Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Ta ten z allroad jest , fajne grube :decayed:ale od s4 fajniejsze bo białe

grube sa be :grin:

BTW Soul ale masz zajefajna Eu tarczke predkosci :slina::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie uważny jesteś :decayed:

Skoro jest palma to .......

To jest ori licznik Eu i ta tarcza zawsze tam była bo to mój ex licznik:naughty:

twoja pojechała w świat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No licznik cacy teraz. Jeszcze obramowanie pomaluję jak mnie zacznie przeszkadzać starta farba chociaż w tej ciemnicy jak siedzi to tego nie widać.

Swój co miałem potrzymam jeszcze chwilkę na półce aż ten nowy nabierze mocy i nic nie wysypie się nic po drodze.

Olej, temperatura, naładowanie, wszystko wskazują oba dobrze, fis w tym poprzednim już sypie kilka linii, ale wszystko czytelne no i oczywiście wszystko w EU.

---------- Post dopisany at 10:19 ---------- Poprzedni post napisany at 10:12 ----------

Nie zdążyłem tylko nałożyć znaczka na tarczę jak ten z kierownicy

Tylko, że tarcza matowa a znaczek będzie raczej z połyskiem to się przymierzę i zobaczę czy jest sens.

Znalezienie takiej i kupno graniczy z cudem a można to zrobić we własnym zakresie. Tylko, że będzie naklejane.

2011-01-31-110205-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale najciekawszy, pseudosportowy licznik w najmniej sportowym samochodzie posiada LUPO.

chcesz byc przec**j nad przekotami??

jepnij se taki o:

$(KGrHqZHJFcFG+-Yjl59BR3uVN6E6Q~~60_57.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30zł tarcza, 40 z wysyłką.

Druk gdzie zmieściłem chyba 30 sztuk w różnej kolorystyce tła 0,14-0,35zł.

Przebijesz? :naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj chyba zaexperymentuje i wrzuce wskazówki z passata b5:wink: ale tylko te duże, bo nie mam czterech małych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłem licznik od anglika o numerze 8D0920980J . Po wykonaniu testu zegarów w vagu wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się tak jak na foto:

licznik.jpg

Zmiana kodowania na europę nic nie daje. Może ma ktoś wsad europejski który by podpasował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To elegancko się zatrzymuje , tak ma się zatrzymywać na 100 km/h , daj maila to Ci wyśle bo mam przypadkiem wsad do gnoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra majstry zmienilem licznik z allroada na ori A4 polift obrotomierz w końcu ożył wszystko działa tylko obroty przeklamuje gdy jest na luzie pokazuje 500rpm a jest w vagu 860. Gdy z większe do licznikowego 1000 RPM vag pokazuje 1480. Ktoś cos wie? Dodam ze był FIS naprawiany wskazówka na teście może z 2-3mm poniżej 3krpm ale to i tak za malo nawet gdybym ja poprawil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra majstry zmienilem licznik z allroada na ori A4 polift obrotomierz w końcu ożył wszystko działa tylko obroty przeklamuje gdy jest na luzie pokazuje 500rpm a jest w vagu 860. Gdy z większe do licznikowego 1000 RPM vag pokazuje 1480. Ktoś cos wie? Dodam ze był FIS naprawiany wskazówka na teście może z 2-3mm poniżej 3krpm ale to i tak za malo nawet gdybym ja poprawil

kodowanie główne zmień, druga

cyfra od końca odpowiada za liczbę cylindrów. wpisz tam tyle ile masz u siebie i zatwierdź, a w liczniku allroada wchodzisz w kanał 60 tam dajesz wartość 0 albo 1024 i obroty żyją :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra majstry zmienilem licznik z allroada na ori A4 polift obrotomierz w końcu ożył wszystko działa tylko obroty przeklamuje gdy jest na luzie pokazuje 500rpm a jest w vagu 860. Gdy z większe do licznikowego 1000 RPM vag pokazuje 1480. Ktoś cos wie? Dodam ze był FIS naprawiany wskazówka na teście może z 2-3mm poniżej 3krpm ale to i tak za malo nawet gdybym ja poprawil

kodowanie główne zmień, druga

cyfra od końca odpowiada za liczbę cylindrów. wpisz tam tyle ile masz u siebie i zatwierdź, a w liczniku allroada wchodzisz w kanał 60 tam dajesz wartość 0 albo 1024 i obroty żyją :hi:

