fragless1 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Wszyscy piszą, żeby zakleić. AirBag zakleić, immo zakleić, ale chodzi o to, żeby mieć jak ori. Immo już wiadomo, ale AirBag nikt nie napisal. Może zmienić sterownik na taki, jaki siedział w aucie z którego wyjety jest licznik? Tylko czy zagra z resztą sprzętu? Może ktoś to ogarnął i podpowie.
miodzio992 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 No tak zakleić zawsze można już sobie naprawiłem ten sterownik i nie mam błędów. tak sobie pomyślałem że może trzeba zrobić podobnie jak z kontrolką immo... ciekawe czy ktoś rozwiązał to żeby było jak w ori
miodzio992 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Ja jeszcze nie założyłem zegarów, chciałem to zrobić jak będzie wszystko opanowane ale chyba się nie doczekam... No więc tak gdzieś tu ktoś napisał że aby airbag działał jak oryginalnie należy odwrócić sygnał Airbag direct na Airbag inverted Myślę hmm w sumie łatwe no i przypróbowałem i wywaliło błędy na airbagu nawet po powrocie do oryginalnego licznika kontrolka się świeciła a błędów nie szło skasować. Wywaliło mi uszkodzony moduł sterujący czy jakoś tak, a więc nie kombinujcie w ten sposób bo uwalicie sterownik ! Ja swój naprawiłem, wyczyściłem crasha i działa już błędu nie ma. Ale teraz jak zrobić żeby kontrolka była jak w ori... Widziałem że ktoś pisał o podaniu masy na Airbag inverted, nie sprawdzałem ale oblukam... Ktoś też pisał o zamianie pinów w sterowniku Airbag, ale nie mogę tego znaleźć i nie wiem które piny zamienić... Żeby chociaż miał rozpiskę pinów sterownika airbag.. Niektórzy piszą o zmiany diody na żarówkę, ale czy to w pełni rozwiązuje problem ? Bo ktoś pisał, że wlutował żarówkę i nadal miga... Dodam że mój sterownik Airbag ma numer 8A0 959 655 D.
kaju Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Panie, a Ty robiłeś konwersje według rozipsek? Albo poradnika soulmastera? Bo tak wszystko jest ładnie opisane, do tej pory nikt nie uwalił sterów AB, tylko Ty jeden. Przejrzyj to wszystko jeszcze raz i zrób to jak należy, bo tutaj w tym temacie już wszystko było przerobione i rozpracowane. Nawet dołożenie kontroli spalonych żarôwek.
miodzio992 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Moze dlatego mi sie uwalil sterownik bo kiedys juz mechanuk mi robil i wydaje mi sie ze jakies piny mam zamienione... Teraz mam sterownik 8A0 959 655 D a kiedys mialem 8A0 959 655 C. Ten stary z literka C naprawilem tak samo i jak go podlaczam jest blad puduchy przedniej pasazera. Kasuje go, kontrolka na chwile gasnie i sie zapala i znowu ten blad. Konwersje pinow napewno mam dobrze
soulmaster3m Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 A ja mam takie pytanie. Bo znowu zmieniam licznik. :grin: U mnie IMMO nie wymaga adaptacji VIN, ale chętnie bym sobie takowe napisał lub też wywalił to już wpisane (inne od mojego). Można to zrobić "on table"? Czy tylko w samochodzie gdzie mamy pełne połączenie z ECU itd. Zmiana przebiegu też wchodzi w grę "on table"? Przepraszam, że pytam o rzeczy, które już może miałem przed oczami albo poświęcając godzinę na szukanie bym je znalazł, ale padam na cyce, muszę się zdrzemnąć a po przebudzeniu chciałbym zrobić wszystko i wstawić nowe zegary.
misiek547 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Da rade to zrobić na stole Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
krzyzyk Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Panowie potrzebuje potwierdzenia: czy zeby sprawdzic samo dzialanie wyswietlacza fis w zegarach 98r wystarczy w niebieskiej wtyczce na 9pin podac mase a na 1 i 23 +12 ??
