lelus_DT Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Vaga nie mam ale mozna zawsze kupic ale pasowal by jakis opis tego jak to zrobic - szukalem na forum i nie znalazlem, no chyba ze cos przeoczylem, a Pin z licznika to skad mozna odczytac ? mysle ze jesli chodzi o podpiecie kostek i tych czujnikow to nie mial bym problemu, chodzi tylko o to immo ze bym pozniej bez auta nie zostal hehe
jocker01 Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 czesc, pin do licznika sie dostaje z kluczykami przy zakupie jednak nie wiele osob przyklada uwage do tego, czyli jezeli nie masz pinu do swojego i do nowego to pozostaje tylko specjalistyczny sprzet Pozdrawiam Jocker01
lelus_DT Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 mam 4 zestawy kluczy i taki pasek plastikowy na ktorym jest nr napisany (jedna literka i 5 cyfr) to jest pewnie ten pin tak ? I w jaki sposob sie to koduje w nowym liczniku ?
jocker01 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Czesc, no to masz pin do licznika. Teraz najtrudniejsze poszukac jak to sie robilo. Z tego co pamietam na AKP to bylo opisane. Pozdrawiam Jocker01
lukasz2223 Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Siemano,powiedzcie mi jakie ja powinienem miec zegry przy 1998 roku,z fisem czy tez nie,bo mam zwykłe lampki,zadnych bajerow.. aha,gdzie szukac info na temat jak wyjac zegary i wstawic te ramki srebrne,sa fajne.pozdrawiam
mcm Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t25374.0.html;highlight=chromowane+ramki a licznik masz bez fisa
urbik Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Problem z elektoniką licznika ? Proszę znaleźć lekarstwo na forum a dokładnie kolęgę cobra7 i sprawa załatwiona przez tel. :gwizdanie: Ps. Ja straciłem ponad dwa miesiące szukając tego tematu na forum Hmmm STRACIŁEM ??? NIEEEE !!!! Bardzo zyskałem bo dowiedziełam się więcej niż myślałem
urbik Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Kolego spanky mi kobra7 udzielił wystarczającej pomocy a potem sam wziołem sprawy w swoje ręce i jestem bardzo zadowolony z efektu :> spanky ty też jesteś w temacie ? a może wiesz kto ??? Pytam ponieważ mam dwa liczniki z walniętymi FISami i jeden zwykły no i zbieram info bo chcę się w temat zagłebić.
marad_co Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Czytajac ten temat normalnie trafia mnie cos jak widze wypowiedz typu: "odezwij sie na priv to dam Ci rozpiske" A co to do diaska, wiedza tajemna czy co ? Duzo ludzi pisze rowniez ze byla na forum ale nie udalo mi sie znalez tego w miare szybko za pomoca wyszukiwarki i zeby bylo w jednym miejscu. Prosze wiec bardzo dla potomnych Rozpiska pinow licznika z 1996 r: blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender black/grey?, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset 12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left 15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used A tu mam po polsku z auta po 1998 (immo w liczniku i inne kostki) Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału alternatora, Zacisk 61 13 Wskaźnik podgrzewania świec żarowych (Diesel) 14 Wskaźnik tylnego światła przeciwmgielnego 15 wolny 16 Wskaźnik otwartej tylnej klapy 17 Wskaźnik świateł drogowych, zacisk 56a 18 Wskaźnik kierunkowskazu lewego 19 ABS 20 (Oświetlenie tablicy, zacisk 58b) 21 Sygnał otwartych drzwi 22 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 23 Zacisk 30, plus 24 Zacisk 31, masa 25 Diagnoza przewód K 26 Światło parkowania prawe 27 Światło parkowania lewe 28 Sygnał wejścia do prędkościomierza elektronicznego 29 Wskaźnik układu hamulcowego 30 Styk S 31 Sygnał dźwiękowy zapięcia pasów 32 Wskaźnik ostrzegawczy układu spalinowego Wtyczka zielona T32A Pin Opis 1 wolny 2 Cewka czytająca IMMO 1 3 Wskaźnik świateł postojowych 4 Magistrala danych szyny CAN 5 Przewód W 6 Wskaźnik braku płynu spryskiwacza 7 Zużycie klocków hamulcowych 8 Brzęczyk zewnętrzny 9 Zewnętrzny gong 10 Sygnał rezerwy paliwa 11 Sygnał czasu postoju 12 Odłączenie klimatyzacji 13 Wskaźnik hamulca ręcznego 14 Antypoślizg 15 Usterka układu przepustnicy 16 IMMO wyjście 17 Cewka czytająca IMMO 2 18 Sygnał temperatury oleju i ostrzeganie 19 CAN bus High sygnał wej. 20 CAN bus Low sygnał wyj. 21 Sygnał ostrzegawczy temperatury oleju 22 wolny 23 Call key MFA on top 24 Call key MFA below 25 Reset pamięci MFA 26 Input signal for outside temperature 27 CAN bus High-source signal 28 CAN bus Low-source signal 29 CAN bus screen 30 Source signal 2 of the electronic speedometer 31 Wählbereichsanzeige 32 Sygnał zużycia paliwa 1
Walker Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Po wielu przejsciach i kosztach :/ jestem zadowolony z efektu Wielkie podziekowania dla kobra7
Afek Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Walker, gratulacje. Jaki łączny koszt tej modyfikacji? (to są liczniki z B7 prawda?) Pozdrawiam.
