Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Labiel

Wez to jakos organoleptycznie rozpisz.

W koncu mozna by obalic ze polift do przedlifta jest BLE :D

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sory ale jestem po kilku piwkach :naughty: Jeśli chodzi o manetkę to ja wrzucałem do siebie (auto z 95 roku) całą manetkę z polifta z 2000 roku. Jeśli chodzi o wycieraczki to tam jest dodatkowa funkcja wycieraczek czasowych. Jest od tego osobny przekaźnik. Ale nie miałem czasu się z tym bawić więc póki co podłączyłem wsio bez tego. Na starej manetce jak i na nowej każdy pin był opisane. Jakieś tam 58B i tak dalej (potrzebna jest oczywiście kostka ale i bez tego można się obejść). A więc po kolei łączyłem kable - kabel ze starej manetki pod ten sam pin w nowej. Ostatecznie został jeden kabel którego w nowej kostce od nowej manetki nie był. I bez tego kabla faktycznie tak jest że wycieraczki stają. Ale.... ale dany pin w samej manetce jest! Dałem więc tylko złącze w nową kostkę w odpowiednim miejscu i podłączyłem kabel który mi został i wszystko działa jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, wczoraj jechałem trasą Wawa-Poznań i przed startem pokasowałem sobie wszystkie średnie wartości na fisie i po ponad 2godzinach jazdy na fisie pokazało mi się "2:00h" jako czas jazdy i mrugało, jak wracałem to tak samo tylko 4:00h, to jest jakaś oznaka żeby w trasie po 2h przerwę zrobić? Tak mnie to zaciekawiło:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mały problem ostatnio zmienialiśmy z kolegą bidzio1 licznik w moim przedlifcie na licznik poliftowy . Z racji iż kolega ma licznik z A6 i zmieniał go sobie sam(też do przedlifta) to tak samo nie było problemów przy wsadzeniu z A4Lift . Ale przejdzmy do rzeczy

Po zmianie licznika znikło ładowanie aku :o w sensie że po odpaleniu auta ładowanie jest tylko na 12V i dopiero jak dodałęm gazu na 1500/2000tyś obrotów to ładowanie wskakiwało na 14.2V . Uznałem że jest to wina alternatora i regulatora napięcia gdyż w ostatnich dniach to ładowanie spadało do 13V . 3 Dni temu robiłem regeneracje alternatora ( nowe łożyska i regulator napięcia niestety nie oryginał gdyż do przedlifta Boscha jest nie do dostania :o )I teraz pojawił się problem i to bardzo duży . Po odpaleniu wciąż nie ma ładowania i musze jebnać zimnego TDI na 3000 obrotów żeby ładowanie wskoczyło :facepalm:

I tak się zastanawiam czy w liczniku poliftowym przypadkiem nie idzie wzbudzenie alternatora/ładowania po liczniku . Na starym liczniku jak jeszcze u mnie siedział to miałem sytuacje że jeździłem tydzień bez niego i padł mi akumulator .

Regulator napięcia wygląda tak : VR-B235 VOLTAGE REGULATOR FOR BOSCH ALTERNATOR AUDI VW 1197311511 1 197 311 511 | eBay

I do niego wchodzi kostka jednopinowa i tak mi się wydaje że to jest od wzbudzenia .

MIał ktoś coś takiego po zmianie licznika na polift?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po zmianie liczników nie miałem żadnego problemu z ładowaniem. Wydaje mi się że liczniki nie mają chyba tutaj nic do rzeczy. Poziom ładowanie licznik bierze z instalacji. Kontrolka zapala się kiedy ten poziom spada poniżej jakiegoś minimum i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem bo kurde po nożnym wzbudzeniu ładowanie już mam . Tylko to głupie wzbudzenie i tu jest problem a raczej jest jakieś wzbudzenie od licznika bo jak jeździłęm bez niego to aku mi wyładowało do cna a na zdrowy umysł co ma licznik do ładowania . I teraz nie wiem gdzie szukać czy kwestia w liczniku czy gdzie indziej hmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy z tych liczników ma tyle samo do wzbudzenia alternatora co i licznik w polonezie.

W starych kontrolka odpowiadała za wzbudzenie i w poliftach również za to odpowiada.

A każdy alternator jest samowzbudny po przekroczeniu pewnych obrotów, dlatego po przygazówce pojawiało się ładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Si, co 2h ciągłej jazdy jest taki komunikat. Są też dwa typy komunikatów o przekroczeniu zadanej prędkości.

Wiem, wiem bawiłem się tym w drodze:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz poliftowy pajak i wsadzaj, jak cos sie uwali w przelacznikach do polifta łatwiej dostac... :whistling:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz poliftowy pajak i wsadzaj, jak cos sie uwali w przelacznikach do polifta łatwiej dostac... :whistling:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Co trzeba przerabiać żeby wsadzić poliftowego pająka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz poliftowy pajak i wsadzaj, jak cos sie uwali w przelacznikach do polifta łatwiej dostac... :whistling:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Co trzeba przerabiać żeby wsadzić poliftowego pająka?

Kostke po stronie swiatel i kierunkow. Kierunki sa w osobnej kostce nie w jak przedlifcie i swiatla sa na plaskich pinach nie okraglych.. :wink:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie jesli ktorys z linku jest odpowiedni do mnie to podeslijcie no i najwazniejsze skad dorwac kostki tył do tych manet

kostki mogę Ci sprzedać bo mam jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie jesli ktorys z linku jest odpowiedni do mnie to podeslijcie no i najwazniejsze skad dorwac kostki tył do tych manet

kostki mogę Ci sprzedać bo mam jeszcze.

ok.

a ktore z tych manetek ma brac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych co tam masz to żadne. Jeżeli chcesz p&p o szukaj z a8 ale to też towar deficytowy... :whistling:

a jak się trafi polift pełen to wtedy bierz polifta, wszystko zależy od tego co sie szybciej trafi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...