Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy jeżeli jest ktoś z okolic Rybnika / Katowic i ma doświadczenie w wymianie licznika na pełen fis to proszę o kontakt na priv :kox: Sam się troszkę boje zabrać za ten nieszczęsny licznik a co więcej szkoda go kupić żeby potem zdobił mi garaż :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kurcze nie. myślałem ze po mini lifcie juz to jest w kostce.

do jakiego pinu mam to podłączyc bo jak szukałem to było do kostki czerwonej 20pinowej ja mam szarą 32 piny. i z jakiego pinu przy ecu?

Spalania nigdy nie ma we wtyczkach , u mnie sygnał idzie po can z ECU.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bazie timera ne555 jest zrobiony emulator czujnik ciśnienia i temp oleju. Wskaźnik temp oleju i tak nie będzie działał. Kilka stron temu kolega wstawił pdf`a ze schematem tego modułu, oraz jak uruchomić wskaźnik temp oleju.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/5854-efekt-wymiany-licznika-na-fis/page-639

post nr 12773

zrobiłem i działa super :banan:

Edytowane przez daro87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie pokazuje po wpięciu w brązową kostke zółty kabelek koło ecu tylko trochę zaniża spalanie. emulator czujnika ciśnienia oleju tez założony i działa, tylko drzwi nie podłączone bo w kostce czarnej nie mam tych przewodów tak ze bedzie trochę zabawy.

mam pytanie czy do FIS-a sygnał otwarcia drzwi ma 12V

Edytowane przez neni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz audi a4 czy a6?

Jak a4 to przy tych zegarach z a6 nie będzie Ci pokazywać otwartych drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam A4 i zegary z A6. czyli mogę odpuscic sobie drzwi. a jak to jest ze spalaniem chwilowym bo zaniża mi o jakies 2,5 litra ile dodac i na jakim to było kanale bo juz zgłupiałem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kanale 3 adaptacji zmieniasz wartość. Maksymalnie da się do 115. Zrób tyle, wyjeździj cały bak i zobacz jak wyszło. Jak nadal będzie zaniżało, to tylko przez zmianę we wsadzie da się jeszcze zwiększyć wartość

Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłącze się pod temat, przymierzam się do wymiany zegarów, bo mój Jaeger (1/2 fis 8D0 920 900H) powoli się kończy. Kupiłem zegary VDO (pełen fis 8D0 920 931 T) i podłączyłem je do auta (jeszcze bez szarej kostki) żeby je sprawdzić, ogólnie wszystko działa tylko nie mam kontrolki od świec żarowych, wogóle śię nie zapala. Zostawiłem nawet zegary podłączone na noc w aucie i rano przy temp. -1 nie zaśieciła ani na chwilę. Robiąc vag-iem test zegarów kontrolka świec żarowych działa. Na oryginalnych zegarach kontrolka świec (nawet na gozgrzanym silniku) przy karzdym uruchomieniu silnika zapala się na chwilę, a na nowych zegarach wogóle się nie zapala. Po podłączeniu nowych zegarów pojawia się kilka błędów. W silniku: 18058,P1650 Magistrala danych CAN przyrządy i wskaźniki-brak sygnału. W liczniku: 01177 komputer sterujący silnika-uszkodzenie, 01304 Radio (bo mam nie oryginalne), 01311 Informacja magistrali danych. Błędy mi nie przeszkadzają, ale tą kontrolkę świec żarowych chciłbym ogarnąć, dlatego będe wdzięczny za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłącze się pod temat, przymierzam się do wymiany zegarów, bo mój Jaeger (1/2 fis 8D0 920 900H) powoli się kończy. Kupiłem zegary VDO (pełen fis 8D0 920 931 T) i podłączyłem je do auta (jeszcze bez szarej kostki) żeby je sprawdzić, ogólnie wszystko działa tylko nie mam kontrolki od świec żarowych, wogóle śię nie zapala. Zostawiłem nawet zegary podłączone na noc w aucie i rano przy temp. -1 nie zaśieciła ani na chwilę. Robiąc vag-iem test zegarów kontrolka świec żarowych działa. Na oryginalnych zegarach kontrolka świec (nawet na gozgrzanym silniku) przy karzdym uruchomieniu silnika zapala się na chwilę, a na nowych zegarach wogóle się nie zapala. Po podłączeniu nowych zegarów pojawia się kilka błędów. W silniku: 18058,P1650 Magistrala danych CAN przyrządy i wskaźniki-brak sygnału. W liczniku: 01177 komputer sterujący silnika-uszkodzenie, 01304 Radio (bo mam nie oryginalne), 01311 Informacja magistrali danych. Błędy mi nie przeszkadzają, ale tą kontrolkę świec żarowych chciłbym ogarnąć, dlatego będe wdzięczny za każdą pomoc.