Karol w tym konkretnym probowalem juz wszystkiego nic co wpisalem w kanale 60 nie ozywialo go. Cany h*je muje i magia nie pomogla

Czekaj czekaj to mam wpisac 00140 tak? Bo juz nie pamiętam jak to szlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo ostatnia za rodzaj silnika, u Ciebie jeśli masz 1,9 to ostatnie dwie cyfry kodowania głównego musisz mieć 40, czyli kodowanie powinno u Ciebie wyglądać XXX40, gdzie X to cyfry starego kodowania. Po tym zabiegu wszystko ruszy jak należy :hi:

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

Dobra majstry zmienilem licznik z allroada na ori A4 polift obrotomierz w końcu ożył wszystko działa tylko obroty przeklamuje gdy jest na luzie pokazuje 500rpm a jest w vagu 860. Gdy z większe do licznikowego 1000 RPM vag pokazuje 1480. Ktoś cos wie? Dodam ze był FIS naprawiany wskazówka na teście może z 2-3mm poniżej 3krpm ale to i tak za malo nawet gdybym ja poprawil

kodowanie główne zmień, druga

cyfra od końca odpowiada za liczbę cylindrów. wpisz tam tyle ile masz u siebie i zatwierdź, a w liczniku allroada wchodzisz w kanał 60 tam dajesz wartość 0 albo 1024 i obroty żyją :hi:

Karol w tym konkretnym probowalem juz wszystkiego nic co wpisalem w kanale 60 nie ozywialo go. Cany h*je muje i magia nie pomogla

Czekaj czekaj to mam wpisac 00140 tak? Bo juz nie pamiętam jak to szlo

:brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie kosmetyczne, może już nawet pytałem o to przy zakładaniu, ale chodzi o kanały w adaptacji bo coś mi wywalało błąd pamięci ABS i cholera wie co jeszcze.

Na moim 1/2 FIS miałem takie wartości na kanałach:

-> Channel 60 (CAN data bus) (from MY 2000)

+00001 - Engine electronics

+00002 - Auto Transmission

+00004 - ABS Brakes

+00008 - Klima-/Heizungselektronik

+00032 - ADR

+01024 - Instrument cluster

Miałem 60 - 0 i nie wiem czy tutaj nie muszę wpisać czegoś innego bo teraz mam chyba 1025.

Nie wiem jak z ABS i klimatronikiem, które mam.

-> Channel 61 (CAN data bus) (from MY 2000)

+00256 - Instrument cluster

+00512 - Tire pressure

+16384 - PDC

+32768 – Heater

Miałem 61 - 0, teraz wpisywałem chyba 256.

-> Channel 62 (infotainment CAN data bus) (from MY 2000)

+00001 - Radio (Symphony only)

+00002 - Telephone

+00004 - Navigation

+00008 – Telematics

Tutaj miałem 62 - 0, teraz też zostawiałem 0, po zamontowaniu nowego był komplet kodów i wywalało błędami, ale zmieniłem na 0.

Ktoś mnie poprawi czy kanały 60 i 61 mam wpisywać przy pełnym fisie inne czy powrócić wszystkie na 0 jak było w 1/2 FIS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mnie to zastanawia, i czy jest jakaś roznica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analogicznie: 1024, 256 i ostatni kanał w zależności od wyposażenia sumujesz wartości :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nic w 60 z ABS i klimą nie dawać?

A nie 1025 z racji silnika ANB i masy różnych czujników, których tam podobno jest od zatrzęsienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...