Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po kolejnych "testach". Próbowałem dopasować tarczę prędkości z jaegera i wygląda to tak jak na foto. Jak ktoś kupił anglika i nie ma dostępu do ori tarczy vdo eu to myślę, że będzie zadowolony z efektu. Otwór na wyświetlacz przebiegu jest trochę szerszy, ale maznąłem pod spodem ramkę wyświetlacza czarnym markerem i nie rzuca się to w ogóle w oczy. Tarczę trzeba odpowiednio przyciąć i zrobić 2 dziurki by weszły w nie bolczyki które są w obudowie vdo.

39a58b680144111c05e660f8e2f2b813.jpg

36f6278da360fd7a4df2b2d88a65be63.jpg

f6a33f315a08c3fc0bf28d952da96d9e.jpg

24c85730555db369c4d59f81d38c8ae3.jpg

408dff13e6b3120f2cd2ae7a439e7336.jpg

Robilem dokładnie tak samo z tym markerem. Jak ktos nie siedzi w licznikach to nie ma szans zeby rozpoznał :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Też to robiłem ale jak dla mnie to słabo to wygladało. Sam bym nie chciał z takim licznikiem jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie. czy jest tu ktoś z okolic gliwic lub śląska chodzi mi o to żeby przekodować imo, kupiłem licznik z A6 z cyfrowym zegarkiem a miałem zegary jaeger 98r. z zegarem analogowym i cyferkami. manetkę podpiąłem piny przełożyłem ale nie potrafie się połączyc z imo może mam za cienki kabel VAG.

POMOCY!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie. czy jest tu ktoś z okolic gliwic lub śląska chodzi mi o to żeby przekodować imo, kupiłem licznik z A6 z cyfrowym zegarkiem a miałem zegary jaeger 98r. z zegarem analogowym i cyferkami. manetkę podpiąłem piny przełożyłem ale nie potrafie się połączyc z imo może mam za cienki kabel VAG.

POMOCY!

Najpierw musisz vag comanderem wydobyć pin z nowych zegarów, a następnie za jego pomocą dopisujesz kluczyki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pin tylko mój kabel nie potrafi sie połączyc z zegarami. marcin od ciebie mam zegary.

Edytowane przez neni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie miałeś zegaru uk-nsi a nie jaeger.

Do immo się nie polaczysz bo masz w zegarach jak już banan napisał.

A np. z ECU albo innym modułem idzie się połączyć?

Jak tak to sprawdź czy dobrze przelozyles linie K

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik VDO A6 2.5 TDI 2001r. z białym podświetleniem, podświetlenie przerobiłem na potencjometr w liczniku kolega z forum wgrał wsad do benzyny wskazanie działa tylko nie potrafię imo przekodować bądź wyłączyć całkiem obojętnie. potrafię sie połączyć z silnikiem za pomocą polski avg 4.9. mój kabel chyba jest zbyt "prosty" żeby cos takiego obsłużyć. dlatego szukam kogoś z okolic Gliwic bądź ze śląska to podjade. w tej chili jeżdżę na starym liczniku i mam choinke z kontrolek piny przygotowane na przekładke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz wyłączyć immo to wchodzisz w vag k+can comander łączysz się z silnikiem klikasz read i potem immo off. O ile comander obsłuży sterownik Twojego silnika ;)

Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powodzenia w wyłączaniu immo Commanderem w ecu me7.

Neni a wiesz w ogóle jak dodać transpondery do immo?

Musisz się zalogować pinem do licznika a następnie na kanale 21 przeprowadzić adaptację.

Kabel masz na pewno ok. Najwyżej spróbuj vag-com'em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie. auto u mechanika imo zrobione ale obroty nie działają, czy na kanale 60 wystarczy zmienic nz 1024? pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Neni jaki ma silnik? Wyłączenie immo w ME7 to praktycznie tylko na stole możliwe( tanimi interfejsami ) , ale np. pin da się odczytać przez OBD ( musi być wszystko zaadaptowane licznik z ECU i kluczyk , inaczej nic z tego )

Potestowanie wartości kanału 60 nie zepsuje licznika więc popróbuj - 0 , 1025 , 1027 ( przy automacie taka wartość )

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 ahl. mechanik dzwonił ze pali ale obroty nie działają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I działać pewnie nie bedą bo nie masz can a liczniki a6 po 2001 już chyba tylko na can szły i nie ma możliwości przekodowac na analoga.

Wbij w kanale 60 0 lub 1024. Jak nie zaczną działać obroty to zły licznik kupiłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty juz działają tylko spalanie mam cały czas 41.3-41.7 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz pociagniety sygnał spalania z ECU do licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie. myślałem ze po mini lifcie juz to jest w kostce.

do jakiego pinu mam to podłączyc bo jak szukałem to było do kostki czerwonej 20pinowej ja mam szarą 32 piny. i z jakiego pinu przy ecu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostka beżowa w skrzynce ecu, cienki żółty przewód do niebieskiej kostki pin 25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki jutro pokombinuje.

a jeszcze jedno czujnik tem zewnetrznej pokazuje zawyżone wartości jak to rozgryźć dzisiaj pokazał mi 21.5

i gdzie kupie konektory do kostek licznika bo mi brakuje kilka

Edytowane przez neni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...