Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

chlopaki wiem ze lektura jest potezna ale mam szybkie pytanie :) w aucie u kolezki siedza zegary jagerra... czy moge je wynieminc na vdo? czy musze cos przerabiac.. jezeli tak to co ? pozdro

chodzi o auto po lifcie gdzie siedzi 1/2 fis?? no bo w przedliftach jeager chyba nie robili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

taa polift. Chodzi o 1/2 fisa i wstępnie zeby sprawdzić rowniez na 1/2 tylko ze jegger na vdo :) wszystko polift 99r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samo

nawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba, że jesteś lutowniczym masochistą jak ja to wtedy dorabiasz wszystkie opcje full FIS i bawisz się kabelkami kilka dni :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy pytanie jak wydobyc z 1/2 fis jaeger pin immo?

Potrzebuję również jakiś europejski sprawny wsad do 1.9 TDI aby chulał w liczniku 8D0920980xx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samo

nawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek

jestes tego pewien ze zadnych pinow nie trzeba zmieniac? bo znajomy gdzies znalazl na necie ze niby trzeba... a nie chcialbym uwalic moich zegarow vdo ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym chomiku masz całą instrukcję, jak wymienić licznik z pół-fis na full fis: Wymiana FIS - VAG AUDI VW itd - soulmaster3m - Chomikuj.pl

Czytania trochę jest, ale wszystko tam znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samo

nawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek

jestes tego pewien ze zadnych pinow nie trzeba zmieniac? bo znajomy gdzies znalazl na necie ze niby trzeba... a nie chcialbym uwalic moich zegarow vdo ;p

komus juz to pisałem, słuchaj sie tych co to robili a nie tych co tylko o tym słyszeli !!!!

skoro przekladałem 1/2 na full jeager na vdo to chyba wiem o czym mówie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samo

nawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek

jestes tego pewien ze zadnych pinow nie trzeba zmieniac? bo znajomy gdzies znalazl na necie ze niby trzeba... a nie chcialbym uwalic moich zegarow vdo ;p

komus juz to pisałem, słuchaj sie tych co to robili a nie tych co tylko o tym słyszeli !!!!

skoro przekladałem 1/2 na full jeager na vdo to chyba wiem o czym mówie

Witam

To będę bardzo wdzięczny jak podpowiesz jak ogarnąć immo w takim przypadku jak Twój?

1/2 fis jeager a pełny fis VDO angol obydwa poliftowe z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi wyciagał pin z jeagera koles i wzial za to nie mało, lecz Ty jego nie potrzebujesz bo masz immo 2 generacji, potrzebny Ci tylko pin z nowego angielskiego licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samo

nawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek

jestes tego pewien ze zadnych pinow nie trzeba zmieniac? bo znajomy gdzies znalazl na necie ze niby trzeba... a nie chcialbym uwalic moich zegarow vdo ;p

komus juz to pisałem, słuchaj sie tych co to robili a nie tych co tylko o tym słyszeli !!!!

skoro przekladałem 1/2 na full jeager na vdo to chyba wiem o czym mówie

Witam

To będę bardzo wdzięczny jak podpowiesz jak ogarnąć immo w takim przypadku jak Twój?

1/2 fis jeager a pełny fis VDO angol obydwa poliftowe z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem.

pin chyba wystarczy z nowego licznika, a wiec zczytujesz pin commanderem, logujesz sie dodajesz klucze o po sprawie tak w skrocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja to dalej nie czaje o co chodzi z tymi wsadami, jak robilem fis to mi nie byl potrzebny zaden wsad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja to dalej nie czaje o co chodzi z tymi wsadami, jak robilem fis to mi nie byl potrzebny zaden wsad

O to że ja mam angielski licznik w którym prędkościomierz ma główną skalę w milach/h i dodatkową w km/h i na godzinie 12-tej jest w nim prędkość 130km/h a mam luźną tarczkę europejską wyskalowaną tylko w km/h. A w europejskich na 12-tej jest 100km/h. A chciałbym ją sobie założyć i wtedy będzie przekłamywać prędkość. A jak zmieni się wsad (pamięć) licznika na europejski w którym na 12-tej jest zakodowana prędkość 100km/h to po zmianie tarczki będzie dobrze wskazywać prędkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja to dalej nie czaje o co chodzi z tymi wsadami, jak robilem fis to mi nie byl potrzebny zaden wsad

O to że ja mam angielski licznik w którym prędkościomierz ma główną skalę w milach/h i dodatkową w km/h i na godzinie 12-tej jest w nim prędkość 130km/h a mam luźną tarczkę europejską wyskalowaną tylko w km/h. A w europejskich na 12-tej jest 100km/h. A chciałbym ją sobie założyć i wtedy będzie przekłamywać prędkość. A jak zmieni się wsad (pamięć) licznika na europejski w którym na 12-tej jest zakodowana prędkość 100km/h to po zmianie tarczki będzie dobrze wskazywać prędkość.

Jak uda Ci się dorwać tarczkę wyskalowaną do 260km/h, to wtedy na środku będzie 130km/h i możesz zmieniać bez zmiany wsadu. Ja u siebie tak zrobię. Widziałem nawet tu na forum, że ktoś taką tarczkę miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...