arre Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Panowie potrzebuje potwierdzenia: czy zeby sprawdzic samo dzialanie wyswietlacza fis w zegarach 98r wystarczy w niebieskiej wtyczce na 9pin podac mase a na 1 i 23 +12 ?? qr** chlopie okulary za slabe? bo juz inaczej nie mozna napisac... kolega Soulmaster3m podal cala rozpiske co i jak na stole pare posttow wyzej
krzyzyk Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 A u Ciebie mozg nie funkcjonije poprawnie? Przeczytaj caly temat zanim sie wypowiesz. Adamus202 pisal na poczatkowych stronach (znajdz sobie sam cala wypowiedz): " narazie podłączyłem go na stole w domu w celu jego sprawdzenia oraz modyfkacji. Połączyłem zasilanie w niebieskiej wtyczce masę do 9 a +12V do 1 i 23 no i coś tam świeci na wyświetlaczu a dokładnie parę ikon które cały czas w koło są wyświetlane." a soulmaster3m podaje inaczej i czytalem co podaje i jest inaczej dlatego pytam jak to w koncu jest bo chce sprawdzic sam wyswietlacz. jak nie wiesz to sie nie odzywaj!
kaju Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 kontroluj bajere i sam sie wykaż odrobiną chęci znalezienia rozpiski pod swój rocznik. a jak Ci zmienia po kolei ikony to wyobraź sobie że zrobiłeś to dobrze i teraz patrzysz sobie czy wszystkie linie są żywe. przecież nie wyświetli Ci napisu "świece, śpiewam, tańcze, możesz mnie montować"...
krzyzyk Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 po prostu sa rozbierznosci pomiedzy tym co znalazlem a napisal soulmaster3m a arre zamiast pomoc to sie przyczepia to niech lepiej sie nie wypowiada. o to mi chodzilo zeby sprawdzic sobie linie wyswietla i tyle. Po niedzieli bede mial zegary to sobie sprawdze dopiero
grzegorz.p Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Panowie sprawa wygląda tak, mam audi a4 b5 z silnikiem 1z zakupiłem już kiedyś licznik z fis(rocznik taki jak małem <1998, więc kolory wtyczek się zgadzają) i podpiąłem żółty kabelek z ecu (2 wtyczka od prawej) do 1 pinu w 20 pinowej wtyczce(tak mi sie wydaje, że to 1 pin, nie ma opisanych pinów, a wtyczkę wyrezałem z taśmy FDD) no i mam niezmiennie spalanie +50l/100km. Co robię źle? Czy w 1z to na pewno jest ta 2 wtyczka od nadkola i żółty kabelek? Który to ten 1 pin w 20 pinowej kostce? Trzeba coś zmieniać w kodowaniu licznika? O, przypomniało mi się że zmieniałem kodowanie z UK PB, na EU ON.
krzyzyk Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 napewno to zółty kabelek w drugiej wtyczce ecu. Prawdopodobnie zle podlaczyles do wtyczki od fisa czyli nie pod pierwszy pin. gdzies na poczatkowych stronach widzialem zdjecie obrazowe ktory pin jest pierwszy. Musisz przejrzec parenascie stron tematu bo gdzies tam bylo:wink:
Marcin6 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Pany licznik z a6 allroad jest coś wart?
soulmaster3m Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Co się dzisiaj krwi natrułem. Poradnik napisałem a sam miałem kłopoty z adaptacją kluczyków. Z listy w K+CAN comm przez pomyłkę wybrałem pozycję A2/A3/A6/Allroad 1997 - K-LINE diagnosis KW1281, ale zapomniałem 0 przez PIN. Nie zadziałało to pewny, że zła pozycja to cisnąłem pierwszą z góry A4/A6 1997 externarnal immo boc KW1821 bez zera, z zeram nic W dodatku coś ciągle miałem TIMEOUT w odczycie z eproma a przebieg się nie chciał zmienić. Dziwne bo zajęło mi dojście dlaczego robię błąd prawie 2h. Wystarczyło wybrać Audi A4 1997-2002 K-line diagnosis KW1281 i od ręki wszystko poszło. NOTA DLA PRZYSZŁYCH POKOLEŃ !!! 1. Przebieg się nie zmienia a RESET ECU nie działa -> ODŁĄCZ AKUMULATOR. 2. Nie chce adaptować kluczyków -> nie wrukwiaj się, sprawdź pozostałe opcje z tym samym KW.... czy tam podobnie wyglądające.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się