mcm Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Walker, gratulacje. Jaki łączny koszt tej modyfikacji? (to są liczniki z B7 prawda?) Pozdrawiam. nie to są B5 ale podświetlenie zmienione, Gratki Walker pięknie to wygląda
grzanek85 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 A mi się i tak bardziej podobają te z 2001 roku A4/A6(oryginalne białe podświetlanie) przeszczepiałem je ostatnio koledze dudi75 do jego B5 z 95 roku i wcale tak dużo komplikacji nie ma.
jocker01 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 czesc, wyszlo ladniutko, gratulacje. Prezentuja sie rewelacyjnie. robiles jakies fotki? Pozdrawiam Jocker01
themOn Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 ja takze przymierzam sie do zamiany zegarow na te z fisem, i mam takie pytanie: teraz posiadam licznik z analogowym zegarem, czy musze szukac zegarow z fisem i analogowym zegarkiem ?
Walker Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 ja takze przymierzam sie do zamiany zegarow na te z fisem, i mam takie pytanie: teraz posiadam licznik z analogowym zegarem, czy musze szukac zegarow z fisem i analogowym zegarkiem ? ja mialem analogowy zegarek i brak fisa, teraz jest cyfrowy zegarek i fis [br]Dopisany: 09-06-2008, 00:58:26_________________________________________________ A mi się i tak bardziej podobają te z 2001 roku A4/A6(oryginalne białe podświetlanie) przeszczepiałem je ostatnio koledze dudi75 do jego B5 z 95 roku i wcale tak dużo komplikacji nie ma. to sa wlasnie te zegary - chyba w innych nie bylo cyfrowego zegarka bialy nie pasowal do czerownego, mi nie pasowal czerwony, wiec teraz wszystko jest niebieskie a czy nie ma komplikacji to nie wiem, proste to nie bylo [br]Dopisany: 09-06-2008, 00:59:31_________________________________________________ Walker, gratulacje. Jaki łączny koszt tej modyfikacji? (to są liczniki z B7 prawda?) Pozdrawiam. co do kosztow to ;( przestalem w pewnym momencie liczyc[br]Dopisany: 09-06-2008, 01:02:37_________________________________________________ czesc, wyszlo ladniutko, gratulacje. Prezentuja sie rewelacyjnie. robiles jakies fotki? Pozdrawiam Jocker01 zdjec popstrykam jeszcze jak afto do porzadku doprowadze
themOn Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 ja takze przymierzam sie do zamiany zegarow na te z fisem, i mam takie pytanie: teraz posiadam licznik z analogowym zegarem, czy musze szukac zegarow z fisem i analogowym zegarkiem ? ja mialem analogowy zegarek i brak fisa, teraz jest cyfrowy zegarek i fis a kostki ci podeszly pod ten nowszy licznik czy musiales przerabiac?
Walker Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 ja takze przymierzam sie do zamiany zegarow na te z fisem, i mam takie pytanie: teraz posiadam licznik z analogowym zegarem, czy musze szukac zegarow z fisem i analogowym zegarkiem ? ja mialem analogowy zegarek i brak fisa, teraz jest cyfrowy zegarek i fis a kostki ci podeszly pod ten nowszy licznik czy musiales przerabiac? z moich kostek wszystko do przerobki :/
scarabeusz Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Szacun dla tych co im sie udało.Szukam licznika z pełnym fisem do 97 roku diesel,jak ktoś ma do sprzedania w normalnych pieniądzach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się