Zmień w liczniku wartości w kanale 60 adaptacji na 1024 ewentualnie 1025 i sprawdź czy coś pomogło(dodatkowo kanał 61 ustaw wartość 256, a 62 wartość 0). Sprawdź również czy masz odpowiednie kodowanie programowe pod swój silnik (wklep 00140) Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki weilkie za pomoc. Po zmianie w kanale 60 na wartość 1025 kontrolka świec żarowych zaczeła działać. Pozostałe wartości w kanałach 61 i 62 też pozmieniałem i zniknął błąd od radia. Kodowanie zegarów miałem 00040 i zmieniłem na 00140. Został tylko błąd w zegarach 01177 Komputer sterujący silnika-uszkodzony, ale jeżeli w niczym ten błąd nie przeszkadza (w sensie nie zaszkodzi żadnemu układowi w aucie) to nie robi mi różnicy. Chyba że można jakoś to ogarnąć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki weilkie za pomoc. Po zmianie w kanale 60 na wartość 1025 kontrolka świec żarowych zaczeła działać. Pozostałe wartości w kanałach 61 i 62 też pozmieniałem i zniknął błąd od radia. Kodowanie zegarów miałem 00040 i zmieniłem na 00140. Został tylko błąd w zegarach 01177 Komputer sterujący silnika-uszkodzony, ale jeżeli w niczym ten błąd nie przeszkadza (w sensie nie zaszkodzi żadnemu układowi w aucie) to nie robi mi różnicy. Chyba że można jakoś to ogarnąć??

Sprawdź to:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/5396-[b5-ADP]-komunikat-1177-moduł-silnika-bład-sporadyczny#entry77591

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze rozumiem to ten opis dotyczy starszych modeli, gdzie immo jest poza zegarami. Zadziała w moim przypadku? Znalazłem coś takiego

Może spróbować w ten sposób, tylko nie mogę wydobyć PIN-u z zegarów Jaegera. Odczytałem pin z ECU (według tego filmiku powinien być taki sam jak w zegarach) tylko że jest 5 cyfrowy i nie zaczyna się zerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na filmie jest pokazane jak adaptowac immo3 natomiast Ty masz immo2

Z jaegera pin wyciagniesz Vag-tacho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli żeby pozbyć się tego błedu , muszę dopasować immo do ECU ?? Spróbować zrobić to sposobem opisanym w tym poście

[b5-ADP]-komunikat-1177-moduł-silnika-bład-sporadyczny#entry77591

czy są na to jakieś inne sposoby? I czy będe potrzebował PIN z Jaegera??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, mój błąd. w ogóle niepotrzebnie dałem tego linka. Coś mi się uwidziało, że masz przedlifta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem dzisiaj w necie informacji na temat błędu 1177 i znalazłem że przyczyną może byc wyłączony immobilaizer w sterowniku silnika. Ja u siebie mam właśnie wyłączone immo. Jak założe nowe zegary na stałe to spróbuje włączyć immo i zobacze czy to coś da. Chociaż w oryginalnych zegarach Jaegera niema żadnych błędów pomimo wyłączonego immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj kluczyki do licznika jakbyś miał immo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo wyłączyłem, bo jak pierwszy raz zakładałem nowe zegary na próbe to nie mogłem vag commanderem przyuczyć kluczyka, dopiero później dowiedziałem sie jak to zrobic vag-iem i jeden kluczyk przyuczyłem do nowych zegarów, ale immo zostało wyłączone. Narazie zegary VDO wysyłam do naprawy wyświetlacza, jak wrócą to przyuczę dwa kluczyki włącze immo i zobaczymy czy da się skasować ten błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawcie mnie jesli sie myle. Czyli jeżeli dobrze rozumiem to kodowanie kluczyka przy wymianie zegarów da sie zrobić zwyklym kablem vag czy trzeba mieć vag tacho.? Bo z tego co wiem trzeba dojść do nr pin nowego licznika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz immo2 to wystarczy zwykły kabelek vag, jeśli masz immo3 i licznik jaegera to potrzeba również vag tacho to wyciągnięcia pinu z jaegera, bo przy adaptacji immo potrzeba pin ze starego i nowego licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...