Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

jaki miesiac produkcji /rejestracji tego auta bo w ok maju bylo zmiana z immo 2 na 3

z jeagera nie wiem czym zczytac, tzn wiem ale magic dash can raczej nie masz :decayed:

czym tanim nie mam pojecia, jesli masz immo 2 to z jagera nie bedzie Ci rzecz jasna potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Po VIN-ie wychodzi, że model 2001, pierwsza rejestracja 14-11-2000

Zawsze myślałem, że gdy mamy immo3 to w liczniku powinien być aktywny kanał 50 (adaptacja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tak jest a co nie masz ??

moze byc jak u mnie

czyli u mnie pierwsza rejestracja byla tez 11.2000 ale uprzejmie pewien kolega mi sprawdzil ze moje auto z fabryki wyjechalo w maju i mam immo 3

moze twoj zostal zrobiony np w marcu a dopiero w listopadzie sprzedany i dlatego masz immo 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdzę tylko nie pamiętam, czy trzeba się przed tym zalogować pinem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałem w A6 C5 z 2001 1/2 Fis na pełnego fisa.

Ze sczytaniem pinu z Jeagera półfisa nawet nie kombinowałem samemu -wybrałem się do fachowca i on programatorem takim wpinanym na obd uzyskał go w 30-40 sekund

Co do kanału 50 w adaptacji to Vag-com 3.11 i 4.09 nie widział go - udało mi się Polskim Vagiem , więc pewno pozostaje K+CAN lub VCDS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ze wsadu silnika można odczytać PIN?

Wsad silnika udało mi się skopiować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rys.jpg

Panowie chodzi o kabelek temp oleju.Czujnik wkrecilem w podstawe,złaczka (kabel biało niebieski) wisiała obok czujnika cisnienia oleju ,ale nie mam tego kabla przy ecu tak jak na fotce.Nie mam takiego kabla w tej wtyczce..Gdzie go szukac??:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://s8.postimg.org/qtqace4wx/rys.jpg

Panowie chodzi o kabelek temp oleju.Czujnik wkrecilem w podstawe,złaczka (kabel biało niebieski) wisiała obok czujnika cisnienia oleju ,ale nie mam tego kabla przy ecu tak jak na fotce.Nie mam takiego kabla w tej wtyczce..Gdzie go szukac??:kwasny:

sprawdz dobrze

u mnie to tak wyglądało podczas montażu

IMG_7509.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADP chyba jest jakos inaczej:kwasny:..Od spalania jest w drugiej kostce(tak jak ma byc),musze przejrzeć reszte kostek skoro tak.Albo podciągnac osobny kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany. Myślałem że mój licznik padał bo mi poziom paliwa w ciepłe dni pokazywał na maxa a potem opadał do właściwego poziomu. Zmieniłem licznik i dziś to sam. Co jest przyczyną?? Pływak pada czy drugi licznik j**nięty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany. Myślałem że mój licznik padał bo mi poziom paliwa w ciepłe dni pokazywał na maxa a potem opadał do właściwego poziomu. Zmieniłem licznik i dziś to sam. Co jest przyczyną?? Pływak pada czy drugi licznik j**nięty?

Tez tak miałem że wariował.Wyciągnąlem i przeczyscilem specjalnym sprayem te plytke ze skalą i chodzi jak nowy.I oczywiscie wszystkie złączki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany. Myślałem że mój licznik padał bo mi poziom paliwa w ciepłe dni pokazywał na maxa a potem opadał do właściwego poziomu. Zmieniłem licznik i dziś to sam. Co jest przyczyną?? Pływak pada czy drugi licznik j**nięty?

trafic drugi licznik z taka sama usterka to jak wygrac w totoloto wiec szukal bym przyczyny gdzie indziej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Zastanawia mnie fakt ze jak jest zimno to bangla. Ale zanurkuje do bagaja i bedzie wszystko jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie mam problem taki że jak przekładam starą manetke na nową FIS to zaczynają wycieraczki cały czas chodzić i spryskiwacze cały czas sikają :facepalm: a jak dam spowrotem starą to wszystko jest ok :kwasny: a no i do jakich pinów sie trzeba podłączyć przy kierownicy chodzi mi o przyciski góra,doł,reset bo przy liczniku to wiem ale niewiem jak przy kierownicy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w poradniku soulmastera opisane

Możliwe ze uszkodzona manetka, jak by co mam do avanta na sprzedaż taka z fisem , bo już z regulacja prędkości wycieraczek masz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w poradniku soulmastera opisane

Możliwe ze uszkodzona manetka, jak by co mam do avanta na sprzedaż taka z fisem , bo już z regulacja prędkości wycieraczek masz ?

tak

---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:45 ----------

a gdzie jest ten poradnik bo jakoś szukam i nie umiem znaleźć :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...