Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Coś źle podpięte , sprawdzić ponownie - podpinałem u Siebie i u paru osób i wszystko działało zawsze

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Banan napisał:

Coś źle podpięte , sprawdzić ponownie - podpinałem u Siebie i u paru osób i wszystko działało zawsze

 

 

Auto mam z 99 więc mam włączoną komunikacje analogowa nie trzeba zmienić na can?? Chyba w kanale 60 się zmienia o ile dobrze pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajmuje sie ktoś edycją wsadu tutaj na forum :-) ponieważ mam licznik z a6 c5 i chciałbym wsadzić do a4 b5 tylko te wskazanie paliwa bedzie odwrotne. Pomógłby mi ktoś ? :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2018 o 11:10, Banan napisał:

Coś źle podpięte , sprawdzić ponownie - podpinałem u Siebie i u paru osób i wszystko działało zawsze

 

 

Sprawdziłem wszystko kable są w dobrych pinach i sprawdziłem multimetrem czy nie są przerwane i są ok.

W kanale 62 adaptacja zrobiona na 1 a na fisie nic się nie wyświetla.

Sprawdziłem zegary na out test i wszystko ok.

Jakieś pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a czy źle wgrany wsad do licznika może powodować przygasanie świateł? Elektromechanik  mi powiedział, że mógł byś wgrany z kabrioleta np, dlatego ma problem przy otwarciu tylnych drzwi pasażera - w ogóle nie zapala się światło. I z tym mrugającym światłem szczerze wątpię, aby to była wina krańcówek. Przed włożeniem full fisa wszystko normalnie działało, dopier po włożeniu full fis mam choinke z oświetleniem w samochodzie.o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech sobie mechanik kabrioletami gitary nie zawraca [emoji4] takiego w b5 , c5 czy a3 8l nie było

 

Ale jaki wsad do jakiego licznika wrzucałeś , numery podaj

 

 

 

Co do krańcówek to nie bardzo rozumiem w co masz wątpić , skoro wiesz lepiej to po co zawracasz głowę i piszesz... my to piszemy z doświadczenia , to częsty objaw .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Banan napisał:

Bledy w liczniku lub radiu? Jakiecmasz kodowanie radia?

Podaj bloki pomiarowe 140 i 141 z licznika

Jutro zczytam błędy i

Bloki 140 i 141 w instruments??

Jak sprawdzić kodowanie radia?? Tzn i co chodzi dokładnie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko błędy potrafisz odczytać?

Wchodzis w meas blocks w liczniku i grupa 140 i 141

Kodowanie to jak w radio wejdziesz to na głównej stronie jest coding

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Banan napisał:

Niech sobie mechanik kabrioletami gitary nie zawraca emoji4.png takiego w b5 , c5 czy a3 8l nie było

 

Ale jaki wsad do jakiego licznika wrzucałeś , numery podaj

 

 

 

Co do krańcówek to nie bardzo rozumiem w co masz wątpić , skoro wiesz lepiej to po co zawracasz głowę i piszesz... my to piszemy z doświadczenia , to częsty objaw .

O wsadzie nic nie wiem, bo to robił koleś u którego kupowałem licznik. Co do krańcówek, to zawsze po zmianie licznika był problem? Czy to z czasem wychodziło i która krańcówka zwykle rozwiązywała problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie był problem z krańcówką tylko tworzenie się obwodów między masami krańcówki , zegarami a pompką centralnego - do 99 na pewno był kłopot

I teraz u Ciebie nieprawidłowo działająca krańcówka tych jednych drzwi może coś takiego powodować. Ogarnij to a potem szukaj dalej

Jest też opcja że coś w zegarach jest nie tak ( miga też np. na zegarach z c5 , a to już pisałem wcześniej )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Banan napisał:

To tylko błędy potrafisz odczytać?

Wchodzis w meas blocks w liczniku i grupa 140 i 141

Kodowanie to jak w radio wejdziesz to na głównej stronie jest coding

Uczę się vaga z wami dopiero. Ogólnie brak komunikacji z radiem...

 

 

IMG_20180124_140448-2080x1560.jpg

IMG_20180124_140536-3120x2340.jpg

IMG_20180124_140544-3120x2340.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Banan napisał:

Kabelki can zamienione albo nie stykaja - blad single wire o tym swiadczy

A może być tak że po prostu radio nie daje sygnału ??

Kable 3 razy sprawdzone 

Can l z radia do can l licznik

Can H z radia do can h licznik

PrZejście jest sprawdzane bezpośrednio w opinie w kostce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam dwa pytanka

1. Kto na forum robi wyświetlacze fis bo mam nie czytelny wypalone linie. 

2. Gdzieś kiedyś na forum znalazłem jak przerobić wyświetlacz oleju tak zeby śmigał coś gdzieś trza przelutować itp ale nie moge znajść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemo oczywiście nie można wykluczyć uszkodzenia licznika czy radia - najszybciej znajdź kogoś z radiem takim na CAN  na podmianke 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...