Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Tak by było najlepiej. Co tam jest potrzebne...

Kodowanie Radia (56-Radio), teraz jest: 00207

Adaptacja Navi (37-Navi), teraz jest:

-kanał 1: Tires in mm: 1930

-kanał 2: Rotational pulse : 45 For cars that use ABS signal

-kanał 3: Diagnostic: 0

-kanał 4: Cluster colour: 0 - Monochrome (red)

-kanał 5: Land Identification (D-Navi): 0 - Europe

-kanał 6: TMC Coding (D-Navi): 1 - Sets TMC to use radio source. (Useless in N.A.)

-kanał 7: Option Coding (D-Navi): 0 - No options.

Licznik (17-instr cluster):

- kodowanie 16xxx

- kanał 60: 01024 - Instrument cluster

- kanał 61: 00256 - Instrument cluster

- kanał 62: 00005: (+00001 - Radio +00004 - Navigation)

I nie wiem czy 62 nie trzeba przestukać całego jak leci bo tutaj najczęściej pada wskazanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak zmienialem szybke w swoim liczniku z 2004 i z a6 z 2003 , a pozniej rozbieralem ten z 99 zauwazylem pewna roznice

Wyswietlacz z 99 jest caly obudowany metalowa ramka

Ten nowszy a4 i z lifta a6 po boczku mialy taka niebieska tasme

Niby te same liczniki ale chyba technologia instalki wyswietlacza inna

Co by wyjasnialo dlaczego liftowe a6 zawsze sa igla ( no i moj bo jest z 2004 )

Szkoda ze fotek nie zrobilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wiadomo o co chodzi to wywal błędy z każdego ustrojstwa, wyjdź, trzaśnij drzwiami, zastukaj w wlew paliwa i sprawdź ponownie.

Kodowanie licznika zmienione na 00xxx, reszta jak w poście #11405 i wszystko działa jak widać :wink:

misiek547, jak chcesz to sprawdź jak masz, ale podejrzewam, że nie powinno się różnić od tego co napisałem.

Jak widać na ostatnim zdjęciu, Grażyna zawraca d*pę.

14268309696_f53544091e_o.jpg

14289456062_0d15825c57_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zauważyłem pewną rzecz dość ciekawą

orginalny licznik a po włączeniu zapłonu wskazówka temperatury oleju idzie za wysoko i opada na prawidłowe miejsce

czyli sytuacja jaka miałem w angolu nie powodował licznik ale chyba czujnik oleju i dalej to powoduje nawet na orginalnym liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by wyjaśniało dlaczego u mnie w angolu z chyba takim samym numerem, ale na bank tym samym wsadem temperatura działa jak należy. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja misiek I ty mamy liczniki angielskie o tych samych numerach i ten sam wsad tylko u ciebie działa to dobrze a u mnie i u miśka jak opisałem

czyżby ta sama awaria czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo dzialamie na org liczniku raczej to potwierdza

Z 2-3 razy odkad mam to auto zapalil mi sie sensor, wiec moze konczy zywota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś możliwość regulacji jasności podświetlenia w poliftowym fisie vdo? Bo mi podświetla tak słabo, że tragedia w nocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś możliwość regulacji jasności podświetlenia w poliftowym fisie vdo? Bo mi podświetla tak słabo, że tragedia w nocy

pokretla nie ma?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś możliwość regulacji jasności podświetlenia w poliftowym fisie vdo? Bo mi podświetla tak słabo, że tragedia w nocy

pokretla nie ma?:whistling:

A no nie ma. Albo moje nie reaguje. Polift to chyba automatycznie powinien sobie jasność regulować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś możliwość regulacji jasności podświetlenia w poliftowym fisie vdo? Bo mi podświetla tak słabo, że tragedia w nocy

pokretla nie ma?:whistling:

A no nie ma. Albo moje nie reaguje. Polift to chyba automatycznie powinien sobie jasność regulować

widocznie masz zepsute te auto regulacje :grin:

ja mam pokretelko klasyczne i se krece kiedy chce :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś możliwość regulacji jasności podświetlenia w poliftowym fisie vdo? Bo mi podświetla tak słabo, że tragedia w nocy

pokretla nie ma?:whistling:

A no nie ma. Albo moje nie reaguje. Polift to chyba automatycznie powinien sobie jasność regulować

widocznie masz zepsute te auto regulacje :grin:

ja mam pokretelko klasyczne i se krece kiedy chce :naughty:

Aa no i może źle opisałem problem, bo to tak powinno działać ze w nocy słabiej świeci :wink: świeci niezależnie od tego czy dzień czy noc- na minimum. Na vagu normalnie w teście rozjaśnia i ściemnia jak trzeba. Czekam na jakąś podpowiedz :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 nie ma automatycznej regulacji jasności.

Albo kręcisz nie to pokrętło co trzeba, albo potencjometr zrąbany.

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ----------

Pokrętło lewe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze offtop ale cwiara mi wybaczy

Za co odpowiada bezp 43

W kazdym opisie pusty , spalil mi sie od zapalniczki nie majac pod reka zadnego mowie wezme ten z 43 skoro na opisach nic nie ma , no i samochod nie chcial odpalic, krecil ale nie odpalal

---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ----------

Juz mam sterowanie silnika , ale pod 34 tez mam to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 nie ma automatycznej regulacji jasności.

Albo kręcisz nie to pokrętło co trzeba, albo potencjometr zrąbany.

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:31 ----------

Pokrętło lewe.

kręciłem nim na wszystkie sposoby, więc pozostaje ta druga opcja :doh: trudno, chyba tak zostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież pod 43 nie powinieneś mieć nawet pinów.

Ogólnie 43 to ZAWÓR EGR i/lub czujnik temperatury chłodziwa.

A 34 to sterowanie silnikiem.

Misiek, podejrzewam, że rozkręcenie licznika i przeczyszczenie potencjometru by pomogło, ale jak się nie znasz to lepiej nie ruszaj.

Albo prawe, zgłupiałem. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam piny i bezp 15

wyjąłem i juz auta nie da się odpalić

W jednym z opisów znalazlem ze to sterowanie silnikiem

Ale śmiesznee jest to ze na osłonie bezp od srodka jest opis i na nim 43 jest pusty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może masz tam czujnik temp, ale czemu blokuje to odpalenie to nie wiem.

Ja też mam pusty tam opis.

15 - Dash panel insert, air conditioner, memory (seat adj/mirrors), navi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...