misiek95 59 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Jestem po kolejnych "testach". Próbowałem dopasować tarczę prędkości z jaegera i wygląda to tak jak na foto. Jak ktoś kupił anglika i nie ma dostępu do ori tarczy vdo eu to myślę, że będzie zadowolony z efektu. Otwór na wyświetlacz przebiegu jest trochę szerszy, ale maznąłem pod spodem ramkę wyświetlacza czarnym markerem i nie rzuca się to w ogóle w oczy. Tarczę trzeba odpowiednio przyciąć i zrobić 2 dziurki by weszły w nie bolczyki które są w obudowie vdo. Robilem dokładnie tak samo z tym markerem. Jak ktos nie siedzi w licznikach to nie ma szans zeby rozpoznał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Też to robiłem ale jak dla mnie to słabo to wygladało. Sam bym nie chciał z takim licznikiem jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Ale lepsze to niż tarcza od anglika przynajmniej dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 witam panowie. czy jest tu ktoś z okolic gliwic lub śląska chodzi mi o to żeby przekodować imo, kupiłem licznik z A6 z cyfrowym zegarkiem a miałem zegary jaeger 98r. z zegarem analogowym i cyferkami. manetkę podpiąłem piny przełożyłem ale nie potrafie się połączyc z imo może mam za cienki kabel VAG. POMOCY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Immo jest w zegarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 witam panowie. czy jest tu ktoś z okolic gliwic lub śląska chodzi mi o to żeby przekodować imo, kupiłem licznik z A6 z cyfrowym zegarkiem a miałem zegary jaeger 98r. z zegarem analogowym i cyferkami. manetkę podpiąłem piny przełożyłem ale nie potrafie się połączyc z imo może mam za cienki kabel VAG. POMOCY! Najpierw musisz vag comanderem wydobyć pin z nowych zegarów, a następnie za jego pomocą dopisujesz kluczyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) mam pin tylko mój kabel nie potrafi sie połączyc z zegarami. marcin od ciebie mam zegary. Edytowane 7 Lutego 2016 przez neni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Pewnie miałeś zegaru uk-nsi a nie jaeger. Do immo się nie polaczysz bo masz w zegarach jak już banan napisał. A np. z ECU albo innym modułem idzie się połączyć? Jak tak to sprawdź czy dobrze przelozyles linie K Edytowane 7 Lutego 2016 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 licznik VDO A6 2.5 TDI 2001r. z białym podświetleniem, podświetlenie przerobiłem na potencjometr w liczniku kolega z forum wgrał wsad do benzyny wskazanie działa tylko nie potrafię imo przekodować bądź wyłączyć całkiem obojętnie. potrafię sie połączyć z silnikiem za pomocą polski avg 4.9. mój kabel chyba jest zbyt "prosty" żeby cos takiego obsłużyć. dlatego szukam kogoś z okolic Gliwic bądź ze śląska to podjade. w tej chili jeżdżę na starym liczniku i mam choinke z kontrolek piny przygotowane na przekładke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Jak chcesz wyłączyć immo to wchodzisz w vag k+can comander łączysz się z silnikiem klikasz read i potem immo off. O ile comander obsłuży sterownik Twojego silnika Edytowane 7 Lutego 2016 przez marcin_franz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 No to powodzenia w wyłączaniu immo Commanderem w ecu me7. Neni a wiesz w ogóle jak dodać transpondery do immo? Musisz się zalogować pinem do licznika a następnie na kanale 21 przeprowadzić adaptację. Kabel masz na pewno ok. Najwyżej spróbuj vag-com'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 witam ponownie. auto u mechanika imo zrobione ale obroty nie działają, czy na kanale 60 wystarczy zmienic nz 1024? pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Kolega Neni jaki ma silnik? Wyłączenie immo w ME7 to praktycznie tylko na stole możliwe( tanimi interfejsami ) , ale np. pin da się odczytać przez OBD ( musi być wszystko zaadaptowane licznik z ECU i kluczyk , inaczej nic z tego ) Potestowanie wartości kanału 60 nie zepsuje licznika więc popróbuj - 0 , 1025 , 1027 ( przy automacie taka wartość ) Edytowane 8 Lutego 2016 przez Banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 1.6 ahl. mechanik dzwonił ze pali ale obroty nie działają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 I działać pewnie nie bedą bo nie masz can a liczniki a6 po 2001 już chyba tylko na can szły i nie ma możliwości przekodowac na analoga. Wbij w kanale 60 0 lub 1024. Jak nie zaczną działać obroty to zły licznik kupiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 obroty juz działają tylko spalanie mam cały czas 41.3-41.7 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 A masz pociagniety sygnał spalania z ECU do licznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 kurcze nie. myślałem ze po mini lifcie juz to jest w kostce. do jakiego pinu mam to podłączyc bo jak szukałem to było do kostki czerwonej 20pinowej ja mam szarą 32 piny. i z jakiego pinu przy ecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Kostka beżowa w skrzynce ecu, cienki żółty przewód do niebieskiej kostki pin 25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neni 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) dzięki jutro pokombinuje. a jeszcze jedno czujnik tem zewnetrznej pokazuje zawyżone wartości jak to rozgryźć dzisiaj pokazał mi 21.5 i gdzie kupie konektory do kostek licznika bo mi brakuje kilka Edytowane 8 Lutego 2016 przez neni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się