Kraker Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Witam. Może się powtarzam, ale temat jest wielki więc pytam. Jakie są komunikaty w FIS'ie przed liftem? Czy jest kontrolka otwartych drzwi? Jaki powinien być kolor komunikatów? Ja mam wszystko na pomarańczowo. Inny wyświetlacz? Załączam foto, na żywo to pomarańcz.
bediks Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Nie nie masz kontrolki otwartych drzwi Wciśnij dwukrotnie lewe pokrętło na liczniku i zaczną Ci się pokazywać większość kontrolek
Kraker Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Nie nie masz kontrolki otwartych drzwiWciśnij dwukrotnie lewe pokrętło na liczniku i zaczną Ci się pokazywać większość kontrolek Dzięki za odpowiedź. A ten kolor wyświetlacza to norma, takie Fis'y się zdarzają?
fanthomas18 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Mam pytanie odnośnie swoich zegarów, tzn, podświetlenie zegarów zapala się po włączeniu zapłonu- na starych zegarach zapalało się przy włączeniu świateł pozycyjnych, przy wciśnięciu "reset" gaśnie mi całe podświetlenie zegarów, łącznie z fisem, da radę w przedlifcie zrobić tak, aby podświetlenie zegarów włączało się po zapaleniu świateł pozycyjnych? A przy wciśnięciu "reset" gasł tylko sam fis? Ogólnie mam też problem z podświetleniem zegarów, jest bardzo słabe (pokrętłem ustawione na max) rozjaśnia się dopiero po zapaleniu lampki podsufitki po zgaszeniu znowu jest słabsze:kwasny: Ten problem był już poruszany, ale nie rozwiązany:kwasny: Była mowa o jakimś czujniku światła w zegarach czy coś w tym stylu, da radę oszukać jakoś ten czujnik, żeby podświetlenie nie reagowało na zapalanie/gaszenie lampki podsufitki? Mam przedlifta i zegary z fisem też z przedlifta
xxxSzYbAxxx Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Mam pytanie odnośnie swoich zegarów, tzn, podświetlenie zegarów zapala się po włączeniu zapłonu- na starych zegarach zapalało się przy włączeniu świateł pozycyjnych, przy wciśnięciu "reset" gaśnie mi całe podświetlenie zegarów, łącznie z fisem, da radę w przedlifcie zrobić tak, aby podświetlenie zegarów włączało się po zapaleniu świateł pozycyjnych? A przy wciśnięciu "reset" gasł tylko sam fis? Ogólnie mam też problem z podświetleniem zegarów, jest bardzo słabe (pokrętłem ustawione na max) rozjaśnia się dopiero po zapaleniu lampki podsufitki po zgaszeniu znowu jest słabsze:kwasny: Ten problem był już poruszany, ale nie rozwiązany:kwasny: Była mowa o jakimś czujniku światła w zegarach czy coś w tym stylu, da radę oszukać jakoś ten czujnik, żeby podświetlenie nie reagowało na zapalanie/gaszenie lampki podsufitki? Mam przedlifta i zegary z fisem też z przedlifta masz coś namieszane w pinoucie, podłącz podswietlenie do włącznika świateł. Co do diody, trzeba rozebrać licznik i na górnej nodze i dolnej z prawej strony diody zrobić zworkę i problem z przygasaniem zegarów znika. ---------- Post dopisany at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany at 16:55 ---------- Nie nie masz kontrolki otwartych drzwiWciśnij dwukrotnie lewe pokrętło na liczniku i zaczną Ci się pokazywać większość kontrolek Dzięki za odpowiedź. A ten kolor wyświetlacza to norma, takie Fis'y się zdarzają? po prostu wiek chyba sprawił że kolor jest taki a nie inny grunt że linie nie znikają i jest 100% czytelny.
