przemolll Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 19 godzin temu, Banan napisał: 1 to radio , 5 navi np. Rnse 62 było na 0 aktualnie jest 1 i nic nie pomogło
Banan Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Coś źle podpięte , sprawdzić ponownie - podpinałem u Siebie i u paru osób i wszystko działało zawsze
przemolll Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 15 minut temu, Banan napisał: Coś źle podpięte , sprawdzić ponownie - podpinałem u Siebie i u paru osób i wszystko działało zawsze Auto mam z 99 więc mam włączoną komunikacje analogowa nie trzeba zmienić na can?? Chyba w kanale 60 się zmienia o ile dobrze pamiętam
Banan Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 W kanale 60 komunikacja z ecu , kanal 62 to radio itp.
m_a_r_c_i_n_007 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Zajmuje sie ktoś edycją wsadu tutaj na forum :-) ponieważ mam licznik z a6 c5 i chciałbym wsadzić do a4 b5 tylko te wskazanie paliwa bedzie odwrotne. Pomógłby mi ktoś ? :-)
przemolll Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 W dniu 15.01.2018 o 11:10, Banan napisał: Coś źle podpięte , sprawdzić ponownie - podpinałem u Siebie i u paru osób i wszystko działało zawsze Sprawdziłem wszystko kable są w dobrych pinach i sprawdziłem multimetrem czy nie są przerwane i są ok. W kanale 62 adaptacja zrobiona na 1 a na fisie nic się nie wyświetla. Sprawdziłem zegary na out test i wszystko ok. Jakieś pomysły??
Banan Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Bledy w liczniku lub radiu? Jakiecmasz kodowanie radia? Podaj bloki pomiarowe 140 i 141 z licznika
Langista Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Panowie, a czy źle wgrany wsad do licznika może powodować przygasanie świateł? Elektromechanik mi powiedział, że mógł byś wgrany z kabrioleta np, dlatego ma problem przy otwarciu tylnych drzwi pasażera - w ogóle nie zapala się światło. I z tym mrugającym światłem szczerze wątpię, aby to była wina krańcówek. Przed włożeniem full fisa wszystko normalnie działało, dopier po włożeniu full fis mam choinke z oświetleniem w samochodzie.o
Banan Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Niech sobie mechanik kabrioletami gitary nie zawraca [emoji4] takiego w b5 , c5 czy a3 8l nie było Ale jaki wsad do jakiego licznika wrzucałeś , numery podaj Co do krańcówek to nie bardzo rozumiem w co masz wątpić , skoro wiesz lepiej to po co zawracasz głowę i piszesz... my to piszemy z doświadczenia , to częsty objaw .
przemolll Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 2 godziny temu, Banan napisał: Bledy w liczniku lub radiu? Jakiecmasz kodowanie radia? Podaj bloki pomiarowe 140 i 141 z licznika Jutro zczytam błędy i Bloki 140 i 141 w instruments?? Jak sprawdzić kodowanie radia?? Tzn i co chodzi dokładnie;)
Banan Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 To tylko błędy potrafisz odczytać?Wchodzis w meas blocks w liczniku i grupa 140 i 141 Kodowanie to jak w radio wejdziesz to na głównej stronie jest coding
Langista Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 59 minut temu, Banan napisał: Niech sobie mechanik kabrioletami gitary nie zawraca takiego w b5 , c5 czy a3 8l nie było Ale jaki wsad do jakiego licznika wrzucałeś , numery podaj Co do krańcówek to nie bardzo rozumiem w co masz wątpić , skoro wiesz lepiej to po co zawracasz głowę i piszesz... my to piszemy z doświadczenia , to częsty objaw . O wsadzie nic nie wiem, bo to robił koleś u którego kupowałem licznik. Co do krańcówek, to zawsze po zmianie licznika był problem? Czy to z czasem wychodziło i która krańcówka zwykle rozwiązywała problem?
Banan Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 To nie był problem z krańcówką tylko tworzenie się obwodów między masami krańcówki , zegarami a pompką centralnego - do 99 na pewno był kłopotI teraz u Ciebie nieprawidłowo działająca krańcówka tych jednych drzwi może coś takiego powodować. Ogarnij to a potem szukaj dalejJest też opcja że coś w zegarach jest nie tak ( miga też np. na zegarach z c5 , a to już pisałem wcześniej )
przemolll Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 19 godzin temu, Banan napisał: To tylko błędy potrafisz odczytać? Wchodzis w meas blocks w liczniku i grupa 140 i 141 Kodowanie to jak w radio wejdziesz to na głównej stronie jest coding Uczę się vaga z wami dopiero. Ogólnie brak komunikacji z radiem...
Banan Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Kabelki can zamienione albo nie stykaja - blad single wire o tym swiadczy
przemolll Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 1 godzinę temu, Banan napisał: Kabelki can zamienione albo nie stykaja - blad single wire o tym swiadczy A może być tak że po prostu radio nie daje sygnału ?? Kable 3 razy sprawdzone Can l z radia do can l licznik Can H z radia do can h licznik PrZejście jest sprawdzane bezpośrednio w opinie w kostce
grippen Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Pany mam dwa pytanka 1. Kto na forum robi wyświetlacze fis bo mam nie czytelny wypalone linie. 2. Gdzieś kiedyś na forum znalazłem jak przerobić wyświetlacz oleju tak zeby śmigał coś gdzieś trza przelutować itp ale nie moge znajść
Banan Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 przemo oczywiście nie można wykluczyć uszkodzenia licznika czy radia - najszybciej znajdź kogoś z radiem takim na CAN na podmianke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się