W rozpisce pinów widzę ZIELONA pin25 - BONNET - MASKA W dodatku mam w tej kostce brązowo/biały przewód w pinie 25. Strona 364 w schematach: 1) Wychodzimy z licznika NIEBIESKA PIN T32a/25 dalej do 2) T15a/15 - czyli brązowo-biały przewód - 15 PIN w tej 15-pinowej czarnej kostce w prawym słupku. Dalej: 3) ZV - pin T12/4 - Styk maski/DWA* Jak zajrzałem pod maskę to mam takie coś przy zamku maski: Będzie mi to bardzo obojętne czy to zadziała chociaż fajna kontrolka aby nie jechać z otwartą ---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 20:13 ---------- Kurcza, nieoganiam, edytuję jeden post a wpisał się on w inny. LOL
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Nie zauważyłem, że odpowiadałem w dwóch różnych kartach na dwa inne posty. Tak to jest jak się ma tego na otwieranie. ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- Zastanawiam się czy nie można by było wpiąć się np. w sygnalizowanie kierunkowskazów przyczepki masą z maski, nawet dodatkowej stykówki aby mieć nad tym kontrolę
kaju Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 kaju czym teraz jezdzisz poka poka, Samochodem
Marcin6 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Nic się nie stanie. One są połączone później gdzieś w wiązce i idą do licznika do wejścia "ALL DOORS", więc zaizolować i zostawić. Znaczy tak. Te co wchodzą w kostkę wyciągamy, izolujemy i zostawiamy wolne. Kablami z licznika wpinamy się zamiast tamtych. Czyli sygnał idzie od gniazda do wtyczki, tak? To już wszystko wiem Nawet chyba mam takie piny do kostki to będzie wyglądać pro Tak mi się też przypomina jak to samemu mierzyłem miernikiem, ale potwierdź proszę. soulmaster3m, niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi za tą motywację do tego tematu
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Nic się nie stanie. One są połączone później gdzieś w wiązce i idą do licznika do wejścia "ALL DOORS", więc zaizolować i zostawić. Znaczy tak. Te co wchodzą w kostkę wyciągamy, izolujemy i zostawiamy wolne. Kablami z licznika wpinamy się zamiast tamtych. Czyli sygnał idzie od gniazda do wtyczki, tak? To już wszystko wiem Nawet chyba mam takie piny do kostki to będzie wyglądać pro Tak mi się też przypomina jak to samemu mierzyłem miernikiem, ale potwierdź proszę. soulmaster3m, niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi za tą motywację do tego tematu Ja to palcem po schemacie sprawdzałem i się zgadzają rysunki z tym co jest w rzeczywistości. Strona 375. Piny T15a/11, T15a/12, T15a/13, T15a/14 są połączone i idą w różne miejsca, ale na bank w ALL DOORS i to są te kable co je wyciągasz wraz z wtyczką, więc je izolujesz i zostawiasz. Te co zostają w tej kratce z kostkami co to ich nie wyciągniesz to one zostają i to w nie się wpinasz tymi pinami od FIS. W sumie to mam kilka PINów wolnych 1) Niebieska - 14. - zawieszenie samopoziomujące. 2) Niebieska - 16. - kierunki przyczepki. 3) Niebieska - 32. - ECP/TCS 4) Zielona - 27. - Pasy bezpieczeństwa 5) Zielona - 31. - Selection range
Marcin6 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 soulmaster3m, jeszcze jedno, jakby Ci się fest nudziło, to byś mógł znaleźć kabelek, który sprawia że po otwarciu zamków pilotem (kluczykiem też) światło się robi w kabinie Można by wtedy fajny Leaving Home zrobić na fabrycznych pomysłach
kaju Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 W sumie to mam kilka PINów wolnych1) Niebieska - 14. - zawieszenie samopoziomujące. - tylko C5 allroad 2) Niebieska - 16. - kierunki przyczepki. - auto z hakiem 3) Niebieska - 32. - ECP/TCS - ni znaju 4) Zielona - 27. - Pasy bezpieczeństwa - nie wiem, czy w B5 było to montowane 5) Zielona - 31. - Selection range - ni znaju Mniej więcej tak to wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się