fanthomas18 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Mam pytanie odnośnie swoich zegarów, tzn, podświetlenie zegarów zapala się po włączeniu zapłonu- na starych zegarach zapalało się przy włączeniu świateł pozycyjnych, przy wciśnięciu "reset" gaśnie mi całe podświetlenie zegarów, łącznie z fisem, da radę w przedlifcie zrobić tak, aby podświetlenie zegarów włączało się po zapaleniu świateł pozycyjnych? A przy wciśnięciu "reset" gasł tylko sam fis? Ogólnie mam też problem z podświetleniem zegarów, jest bardzo słabe (pokrętłem ustawione na max) rozjaśnia się dopiero po zapaleniu lampki podsufitki po zgaszeniu znowu jest słabsze:kwasny: Ten problem był już poruszany, ale nie rozwiązany:kwasny: Była mowa o jakimś czujniku światła w zegarach czy coś w tym stylu, da radę oszukać jakoś ten czujnik, żeby podświetlenie nie reagowało na zapalanie/gaszenie lampki podsufitki? Mam przedlifta i zegary z fisem też z przedlifta masz coś namieszane w pinoucie, podłącz podswietlenie do włącznika świateł. Co do diody, trzeba rozebrać licznik i na górnej nodze i dolnej z prawej strony diody zrobić zworkę i problem z przygasaniem zegarów znika. Co masz na myśli mówiąc "górnej i dolnej nodze"? A co do podłączenia to jak to podłączyć? Tzn chodzi mi o to, czy któryś kabel z kostek zasilających licznika odpowiada za podświetlenie? To bym go przeciął i podłączył sobie pod włącznik świateł ---------- Post dopisany at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ---------- Jakbyś miał fotkę jakąś tych "nóg":wink:
kaszi6 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Też przymierzam się do zmiany przełącznika wycieraczek (mam ten bez możliwości sterowania fisem). Znacie może kogoś z Wrocławia kto by się tergo podjął?. Przełącznik zamontuję sam. Chodzi mi tylko o osobę która jest w stanie go zakodować. Z góry dzięki za info
bediks Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 cwiara kolejny klient ---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ---------- szyba powiem Ci w sumie ze gdyby panel od radia byl w lepszym stanie to juz bym za te 300 wzial , nowy panel 150 zł kosztuje dlatego narazie sie oporuje przed zakupem
Hesik Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Kaju probowal mi juz pomoc ale sie nie udalo jest jeszcze jakis magik co by mial pomysl jak ozywic obrotek z a6 z cyfrowym zegarkiem w przedliftowym a4? i czy ktos wie ktory pin w czujniku oleju w misce to plus minus i sygnal? Wyslane z mojego audi za pomoca wydechu TypeR
xxxSzYbAxxx Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Kaju probowal mi juz pomoc ale sie nie udalo jest jeszcze jakis magik co by mial pomysl jak ozywic obrotek z a6 z cyfrowym zegarkiem w przedliftowym a4? i czy ktos wie ktory pin w czujniku oleju w misce to plus minus i sygnal?Wyslane z mojego audi za pomoca wydechu TypeR kodowanie na 60 kanale na 1024? jaki numer ma licznik? 930M końcówka? ---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ---------- cwiara kolejny klient ---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ---------- szyba powiem Ci w sumie ze gdyby panel od radia byl w lepszym stanie to juz bym za te 300 wzial , nowy panel 150 zł kosztuje dlatego narazie sie oporuje przed zakupem same przysiski znajdz bo one są zajechane a ogólnie wszystko inne ok, no i przede wszystkim jest sprawne potencjometry nie szaleją
arre Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Bediks nie mam kanalu 50 w liczniku wiec myk z vinem nie mozliwy
Gość cwiara Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Bediks nie mam kanalu 50 w liczniku wiec myk z vinem nie mozliwy Ale zalogowales sie najpierw pinem? Sent from my iPhone5 using Tapatalk
arre Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Bediks nie mam kanalu 50 w liczniku wiec myk z vinem nie mozliwy Ale zalogowales sie najpierw pinem? Sent from my iPhone5 using Tapatalk Jak by to Kaju napisal: A JAK
bediks Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 a powiedzcie to za powiedzenie ze zajebal jak ktos tam w koper bo mi sie gdzies przewinelo ---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ---------- aaa jak mefju w koper ale dlaczego :decayed:
arre Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 qr** kto mi wyjasni o co kaman z tym oil min co 100km? rozne wsady i dalej d*pa i kiego h..ja sa te kropki przed vinem?
Gość cwiara Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 a powiedzcie to za powiedzenie ze zajebal jak ktos tam w koper bo mi sie gdzies przewinelo ---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ---------- aaa jak mefju w koper ale dlaczego :decayed: trzeba bylo byc na zlocie a dokladniej piatek u karola sam bys widzial Sent from my iPhone5 using Tapatalk
Hesik Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Kaju probowal mi juz pomoc ale sie nie udalo jest jeszcze jakis magik co by mial pomysl jak ozywic obrotek z a6 z cyfrowym zegarkiem w przedliftowym a4? i czy ktos wie ktory pin w czujniku oleju w misce to plus minus i sygnal?Wyslane z mojego audi za pomoca wydechu TypeR kodowanie na 60 kanale na 1024? jaki numer ma licznik? 930M końcówka? ---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ---------- cwiara kolejny klient ---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ---------- szyba powiem Ci w sumie ze gdyby panel od radia byl w lepszym stanie to juz bym za te 300 wzial , nowy panel 150 zł kosztuje dlatego narazie sie oporuje przed zakupem same przysiski znajdz bo one są zajechane a ogólnie wszystko inne ok, no i przede wszystkim jest sprawne potencjometry nie szaleją Tak na 60 jest 1024 bylo juz zmieniane na 1025 i na 0, a nr licznika jutro wkleje bo nie mam dostepu do auta Wyslane z mojego audi za pomoca wydechu TypeR
bediks Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 No bo mefju to wiem ze to whyme ale proszę a najlepiej jakas fotę pokazać Arre a temp Ci dalej nie działa ?
arre Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Nie dziala temp oleju i ten oli min co 100km wywala :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się